Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 18 από 18

Θέμα: το σκεφτομαι το ξανασκεφτομαι......

  1. #11
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ducatista Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι και η δικες σου ειναι υπεροχες! αν βγαινουν σε 18 θα ειναι τελειεσ!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    βγαιναν σε 18αρες ρεπλικα,,,καπου τις ειχα πετυχει, αλλα στο ξαναλεω το ζ3 δεν ειναι για 18αρες! ειχα βαλει και εγω καινουριες 18αρες και τις εβγαλα σε λιγους μηνες. 17αρα και πολυ του ειναι...
    Φίλε Paganis, νομίζω πως ο ducatista αναφέρεται στις ζάντες που έχεις στις φώτο στο γκαραζ σου και όχι στις Ζ3Μ που φοράς τώρα (ή κάνω λάθος?)
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... στο ξαναλεω το ζ3 δεν ειναι για 18αρες! ειχα βαλει και εγω καινουριες 18αρες και τις εβγαλα σε λιγους μηνες. 17αρα και πολυ του ειναι...
    Λευτέρη αν μου επιτρέπεις, μην είσαι απόλυτος.
    Εξαρτάται τί ζητάς αλλά εξαρτάται και απο το στήσιμο.
    Και 19άρες έχω δεί σε Ζ3 αλλά και εγώ θεωρώ οτι είναι απαγορευτικές για το Ζ3. Τις 18άρες όμως τις φοράω καιρό και πρίν απ'αυτές πάλι 18άρες (πάλι γνήσιες BMW) είχα. Το ήξερα οτι θα έκανα υποχωρήσεις στην άνεση αλλά το πάτημα είναι σαφώς πιο απόλυτο.
    Πάντως κι εγώ θεωρώ οτι στα Ζ3 ιδανικά (overall) είναι τα 17άρια.
    Ελα μου μου όμως που μεταξύ άλλων ψάχνουμε και την αισθητική...

  3. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη αν μου επιτρέπεις, μην είσαι απόλυτος.
    Εξαρτάται τί ζητάς αλλά εξαρτάται και απο το στήσιμο.
    Και 19άρες έχω δεί σε Ζ3 αλλά και εγώ θεωρώ οτι είναι απαγορευτικές για το Ζ3. Τις 18άρες όμως τις φοράω καιρό και πρίν απ'αυτές πάλι 18άρες (πάλι γνήσιες BMW) είχα. Το ήξερα οτι θα έκανα υποχωρήσεις στην άνεση αλλά το πάτημα είναι σαφώς πιο απόλυτο.
    Πάντως κι εγώ θεωρώ οτι στα Ζ3 ιδανικά (overall) είναι τα 17άρια.
    Ελα μου μου όμως που μεταξύ άλλων ψάχνουμε και την αισθητική...
    το πατημα και η αισθηση εχει να κανει με το βαρος της ζαντας και οχι με την διαμετρο της.
    αν η 17αρα ειναι βαρυτερη απο την 18αρα, η αισθηση της θα ειναι χειροτερη.
    παντως αν παει για 18αρα, που για να δειξει ομορφη θελει 255 , με το 19αρι μοτερ θα δει πως το αισθητικο κομματι γρηγορα θα ξεπεραστει απο το λειτουργικο.
    επιπλεον ο κυριος αποτρεπτικος παραγων , για να μην βαλει 18αρα ειναι οι τριγμοι που θα αποκτησει το αμαξι.

  4. #14
    Εγγραφή
    16-10-13
    Περιοχή
    rhodes
    Μηνύματα
    348
    Thanked
    64
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη αν μου επιτρέπεις, μην είσαι απόλυτος.
    Εξαρτάται τί ζητάς αλλά εξαρτάται και απο το στήσιμο.
    Και 19άρες έχω δεί σε Ζ3 αλλά και εγώ θεωρώ οτι είναι απαγορευτικές για το Ζ3. Τις 18άρες όμως τις φοράω καιρό και πρίν απ'αυτές πάλι 18άρες (πάλι γνήσιες BMW) είχα. Το ήξερα οτι θα έκανα υποχωρήσεις στην άνεση αλλά το πάτημα είναι σαφώς πιο απόλυτο.
    Πάντως κι εγώ θεωρώ οτι στα Ζ3 ιδανικά (overall) είναι τα 17άρια.
    Ελα μου μου όμως που μεταξύ άλλων ψάχνουμε και την αισθητική...
    νομιζω πως το κομματι της ασθητικης ειναι αρκετα σημαντικο... εγω δεν βλεπω να βαζω (εαν αλλαξω)κατι σε πιο μικρες διαστασεις....

  5. #15
    Εγγραφή
    16-10-13
    Περιοχή
    rhodes
    Μηνύματα
    348
    Thanked
    64
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Paganis, νομίζω πως ο ducatista αναφέρεται στις ζάντες που έχεις στις φώτο στο γκαραζ σου και όχι στις Ζ3Μ που φοράς τώρα (ή κάνω λάθος?)
    https://www.roadstersolutions.com/page90.html παιδια αυτες λεω
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ducatista : 28-09-14 στις 16:11

  6. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το πατημα και η αισθηση εχει να κανει με το βαρος της ζαντας και οχι με την διαμετρο της.
    αν η 17αρα ειναι βαρυτερη απο την 18αρα, η αισθηση της θα ειναι χειροτερη.
    παντως αν παει για 18αρα, που για να δειξει ομορφη θελει 255 , με το 19αρι μοτερ θα δει πως το αισθητικο κομματι γρηγορα θα ξεπεραστει απο το λειτουργικο.
    επιπλεον ο κυριος αποτρεπτικος παραγων , για να μην βαλει 18αρα ειναι οι τριγμοι που θα αποκτησει το αμαξι.
    Με τις 18άρες έχεις (μοιραία) πιο μεγάλη διάμετρο τροχού και όπως κι εσύ λές, πίσω θές 255 για να είσαι όπως πρέπει.
    Αντίστοιχα αντιλαμβάνεσαι οτι το κράτημα γίνεται πιο απόλυτο και τα περιθώρια πρόσφησης αυξάνονται ουσιαστικά οπότε μιλάμε για άλλο πάτημα το οποίο για κάποιους (αναλόγως την χρήση και του τί ζητάς) μπορεί να είναι και καλύτερο. Βέβαια με τέτοιο set-up τροχών, με κινητήρα 1,9 (του Ζ3) η απόδοση "πνίγεται" και το "παιχνίδι" με τα γλυστρήματα δυσκολευει εμφανώς. Είναι θέμα επιλογών.

    Πάντως αναφορικά με τα τριξήματα στα οποία αναφέρθηκες, στο δικό μου το οποίο έχω μεριμνήσει ωστε να "δεθεί" όσο γίνεται περισσότερο (θυμίζω: μπάρες και μπρός και πίσω, roll-over bar και με εσωτερική ζευξη και μερικά άλλα) θέματα με τρξήματα δεν έχω, μπορεί το αμάξι να είναι σχετικά πιο "σκληρό" (σε σχέση με το αν είχα 17άρια) αλλά όχι ενοχλητικό.
    Ασε που όταν είμαι (ήμουν αλλά σύντομα θα ξαναείμαι) στο Ζ3, δεν προλάβαινα να καταλάβω αν υπάρχουν τριγμοί στο εσωτερικό, μόνο η άσφαλτος που ξηλωνώταν έκανε θόρυβο ... (και τα supersprint)

  7. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-09-14), deepBLUE (28-09-14), paganis (28-09-14)

  8. #17
    Εγγραφή
    16-10-13
    Περιοχή
    rhodes
    Μηνύματα
    348
    Thanked
    64
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τις 18άρες έχεις (μοιραία) πιο μεγάλη διάμετρο τροχού και όπως κι εσύ λές, πίσω θές 255 για να είσαι όπως πρέπει.
    Αντίστοιχα αντιλαμβάνεσαι οτι το κράτημα γίνεται πιο απόλυτο και τα περιθώρια πρόσφησης αυξάνονται ουσιαστικά οπότε μιλάμε για άλλο πάτημα το οποίο για κάποιους (αναλόγως την χρήση και του τί ζητάς) μπορεί να είναι και καλύτερο. Βέβαια με τέτοιο set-up τροχών, με κινητήρα 1,9 (του Ζ3) η απόδοση "πνίγεται" και το "παιχνίδι" με τα γλυστρήματα δυσκολευει εμφανώς. Είναι θέμα επιλογών.

    Πάντως αναφορικά με τα τριξήματα στα οποία αναφέρθηκες, στο δικό μου το οποίο έχω μεριμνήσει ωστε να "δεθεί" όσο γίνεται περισσότερο (θυμίζω: μπάρες και μπρός και πίσω, roll-over bar και με εσωτερική ζευξη και μερικά άλλα) θέματα με τρξήματα δεν έχω, μπορεί το αμάξι να είναι σχετικά πιο "σκληρό" (σε σχέση με το αν είχα 17άρια) αλλά όχι ενοχλητικό.
    Ασε που όταν είμαι (ήμουν αλλά σύντομα θα ξαναείμαι) στο Ζ3, δεν προλάβαινα να καταλάβω αν υπάρχουν τριγμοί στο εσωτερικό, μόνο η άσφαλτος που ξηλωνώταν έκανε θόρυβο ... (και τα supersprint)

  9. #18
    Εγγραφή
    06-11-14
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κοίταξε εδώ την B 5371... σε πολύ καλή τιμή....
    https://www.anastasiadiswheels.gr/20...a/bmw?start=20

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP