Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 49

Θέμα: Αγορά μικρού αυτοκινήτου.

  1. #21
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικα στην κατηγορια θα κοιτουσα yaris η swift.

    Αν τες πα καταληξεις σε vag ο 1,4 ειναι πολυ καλο μοτερακι κ θα σε εκπληξει με την καταναλωση του.
    Ο αδερφος πηρε ενα πολακι εξυπηρετησης πελατων με τετοιο μοτερ.
    Το πηρε με λαμπα κ εβαλε 20 ευρω.
    Εκανε 200χλμ κ οταν το εδωσε πισω δεν ειχε προλαβει να αναψει η λαμπα.
    Δεν καιει τπτ.

    Απο αξιοπιστια τα vag ειναι στον ιδιο παρονομαστη με τα bmw στα μηχανικα και αρκετα πιο ανθεκτικα σε οτι εχει να κανει με αναρτηση(ψαλιδια μπαλακια σινεμπλοκ κρεμαγιερα κλπ αντεχουν αισθητα πιο πολυ).

    Τα ιαπωνικα παιζουν σε αλλο επιπεδο στο θεμα αντοχης κ αξιοπιστιας.
    Και μπορει να εχουν πιο ακριβα αναλωσιμα απο τη μια... Αλλα δε θα χρειαστει να τα αλλαξεις απο την αλλη...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Akis 330Ci (03-11-14), BILL007 (03-11-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν τυχει και παρεις mercedes μονο το facelift και μονο χειροκινητο αν βρεις και την εκδοση long μιλαμε για χωρους ετσι.
    quattro ist fur sissies

  4. The Following User Says Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    Akis 330Ci (03-11-14)

  5. #23
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παντως το Α2 δειχνει εξαιρετικο <φρεσκο> ακομα και σημερα.

  6. #24
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως το Α2 δειχνει εξαιρετικο <φρεσκο> ακομα και σημερα.
    Aφου σου αρέσει , δεν χτυπάς ένα ...
    https://www.car.gr/classifieds/cars/.../5547009/thumb

  7. #25
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aφου σου αρέσει , δεν χτυπάς ένα ...
    https://www.car.gr/classifieds/cars/.../5547009/thumb
    μαλλον εχει διαγραφει

  8. #26
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον εχει διαγραφει
    Οχι έγω έκανα μ@@@@
    https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5547009/

  9. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    dark knight (03-11-14)

  10. #27
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βρε γ@μωτο το A140 και το A2 εχουν ολα οσα ψαχνω ( 1.4 , χωρους, γερμανικο, 2002+ μοντελο, κοντα στα 4000euro) αλλα το ενα ειναι σαν ορθιος τσιμεντολιθος, ενω το Α2 οπως και να το κανουμε ειναι κουκλι και νεανικο. Παντως για το audi δεν εχω ακουσει θεματα αξιοπιστιας κινητηρα, ουτε για το mercedes βεβαια. Δεν θελω να παρω κατι και να ειμαι με το χερι στη τσεπη ολη την ωρα.
    Στα προηγουμενα ποστ αναφερθηκαν και τα πεζο. Ξερετε ποσο καιει ενα 1.4 206 ή 207 ?? σαν διλιτρο..! Τα εχω οδηγησει και τα 2 και επαθα τη πλακα μου..

  11. #28
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μην είσαι με το χέρι συνέχεια στη τσέπη κοίτα το yaris 1ης γενιάς. Το 1,0 που έχουμε καίει συνέχεια μέσα σε πόλη και με καθόλου ελαφρύ πόδι max 6,5-6,8. Από ζημιές δεν βγάζει πραγματικά τίποτα.

    Το καταλαβαίνω ότι μπορεί να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς σε θέματα εμφάνισης (εμένα μου αρέσει πολύ πάντως το 1ο και το οποίο έχουμε-άρα δεν είμαι και πολύ αντικειμενικός).

    Πραγματικά πάντως αυτό το αμάξι είναι ικανό να σε νευριάσει με το ότι δεν ζητάει τίποτα.Εμείς το πήραμε καινούριο,τώρα έχει 307 χιλιάδες km και το μόνο που του έχουμε αλλάξει πέρα από σερβις είναι μια τρόμπα νερού(120ευρώ) και ενα AFM που του άλλαξα τη προηγούμενη βδομάδα (105 ευρώ)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    120ie87 (04-11-14), Akis 330Ci (04-11-14)

  13. #29
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδη μαλλον με 4000ευρω ουτε a class ουτε a2 της προκοπης παιρνεις (μαλλον θα θελουν μαζεματα και αλλα εξοδα... ) Παρε ενα φτηνο γιαπωνεζικο μικρου κυβισμου και με το χιλιαρικο που θα περισσεψει βαλτου υγραεριο για να κανεις 300χλμ στην πολη με 15ευρω...

  14. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Akis 330Ci (04-11-14)

  15. #30
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οριστε και τι ελεγε το AUTO TRITI ΤΟ 2005 για το Α2.
    Μεταχειρισμένο Audi A2 1,4 του 2000

    Tο μικρομεσαίο μοντέλο της Audi που κυκλοφόρησε το 2000, αποτελεί επιλογή για συνειδητοποιημένους αγοραστές.
    Υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και σύγχρονη αισθητική χαρακτηρίζουν το A2 της Audi, που ως μεταχειρισμένο είναι σαφώς πιο προσιτό
    Όταν στις αρχές του καλοκαιριού του 2000 εμφανίστηκε το Αudi Α2 στους ελληνικούς δρόμους, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα λόγω της αισθητικής του. Βέβαια το A2 δεν διέφερε μόνο λόγω σχεδίασης αλλά και λόγω εφαρμοσμένης τεχνολογίας αλλά και τιμής. Το μικρομεσαίο αυτοκίνητο της Audi θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα μοντέλο που λανσαρίστηκε μέσα στο 2005 αφού σε κανένα τομέα δεν υστερεί από τα τελευταία μοντέλα της κατηγορίας. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η κατασκευή του αμαξώματος από αλουμίνιο, κάτι όμως που επιβάρυνε την τιμή αγοράς του. Σχεδιαστικά το μοντέλο του 2000 ακολουθεί το δρόμο της επιβλητικότητας και του κύρους συνδυασμένα με σωστές δόσεις πολυμορφικότητας, επιλογές που ακόμα και σήμερα παραμένουν επίκαιρες και γοητευτικές. Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός είναι πιστός στις λιτές φόρμες της Audi, γαρνιρισμένος με υλικά κατασκευής κορυφαίας ποιότητας και εργονομία που δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής όπως άλλωστε και το επίπεδο συναρμολόγησης. Στον τομέα των διαθέσιμων χώρων το αυτοκίνητο θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τεσσάρων ενηλίκων καθώς στο πίσω κάθισμα η φιλοξενία και τρίτου επιβάτη είναι πρακτικά δύσκολη λόγω του περιορισμένου πλάτους. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ επαρκεί για τη μεταφορά αποσκευών 4 ατόμων με όγκο 390 λίτρων. Στο δρόμο αποδεικνύεται ασφαλές κάτω από όλες τις περιστάσεις. Στις ευθείες δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης της σταθερότητας ενώ σε διαδρομές με στροφές η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν επιτρέπει την εμφάνιση κλίσεων στο αμάξωμα, κοστίζοντας όμως ελαφρώς σε επίπεδο άνεσης επιβατών. Πολύ καλή είναι η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης ενώ τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά ακόμα και μετά από σκληρή χρήση.
    Το πέρασμα του χρόνου
    Η αξιοπιστία είναι ένα από τα βασικά γνωρίσματα του A2 που δεν έχει να φοβηθεί ούτε τη σκουριά καθώς το 88,3% του αμαξώματος είναι από αλουμίνιο. Ελαττώματα έχουν εμφανίσει οι ηλεκτρικοί μηχανισμοί των παραθύρων ενώ σε όσα διαθέτουν ηλιοροφή θα πρέπει να προσεχθούν τόσο ο μηχανισμός, όσο και η στεγανότητά της.
    Συν & πλην
    (+): Χώροι για 4 άτομα, οδική συμπεριφορά, ελαφρύ αμάξωμα, μικρή κατανάλωση.
    (-): Αεροδυναμικοί θόρυβοι, άνεση ανάρτησης, μικρό ρεζερβουάρ (34 λτ.), τιμή.
    Συχνότερα προβλήματα
    • Ελαττωματικοί μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων
    • Μηχανισμός ηλιοροφής
    • Στεγανότητα ηλιοροφής

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP