Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
turbodog μη φωναζεις.
το μοτερ stroker 5.800cc αυτου εδω του Μ6 τοχω φτιαξει εγω πριν 2 χρονια, και ηταν to NR 10 τοτε.....
Αυτο σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Για να εχω στα χερια μου το κιτ 4.700cc του M3V8 απο τοτε που παρελαβε ο Σπανος το πρωτο Μ3V8 στην Ελλαδα (το λευκο που του εφτιαξα Stufe1), σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Το οτι εχω αυτην την στιγμη στον δρομο X6-M 680PS, το ξερουν ολοι οι βελτιωτες της Γερμανιας, που συνεργαζομαι, σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Δεν εχω αναγκη να βλεπω βιντεακια για να αποφασισω τι θα αγορασω.
Η διαφορα μας ειναι οτι εγω παραγω και πουλαω στους βελτιωτες, κι εσυ αγοραζεις απ αυτους.
Εισαι ερασιτεχνης, και καλα κανεις και μαχεσαι για οτι νομιζεις σωστο.
Σωστα πραττεις, ετσι ερχεται η γνωση!
MAHLE-Motorsport ξερεις τι σημαινει?
Μαλλον οχι, και χρειαζεται εδω να μαθεις επειγοντως...

Σαυτο το φορουμ δεν γραφω για να πουλησω κατι, σε ιδιωτες αλλα για να βοηθησω τους ελληνες φιλους ιδιοκτητες bmw να μην πιανονται κοροιδα, απο τα λαμογια.
Οτι αυτοκινητο BMW εχω φτιαξει μεσω της μεγαλυτερης bmw της Ελλαδας, (και εχω διορθωσει απο μ@...κιες αλλων),
ειναι τιμια φτιαγμενο, και σωστο 100%.
Και τους ανεργους εγγλεζους τους εχω γραμμενους.
Βλεπεις τα χαλια τους. Στην πεινα και στη ζητιανια η τεχνολογια τους.
Οσο για την παρεμβολη ενος κομπρεσσορα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα Μ (περι παρεμβολης, μεχρι εμβολης! προκειται), με καποια 30 τεμαχια (διαφορα) BMW kompressor που εφτιαξα στο παρελθον με την ASA Schrobenhausen, και τις καταπονησεις που παρατηρησα οτι υφισταται ο κινητηρας με το κιτ, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι το Μ3V8 Kompressor τα βγαζει δεν τα βγαζει τα 15.000χλμ με την υπερτροφοδοτηση.
Αυτο που γραφω εδω, κρυβει μεσα του τη γνωση που εχω για την κατασκευη (μεγαλη αδυναμια) του κινητηρα του, κατι που σε ρωτησα και δεν μου απαντησες, γιατι δεν ξερεις.(370ps?)
Και μην ψαχνεις ματαια στο internet να βρεις την απαντηση.
Μην αφηνεις τον κοσμο σου να περιστρεφεται σε μια οθονη, βρισκομενος σε ''εικονικη πραγματικοτητα''.
Ειναι επικινδυνο για την υγεια.
Κι οσο για τον ESS, οπως και ο GPOWER, ΔΕΝ δινουν εγγυηση για τον κινητηρα.
Δινουν εγγυηση για το κομπρεσσορακι που βαζουν. (οτι θα δουλευει αυτο).
Και ο ESS.... DCT αμαξι.....?
Το mail του, τοχει ο Σταθης admin.
Ενω τα Stroker 4.700 και 5.800, βασει Γερμανικης Νομοθεσιας περι Ανακατασκευης (Instandsetzung) εχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Και βελτιωνω και τα σανζμαν DCT, και τα διαφορικα, και την σχεση μεταδοσης, με Γραπτη Εγγυηση και TUV.
(και σ αυτο δεν μου απαντησες, για τις ροπες αντοχης των DCT/SMG)
Δεν πειραζει, ερασιτεχνης εισαι, δεν εχω απαιτησεις, και μην ζοριζεσαι.
Ξαναπροτεινω!
Πολυ τιμιο.
997turbo 3.600cc 485PS (Stufe 1. 510PS) vs M3V8 4.000cc kompressor 510PS.


Καλη συνεχεια καλη Πρωτομαγια!!!!!
Βλεπω οτι συνεχιζεις στο ιδιο τεμπο με 'μεγαλα' λογια και λασπη (χωρις αποδειξεις) για τους αλλους βελτιωτες.

Δικο σου ειναι αυτο το στροκερακι που βλεπουμε στα video και εχει φαει π....α με οτι εχει ανοιξει? Συγχαρητηρια! Εισαι τυχερος γιατι μαλλον ο ιδιοκητης δεν ανηκει στην Ρωσικη Μαφια. Παντως καλου κακου να φυλαγεσαι. Ισως το επομενο που θα φταξεις, να εχει, και να μην εισαι τοσο τυχερος...

Συνεχιζεις τις ασχετες αμπελοφιλοσοφιες...εκει που εισαι, εγω δεν ειμαι, εχω φτιαξει, εχω ρανει κτλ. Αυτα ισως να περνανε σε καποια παιδακια...Η πραγματικοτητα ομως, και με αποδειξεις, αλλα λεει για τις γνωσεις που κατεχεις. Ενας σωστος επαγγελματιας πρεπει να εχει περισσοτερες γνωσεις απο τον ερασιτεχνη στο αντικειμενο του.

Οσο για τις παρατηρησεις σου για τις καταπονησεις ενος V8 σε συνθηκες υπερπληρωσης, απο καποιον που δεν γνωριζει την διαφορα του Compression Ratio απο την Cylinder Pressure, ευχαριστω αλλα δεν θα παρω.

Αυτα περι τιμιοτητας και 100% λειτουργιας...μην λες πολλα λογια...γνωριζουμε 5-10 πραγματακια για το ελληνικο στροκερακι και τα προβληματα που αντιμετωπισε (απο την πρωτη μερα λειτουργιας του στη Γερμανια κιολας). Δεν το κατακρινω ομως γιατι ειναι φυσιολογικο κατα την διαρκεια μιας εκτεταμενης μετατροπης να παρουσιαστουν. Μην μας βγαινεις εσυ τωρα ομως και μας κανεις κυρηγμα για την 100% αξιοπιστη λειτουργια. Μια παροιμια λεει οτι στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι

Καλα αυτο για τους ανεργους Εγγλεζους ειναι στα 'οτι να ναι' list. Μαθε ποσο εχει η λιρα πρωτα και μετα κατσε και σκεψου οτι ο Αγγλος αγοραζει τα λαστιχα φθηνοτερα απο εσενα και οτι δεν θα ηταν ασχημη ιδεα να ψωνιζεις και εσυ απο αυτους. Θα τους βοηθησεις και με την ανεργια τους κιολας

Αυτο τωρα με τα 370 Hp τι να σχολιασω? Οτι μας λες οτι τo Ε92 αν παω να το παρω καινουργιο τωρα εχει 370 αντι 420 οπως το διαφημιζει και συνεχιζει να πουλαει η Bmw? Και οτι ΕΣΥ ξερεις τον λογο? Αν γινοταν αυτο θα ειχε κλεισει η BMW απο τις μηνυσεις. Πες μας λοιπον εσυ τωρα , σε μας τους ερασιτεχνες που δεν γνωριζουμε, τους λογους που ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ τα Ε92 εχουν 370 αλογα. Περιμενουμε.....α, και με αποδειξεις...απο αερολογια εχουμε χορτασει απο τα προηγουμενα post.

Και τελος βεβαια να σχολιασω το πιο ακυρο σου post. Θελεις να σου φερουμε ενα SC E92 vs Porsche turbo. O NOELLE PORSCHE ΦΤΙΑΧΝΕΙ? Γιατι δεν φερνεις εσυ ενα απο τα στροκερακια που εχετε να ανοιξει με το Porsche, ωστε να μας αποδειξεις οτι ακριβη μετατροπη το stroker kit μεν, αλλα με πολυ καλα αποτελεσματα δε.
Τα Videakia ,για εμας που δεν γνωριζουμε πολλα ,ειναι το μεσο ωστε να δουμε τι πραγματικα συμβαινει. Να σου τα ξαναδειξω σε περιπτωση που σου διεφυγαν
Ολα με το αγαπημενο σου δημιουργημα, το NR 10...