ειναι οι εξοδοι που κανει το λαδι στο μικροσκοπιο οταν το καυτηριασεις στις πιο δυσκολες συνθηκες εκει μαλιστα το 10-60 (οχι μονο της Castrol ολα συνολικα)
το 10-60 εχει τις καλυτερες εξοδους στο να μη χανει την λιπανση απο τις πιο δυσκολες συνθηκες ,
σωστα αλλα δεν παει να πει αυτο οτι ειναι για ολα τα αυτ. καλυτερο π,χ, σε μενα με 8 κιλα λαδι στο μοτερ ,,,ειναι αχρηστο το 10-40 Full Synthetic ειναι Υπεραρκετο.
ενω το 10-60 το δικο μου το τσιμπησε ειναι για DOHC κεφαλαρια Turbochargers GTI και δε συμαζευετε
Θα σιου πω ενα παραδειγμα ειναι σαν ενας ανθρωπινος Οργανισμος να παρει ενα ρωφημα που να ειναι εμπλουτισμενο με ειδικο φαρμακο προστασιας π.χ. στους διαβητικους.
ε δε χρειαζομε τετιο Ροφημα π.χ. εγω, αφου μ'ενα ποτηρι νερο η πορτοκαλαδα καλα ειμαι εκεινο το ροφημα γιατι να το παρω μειωνεκτιμα και παρενεργειες θα'χω παρα οφελος