
Αρχικό μήνυμα απο
bomer
turbodog μη φωναζεις.
το μοτερ stroker 5.800cc αυτου εδω του Μ6 τοχω φτιαξει εγω πριν 2 χρονια, και ηταν to NR 10 τοτε.....
Αυτο σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Για να εχω στα χερια μου το κιτ 4.700cc του M3V8 απο τοτε που παρελαβε ο Σπανος το πρωτο Μ3V8 στην Ελλαδα (το λευκο που του εφτιαξα Stufe1), σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Το οτι εχω αυτην την στιγμη στον δρομο X6-M 680PS, το ξερουν ολοι οι βελτιωτες της Γερμανιας, που συνεργαζομαι, σημαινει οτι ειμαι καπου που εσυ δεν εισαι.
Δεν εχω αναγκη να βλεπω βιντεακια για να αποφασισω τι θα αγορασω.
Η διαφορα μας ειναι οτι εγω παραγω και πουλαω στους βελτιωτες, κι εσυ αγοραζεις απ αυτους.
Εισαι ερασιτεχνης, και καλα κανεις και μαχεσαι για οτι νομιζεις σωστο.
Σωστα πραττεις, ετσι ερχεται η γνωση!
MAHLE-Motorsport ξερεις τι σημαινει?
Μαλλον οχι, και χρειαζεται εδω να μαθεις επειγοντως...
Σαυτο το φορουμ δεν γραφω για να πουλησω κατι, σε ιδιωτες αλλα για να βοηθησω τους ελληνες φιλους ιδιοκτητες bmw να μην πιανονται κοροιδα, απο τα λαμογια.
Οτι αυτοκινητο BMW εχω φτιαξει μεσω της μεγαλυτερης bmw της Ελλαδας, (και εχω διορθωσει απο μ@...κιες αλλων),
ειναι τιμια φτιαγμενο, και σωστο 100%.
Και τους ανεργους εγγλεζους τους εχω γραμμενους.
Βλεπεις τα χαλια τους. Στην πεινα και στη ζητιανια η τεχνολογια τους.
Οσο για την παρεμβολη ενος κομπρεσσορα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα Μ (περι παρεμβολης, μεχρι εμβολης! προκειται), με καποια 30 τεμαχια (διαφορα) BMW kompressor που εφτιαξα στο παρελθον με την ASA Schrobenhausen, και τις καταπονησεις που παρατηρησα οτι υφισταται ο κινητηρας με το κιτ, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι το Μ3V8 Kompressor τα βγαζει δεν τα βγαζει τα 15.000χλμ με την υπερτροφοδοτηση.
Αυτο που γραφω εδω, κρυβει μεσα του τη γνωση που εχω για την κατασκευη (μεγαλη αδυναμια) του κινητηρα του, κατι που σε ρωτησα και δεν μου απαντησες, γιατι δεν ξερεις.(370ps?)
Και μην ψαχνεις ματαια στο internet να βρεις την απαντηση.
Μην αφηνεις τον κοσμο σου να περιστρεφεται σε μια οθονη, βρισκομενος σε ''εικονικη πραγματικοτητα''.
Ειναι επικινδυνο για την υγεια.
Κι οσο για τον ESS, οπως και ο GPOWER, ΔΕΝ δινουν εγγυηση για τον κινητηρα.
Δινουν εγγυηση για το κομπρεσσορακι που βαζουν. (οτι θα δουλευει αυτο).
Και ο ESS.... DCT αμαξι.....?
Το mail του, τοχει ο Σταθης admin.
Ενω τα Stroker 4.700 και 5.800, βασει Γερμανικης Νομοθεσιας περι Ανακατασκευης (Instandsetzung) εχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Και βελτιωνω και τα σανζμαν DCT, και τα διαφορικα, και την σχεση μεταδοσης, με Γραπτη Εγγυηση και TUV.
(και σ αυτο δεν μου απαντησες, για τις ροπες αντοχης των DCT/SMG)
Δεν πειραζει, ερασιτεχνης εισαι, δεν εχω απαιτησεις, και μην ζοριζεσαι.
Ξαναπροτεινω!
Πολυ τιμιο.
997turbo 3.600cc 485PS (Stufe 1. 510PS) vs M3V8 4.000cc kompressor 510PS.
Καλη συνεχεια καλη Πρωτομαγια!!!!!