Σελίδα 167 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 67117157165166167168169177217267 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.661 έως 1.670 από 3002

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 6

  1. #1661
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σοβαρό αυτοκίνητο το 997 Turbo και γνώμη δικιά μου πάντα, μπορεί σαν κόστος κτήσης να είναι παρόμοιο με Μ3 Ε92, φορολογικά πιο ελαφρύ λίγο, αλλα αν μιλήσουμε για αναλώσιμα, αβαρίες και αναβαθμίσεις η διαφορά είναι μεγάλη. Ο καθένας με το γούστο του και τη τσέπη του διαλέγει και παίρνει...
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. #1662
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εννοείς ότι το 997 είναι ποιο ακριβό στην χρήση/συντήρηση και έχει περισσότερες ''αβαρίες''??
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. #1663
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αγγελίες από το νετ 6

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοείς ότι το 997 είναι ποιο ακριβό στην χρήση/συντήρηση και έχει περισσότερες ''αβαρίες''??

    Το υποθέτω χωρίς να έχω... Λόγω "porsche".Αν γνωρίζεις περισσότερα διαφώτισέ μας...

    + ότι πιστεύω όταν σκάσεις μύτη στο συνεργείο φαντάζονται ότι είσαι φορτωμένος, οπότε ας τον ξεφορτώσουμε;

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 13-11-14 στις 15:52
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  4. #1664
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επειδή το έχω ψάξει το θέμα, δεν είναι έτσι! Τα κόστη χρήσης/συντήρησης είναι τα ίδια(για να μην πω καλύτερα!) από ένα Μ..όσον αφορά τις αβαρίες, αυτή η λέξη απλά δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μιας Turbo!!..μπαίνεις μέσα και ξέρεις οτι θα δουλεύει για πάντα! Θυμάμαι σαν χθες τα λόγια του Paladin με την turbo των 800 αλόγων..''Το λιώνω κάθε μέρα, του πίνω το αίμα σε κόντρες και γρήγορες βόλτες και το μόνο που αλλάζω είναι δίσκοι συμπλέκτη και λάστιχα!''

    UBER ALLES!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 6 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-14), chrisgiapz3 (13-11-14), EVERGET (13-11-14), JiMk86 (13-11-14), Leonidas_E39 (13-11-14), zaharias (13-11-14)

  6. #1665
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τουλάχιστον δεν θα κάνει κράου όπως μπορεί να κάνει μια Μ3 e46 ή e92 με τα γνωστά θέματα τους και τα δύο μοτέρ.
    Αν το φτιάχνεις σε εξειδικευμένο συνεργείο για να μην πληρώνεις κερατιάτικα σε αντιπροσωπείες χωρίς λόγο, θα πληρώνεις όπως σε ένα bmw.
    Είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της κατηγορίας του...δεν σπάει δεν χαλάει, το μοτέρ φτάνει κλειστό τα 550-600 άλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και αν φτιάξεις σωθικά όπως του πάλαντιν πάλι μετά στα 700-800 δεν παθαίνει τίποτα.

    Αντίθετα ήδη έχουν αρχίσει να σπάνε το ένα v8 Μ3 μετά το άλλο στο εξωτερικό από κουζινέτα στροφάλου...Της Μ3 e46 τα θέματα(πατώματα, μέταλλα στροφάλου κτλπ, ποτενσιόμετρα και πάει λέγοντας) τα γνωρίζουμε.

  7. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-14)

  8. #1666
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

  9. #1667
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για όποιον θέλει 36 άρι με ηλιοροφή, ένα χρεπάκι σε καλή τιμή

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5731016/
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. #1668
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για όποιον θέλει 36 άρι με ηλιοροφή, ένα χρεπάκι σε καλή τιμή

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5731016/
    Και δώρο η ομπρέλα, τυχαία την έχει στο κάθισμα?

  11. The Following User Says Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    Ptboul (14-11-14)

  12. #1669
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Θυμάμαι σαν χθες τα λόγια του Paladin με την turbo των 800 αλόγων..''Το λιώνω κάθε μέρα, του πίνω το αίμα σε κόντρες και γρήγορες βόλτες και το μόνο που αλλάζω είναι δίσκοι συμπλέκτη και λάστιχα!''
    ...
    Γιώργο δεν έχω άποψη για τα Porsche σχετικά με την συντήρησή τους, όμως αυτό που γράφεις, όπως το γράφεις, φαίνεται σαν να τα έκανε αυτά ο Λευτέρης με το set-up των 800 ίππων ενώδεν είναι έτσι.
    Συγκεκριμένα, ναί μεν το αμάξι είχε ρύθμιση κατ'επιλογήν (απο μέσα, απο τον οδηγό) και για χαρτογράφιση απόδοσης 800 ίππων αλλά αν όπως φαίνεται απο την γραφή σου, το έλιωνε κάθε μέρα και του έπινε το αίμα σε κόντρε και γρήγορες βόλτες, το πιο πιθανό είναι οτι θα το "έπερνε στο χέρι" πριν προλάβει να ξημερώσει.
    Με είχε πάει και μένα βόλτα με το 996Τ ο Λευτέρης και έβλεπα τα "γρήγορα" να τα περνάει σαν σταματημένα αλλά με αυτή τη ρύθμιση ήταν για ένα (δύο το πολύ) συνεχόμενα πατήματα, δεν ήταν για χόρταση και ούτε ήταν safe.

    Ενδεχομένως θα ξέρεις οτι την τεχνική επιμέλεια της αναβάθμισης και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου του Λευτέρη, την είχε ο Δημήτρης Skandalis o οποίος είχε κι αυτός 996Τ και μετά 997Τ αναλόγων αποδόσεων.
    Μου το είχε εξηγήσει οτι ναί μεν έβγαιναν αυτές οι αποδόσεις αλλά σίγουρα δεν ήταν για "πολλά-πολλά" αν ήθελες να το χαίρεσαι το αμάξι σου για καιρό.

    Γενικά τα turba "φουσκώνουν" έυκολα υψηλές αποδόσεις σε σχέση με τις safe εργοστασιακές και βέβαια η Porsche δεν είναι μια τυχαία εταιρία.
    Αν συνδυάσεις τα ανωτέρω και με την φιλοσοφία Porsche γενικότερα, και ποιός δεν θά'θελε να έχει μια 996Τ ή 997Τ αντί ενός Μ3 Ε92 (αν ήταν στα ίδια χρήματα και παρόμοια κατάσταση) ;

    Πάντως έτσι που το πάς (απο 'δώ το πάς, απο 'κεί το πάς...) το βλέπω να σού'ρχεται το πορσικό, σου το ευχομαι.
    Παραφράζοντας μια γνωστή ρήση... Κάπου στη ζωή σου υπάρχει μια Porsche !

  13. The Following 6 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    A8hnaios (14-11-14), BILL007 (14-11-14), chrisgiapz3 (14-11-14), doctore (15-11-14), pilot (14-11-14), Vassilis ///M (15-11-14)

  14. #1670
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η λεπτομέρεια όμως είναι πως είχε μαμά σωθικά το μοτέρ απ'οσο ξέρω..αργότερα που είχαμε μιλήσει με τον Λευτέρη μου είπε πως πήρε aftermarket μπιέλες και πήγαινε για 1000 άλογα..το γεγονός είναι πως απο θέμα αξιοπιστίας, ειδικά αναλογικά με τις επιδόσεις, τα turbo είναι σε άλλο επίπεδο!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  15. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (14-11-14), doctore (15-11-14), vagmag (15-11-14), VanVIC (15-11-14)

Σελίδα 167 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 67117157165166167168169177217267 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP