Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: Test Drive BMW 120i Coupe

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλή η 120i (και η d ακόμα καλύτερη), αλλά υπερκοστολογημένη. Δε μπορεί η διαφορά της με την 320i Ε90 να είναι λιγότερη από 1000 ευρώ. Οκ, η δεύτερη δεν είναι κουπέ, αλλά και πάλι η μηδενική διαφορά δεν δικαιολογείται για ένα μοντέλο που είναι μια κατηγορία πάνω. Είναι σαν η 320 Ε92 να είναι μόλις 1000 ευρώ φτηνότερη από την 520 και τότε τιμολογιακό λάθος θα ήταν.

    Κατά συνέπεια, αν ήθελα ένα σπορ κουπέ δεν θα αγόραζα την 120, αλλά την 125, η οποία σημειωτέον είναι σχεδόν 5.000 ευρώ φτηνότερη από την αντίστοιχη Ε90 (44.150 έναντι 48.850 ευρώ). Γιατί λοιπόν οι δίλιτρες εκδόσεις έχουν ίδια τιμή και οι τρίλιτρες διαφέρουν κατά 5 χιλιάδες, δεν το καταλαβαίνω, πάντως σίγουρα η 120 κουπέ είναι από τα χειρότερα value for money μοντέλα της bmw, σε αντίθεση με την 125.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    nautilos (02-05-10), yannisv (02-05-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή η 120i (και η d ακόμα καλύτερη), αλλά υπερκοστολογημένη. Δε μπορεί η διαφορά της με την 320i Ε90 να είναι λιγότερη από 1000 ευρώ. Οκ, η δεύτερη δεν είναι κουπέ, αλλά και πάλι η μηδενική διαφορά δεν δικαιολογείται για ένα μοντέλο που είναι μια κατηγορία πάνω. Είναι σαν η 320 Ε92 να είναι μόλις 1000 ευρώ φτηνότερη από την 520 και τότε τιμολογιακό λάθος θα ήταν.

    Κατά συνέπεια, αν ήθελα ένα σπορ κουπέ δεν θα αγόραζα την 120, αλλά την 125, η οποία σημειωτέον είναι σχεδόν 5.000 ευρώ φτηνότερη από την αντίστοιχη Ε90 (44.150 έναντι 48.850 ευρώ). Γιατί λοιπόν οι δίλιτρες εκδόσεις έχουν ίδια τιμή και οι τρίλιτρες διαφέρουν κατά 5 χιλιάδες, δεν το καταλαβαίνω, πάντως σίγουρα η 120 κουπέ είναι από τα χειρότερα value for money μοντέλα της bmw, σε αντίθεση με την 125.
    αυτο που λες ισχυει για ολα τα μοντελα της BMW και οσο ανεβαινεις γινεται καλυτερο....δηλαδη καλυτερη αγορα ενα 125 απο ενα 120 οπως το ειπες....συμφωνω απολυτα μαζι σου!!!!!

  4. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Κάπου στην θάλλασα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yannisv Εμφάνιση μηνυμάτων
    . Πότε θα πάμε κοντρούλα φιλαράκι;
    Ντροπή σου αλλά όποτε θέλεις.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή η 120i (και η d ακόμα καλύτερη), αλλά υπερκοστολογημένη. Δε μπορεί η διαφορά της με την 320i Ε90 να είναι λιγότερη από 1000 ευρώ. Οκ, η δεύτερη δεν είναι κουπέ, αλλά και πάλι η μηδενική διαφορά δεν δικαιολογείται για ένα μοντέλο που είναι μια κατηγορία πάνω. Είναι σαν η 320 Ε92 να είναι μόλις 1000 ευρώ φτηνότερη από την 520 και τότε τιμολογιακό λάθος θα ήταν.

    Κατά συνέπεια, αν ήθελα ένα σπορ κουπέ δεν θα αγόραζα την 120, αλλά την 125, η οποία σημειωτέον είναι σχεδόν 5.000 ευρώ φτηνότερη από την αντίστοιχη Ε90 (44.150 έναντι 48.850 ευρώ). Γιατί λοιπόν οι δίλιτρες εκδόσεις έχουν ίδια τιμή και οι τρίλιτρες διαφέρουν κατά 5 χιλιάδες, δεν το καταλαβαίνω, πάντως σίγουρα η 120 κουπέ είναι από τα χειρότερα value for money μοντέλα της bmw, σε αντίθεση με την 125.

    Έχεις απόλυτο δίκιο και προσθέτω ότι η τιμολογιακή πολιτική για την 120i είναι καταστροφική είτε μιλάμε για αυτοκίνητα της ίδιας της BMW είτε μιλάμε για αυτοκίνητα ανταγωνιστικών εταιριών που εκεί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα!
    Έχετε οδηγήσει ποτέ 36.000 άλογα σε βρεγμένο?

  5. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως στην αρχή του άρθρου νόμιζα πως ο Γιάννης τα έγραφε όλα αυτά...

    Πολύ ωραία και η ανάλυση από τον Άρη. Σαφώς και δε συμφέρει η αγορά της με βάση αυτά τα κριτήρια, πόσο μάλιστα όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης.

  6. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.025
    Thanked
    439
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή η 120i (και η d ακόμα καλύτερη), αλλά υπερκοστολογημένη. Δε μπορεί η διαφορά της με την 320i Ε90 να είναι λιγότερη από 1000 ευρώ. Οκ, η δεύτερη δεν είναι κουπέ, αλλά και πάλι η μηδενική διαφορά δεν δικαιολογείται για ένα μοντέλο που είναι μια κατηγορία πάνω. Είναι σαν η 320 Ε92 να είναι μόλις 1000 ευρώ φτηνότερη από την 520 και τότε τιμολογιακό λάθος θα ήταν.

    Κατά συνέπεια, αν ήθελα ένα σπορ κουπέ δεν θα αγόραζα την 120, αλλά την 125, η οποία σημειωτέον είναι σχεδόν 5.000 ευρώ φτηνότερη από την αντίστοιχη Ε90 (44.150 έναντι 48.850 ευρώ). Γιατί λοιπόν οι δίλιτρες εκδόσεις έχουν ίδια τιμή και οι τρίλιτρες διαφέρουν κατά 5 χιλιάδες, δεν το καταλαβαίνω, πάντως σίγουρα η 120 κουπέ είναι από τα χειρότερα value for money μοντέλα της bmw, σε αντίθεση με την 125.
    Εσυ εισαι ταλεντο αγόρι μου όχι μόνο γλωσσολόγος αλλά και οικονομολόγος!!
    Πάντως ο Άρης έχει δίκιο...αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι τιμές των BMW στην Αγγλία. Δείτε να φρίξετε μιλάμε για οριακές διαφορές μεταξύ μοντέλων (320, 325, 330, 335) και τιμές ασυγκριτα χαμηλότερες των αντίστοιχων της Ελλαδας. Είναι λίγο και η ισοτιμία της Λίρας όπως διαμορφώθηκε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο αλλά το παράδειγμά της λέει πως δεν έγινε κοστολόγηση ανάλογη προς την κρίση που υπέστη η οικονομία τους αλλιώς οι τιμές των αυτοκινήτων εκεί θα είχαν εκτοξευθεί!
    When people talk, listen completely. Most people never listen. Ernest Hemingway

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP