Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 36

Θέμα: M6 660Hp tension

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δηλώνω οπαδός του παρα φυσει σεξ έστω και με εκτελεσμένα....

  2. The Following 4 Users Say Thank You to yodas For This Useful Post:

    katsaraios (02-05-10), m3est (01-05-10), paganis (01-05-10), Ptboul (30-04-10)

  3. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ουαοοο
    Απιστευτο
    παντου υπογραφες με αφιερωσεις απο ολους τους τιουνερς.
    Το ζηλευω το εσωτερικο του σαν καμαρινι με αφιερωσεις ειναι.


    Μπραβο για το interior /exterior

  4. The Following User Says Thank You to 5555 For This Useful Post:

    Nikos (30-04-10)

  5. #23
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σωστοσ ο φιλοσ nick.ρε δε παν να αναβουν 100 λαμπακια το αυτοκινητο να γ.....ι κ τα υπολοιπα στα α......α μου.οχι θα δωσω ενα τσουβαλι ευρω κ να μ περνανε τα μαμα datsun.turbo κ παλι turbo

  6. #24
    Εγγραφή
    13-02-10
    Περιοχή
    Αρτέμιδα [Λούτσα]
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    164
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχει κι αυτο την φιλοσοφια του...
    προσεχε οταν περνω απο 'κει και μαζευε τις κοτες
    γιατι συνηθως βιαζομαι και μπαινω με τις πορτες...

  7. #25
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Γερμανια
    Μηνύματα
    76
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ελλαδα! , οτι προαγεται σ αυτην την χωρα σαν ''χρυσος'' τελικα αποδεικνυεται ''ανθρακας"'.
    Πειτε μου τι παραγει η ελλαδα απο τεχνολογια. Ουτε μπουζι δεν μπορει να φτιαξει!
    Εδω ειναι να τραβας τα μαλλια σου με τις απιστευτες καγκουριες και τις ζημιες σε αυτοκινητα supercars, και μου λετε μη μιλησω γιατι ετσι κανω δυσφημιση?
    Ο ess κι ο gpower καλα κανουν και "κοροιδευουν" τον κοσμο.
    Εγω προσπαθω να βοηθησω κι εσεις μπερδευετε το θεμα πιο πολυ χωρις να εχετε καν γνωση!
    Βλεπε καταντια της χωρας.
    Αυτο συμβαινει γιατι ο καθενας κανει του ''κεφαλιου'' του και παρασυρει κι αλλους!

    Στην γερμανια λοιπον που παραγει τεχνολογια και αυτοκινητα ενω εδω αποφασιζετε για την τυχη τους, επειδη δεν ξερουν να σκεφτονται εξυπνα, παρακαλω βοηθειστε να το κανουν.
    Απαντειστε μου λοιπον.

    Ερωτηση 1.
    βλεποντας βιντεακια -χωρις να ξερετε τι stage ειναι ακριβως το καθε αμαξι, και με ποιο κινητρο τα ανεβασαν,

    Γιατι τα m3v8 μετα τον αυξ αριθμο παραγωγης (απο ποιον και πανω?), αποδιδουν 365-370 ιππους???
    Απαιτω, εξηγηση δημοσιως, και με μηχανολογικα τεκμηρια παρακαλω.
    Γιατι ενα αυτοκινητο που ο κοσμος πληρωσε για 420 ιππ. αποδιδει 370?

    Ερωτηση 2.
    Γνωριζετε αν οι εταιρειες μετατροπων bmw-Μ σε kompressor, δινουν γραπτη εγγυηση για την Ομαλη λειτουργια, το ΚΤΕΟ (ΤUV), και κατ επεκταση γενικη καλυψη-εγγυηση το μοτερ μου V10, η m3v8 που τους εμπιστευομαι να κομπρεσσαρουν? (και το σανζμαν μου)
    (σημ. την ερωτηση αυτη την εχω κανει προσωπικα στον ess μου απαντησε ξερα ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, και το μεηλ τοχω κοινοποιησει στον administrator.)

    Ερωτηση 3.
    Τι αντοχη σε ροπες εχει το σανζμαν smg, και τι το dct για να δουλευει ρολοι! και να μου κανει τις αλλαγες, μετα την μετατροπη κομπρεσσορ, τοσο γρηγορα οσο, γι αυτο που το πληρωσα?

    Ερωτηση 4.
    Ποιος στην Ελλαδα, (και Αμερικη),εχει οδηγησει ποτε τερμα για 3,4,5 , ωρες σερι?

    Φερτε μου ενα m3-kompressor να σας πω το ποιημα.

    πληροφορια 1)

    Η γερμανικη εταιρεια που μεταβαλει τα V10 σε κομπρεσσορ, πριν ενα μηνα με πηρε τηλ -μιλαω για το αφεντικο -τον STOEBER- και μου ζητησε= τι του προτεινω, για τα σανζμαν SMG διοτι ολα σπανε.
    Το ιδιο γινεται και με τα DCT των M3V8 kompressor.

    Ως γνωστον, ειμαι αντιπροσωπος των www.getriebe.tv και kuf-tuning noellemotors.
    Εχω ηδη σημερα που μιλαμε, τεσσερα 4 V10 SMG στον παγκο λυμενα και βλεπω οτι....
    Σωτηρια για τα κομπρεσσορ δεν υπαρχει.

    πληροφορια 2)
    Η Abudahbi motors που ηταν το ''θυμα'' αυτης της ιστοριας με τα v10 kompressor, καλεσε πριν ενα 2μηνο τον σοβαροτερο προγραμματιστη bmw της γερμανιας, μπας λεω μπας, και κανει τα αμαξια να δουλευουν κανονικα χωρις προβληματα.
    Αυτο εγινε παρα τις απεγνωσμενες προσπαθειες που κανει η g-power τοσα χρονια να διορθωσει το software.

    πληροφορια 3)
    πριν απο 3χρονια κατα παραγγελια της Μ, ο Noelle σχεδιασε, και μονταρισε ενα V10 5.0λιτ που δουλευει 10.500 rpm αποδιδει 615PS/550NM και σανζμαν DKG.
    Το project αυτο υπαρχει μεσα στην Μ αλλα δεν χρηματοδοτηθηκε λογω κοστους.
    Οπως επισης και το 5.8λιτ το οποιο η Μ ειπε οτι καποια στιγμη θα το παραγει ως ''συλλεκτικο''.
    Αυτο δειχνει οτι η Μ κινηθηκε για τα V10, αλλα παντοτε σε ατμοσφαιρα.
    Επισης στα Μ3 απο τον πρωτο μηνα παραγωγης ειχαμε ετοιμο το 4.7λιτ και μαρτυς μου η μεγαλυτερη BMW της Ελλαδας που συζητησαμε να το φτιαξουμε.

    Οταν αποφασισαν οτι η αγορα θα κινηθει στην Υπερτροφοδοτηση, τοτε σχεδιασαν νεους κινητηρες V8-BITURBO, και αρχισαν να παραγουν.
    Γιατι δεν πηραν το M5E39 να το τουρμπισουν?

    επιμενετε στα 500+ αλογα του Μ3V8 και οτι ειναι αξιοπιστο οσο το 4.700cc?
    επειδη δεν εχω ετοιμο 4.700cc στην Ελλαδα
    Το Μ3V8 kompressor λοιπον,
    Με Porsche 997Turbo 3,6λιτ μονο με προγραμμα, (510PS) πρεπει ναναι μαζι.
    Ε.....?
    θα τα πατε?
    Να μου πειτε και μενα τα αποτελεσματα?

  8. The Following User Says Thank You to bomer For This Useful Post:

    330compressor (01-05-10)

  9. #26
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    mpa den m aresei , poly drug dealer style gia mena .ligo pio understatement vre adelfe .apo ena xiliometro makria kra kanei

  10. #27
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελλαδα! , οτι προαγεται σ αυτην την χωρα σαν ''χρυσος'' τελικα αποδεικνυεται ''ανθρακας"'.
    Πειτε μου τι παραγει η ελλαδα απο τεχνολογια. Ουτε μπουζι δεν μπορει να φτιαξει!
    Εδω ειναι να τραβας τα μαλλια σου με τις απιστευτες καγκουριες και τις ζημιες σε αυτοκινητα supercars, και μου λετε μη μιλησω γιατι ετσι κανω δυσφημιση?
    Ο ess κι ο gpower καλα κανουν και "κοροιδευουν" τον κοσμο.
    Εγω προσπαθω να βοηθησω κι εσεις μπερδευετε το θεμα πιο πολυ χωρις να εχετε καν γνωση!
    Βλεπε καταντια της χωρας.
    Αυτο συμβαινει γιατι ο καθενας κανει του ''κεφαλιου'' του και παρασυρει κι αλλους!

    Στην γερμανια λοιπον που παραγει τεχνολογια και αυτοκινητα ενω εδω αποφασιζετε για την τυχη τους, επειδη δεν ξερουν να σκεφτονται εξυπνα, παρακαλω βοηθειστε να το κανουν.
    Απαντειστε μου λοιπον.

    Ερωτηση 1.
    βλεποντας βιντεακια -χωρις να ξερετε τι stage ειναι ακριβως το καθε αμαξι, και με ποιο κινητρο τα ανεβασαν,

    Γιατι τα m3v8 μετα τον αυξ αριθμο παραγωγης (απο ποιον και πανω?), αποδιδουν 365-370 ιππους???
    Απαιτω, εξηγηση δημοσιως, και με μηχανολογικα τεκμηρια παρακαλω.
    Γιατι ενα αυτοκινητο που ο κοσμος πληρωσε για 420 ιππ. αποδιδει 370?

    Ερωτηση 2.
    Γνωριζετε αν οι εταιρειες μετατροπων bmw-Μ σε kompressor, δινουν γραπτη εγγυηση για την Ομαλη λειτουργια, το ΚΤΕΟ (ΤUV), και κατ επεκταση γενικη καλυψη-εγγυηση το μοτερ μου V10, η m3v8 που τους εμπιστευομαι να κομπρεσσαρουν? (και το σανζμαν μου)
    (σημ. την ερωτηση αυτη την εχω κανει προσωπικα στον ess μου απαντησε ξερα ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, και το μεηλ τοχω κοινοποιησει στον administrator.)

    Ερωτηση 3.
    Τι αντοχη σε ροπες εχει το σανζμαν smg, και τι το dct για να δουλευει ρολοι! και να μου κανει τις αλλαγες, μετα την μετατροπη κομπρεσσορ, τοσο γρηγορα οσο, γι αυτο που το πληρωσα?

    Ερωτηση 4.
    Ποιος στην Ελλαδα, (και Αμερικη),εχει οδηγησει ποτε τερμα για 3,4,5 , ωρες σερι?

    Φερτε μου ενα m3-kompressor να σας πω το ποιημα.

    πληροφορια 1)

    Η γερμανικη εταιρεια που μεταβαλει τα V10 σε κομπρεσσορ, πριν ενα μηνα με πηρε τηλ -μιλαω για το αφεντικο -τον STOEBER- και μου ζητησε= τι του προτεινω, για τα σανζμαν SMG διοτι ολα σπανε.
    Το ιδιο γινεται και με τα DCT των M3V8 kompressor.

    Ως γνωστον, ειμαι αντιπροσωπος των www.getriebe.tv και kuf-tuning noellemotors.
    Εχω ηδη σημερα που μιλαμε, τεσσερα 4 V10 SMG στον παγκο λυμενα και βλεπω οτι....
    Σωτηρια για τα κομπρεσσορ δεν υπαρχει.

    πληροφορια 2)
    Η Abudahbi motors που ηταν το ''θυμα'' αυτης της ιστοριας με τα v10 kompressor, καλεσε πριν ενα 2μηνο τον σοβαροτερο προγραμματιστη bmw της γερμανιας, μπας λεω μπας, και κανει τα αμαξια να δουλευουν κανονικα χωρις προβληματα.
    Αυτο εγινε παρα τις απεγνωσμενες προσπαθειες που κανει η g-power τοσα χρονια να διορθωσει το software.

    πληροφορια 3)
    πριν απο 3χρονια κατα παραγγελια της Μ, ο Noelle σχεδιασε, και μονταρισε ενα V10 5.0λιτ που δουλευει 10.500 rpm αποδιδει 615PS/550NM και σανζμαν DKG.
    Το project αυτο υπαρχει μεσα στην Μ αλλα δεν χρηματοδοτηθηκε λογω κοστους.
    Οπως επισης και το 5.8λιτ το οποιο η Μ ειπε οτι καποια στιγμη θα το παραγει ως ''συλλεκτικο''.
    Αυτο δειχνει οτι η Μ κινηθηκε για τα V10, αλλα παντοτε σε ατμοσφαιρα.
    Επισης στα Μ3 απο τον πρωτο μηνα παραγωγης ειχαμε ετοιμο το 4.7λιτ και μαρτυς μου η μεγαλυτερη BMW της Ελλαδας που συζητησαμε να το φτιαξουμε.

    Οταν αποφασισαν οτι η αγορα θα κινηθει στην Υπερτροφοδοτηση, τοτε σχεδιασαν νεους κινητηρες V8-BITURBO, και αρχισαν να παραγουν.
    Γιατι δεν πηραν το M5E39 να το τουρμπισουν?

    επιμενετε στα 500+ αλογα του Μ3V8 και οτι ειναι αξιοπιστο οσο το 4.700cc?
    επειδη δεν εχω ετοιμο 4.700cc στην Ελλαδα
    Το Μ3V8 kompressor λοιπον,
    Με Porsche 997Turbo 3,6λιτ μονο με προγραμμα, (510PS) πρεπει ναναι μαζι.
    Ε.....?
    θα τα πατε?
    Να μου πειτε και μενα τα αποτελεσματα?

  11. #28
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ II ...the story continues. ΥΟU ARE BACK ME ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΒΛΕΠΩ. Θα σου απαντησω εν συντομια γιατι βαριεμαι να μπω σε μια διαδικασια με καποιον που δεν ξερει τι του γινεται...που μπερδευει μηχανολογικους ορους (γιατι και ο ιδιος δεν ξερει τι σημαινουν...CR και Cylinder Pressure...θυμασαι?), που δεν ξερει ποσο ειναι η ισοτιμια λιρας -ευρω (και δεν ειναι προσβολη, ειναι η πραγματικοτητα!) και χρησιμοποιωντας 'μεγαλα λογια' και 'ηχηρες λεξεις' προσπαθει να εντυπωσιασει καποιους με λιγοτερες γνωσεις εδω μεσα. Σου ετοιμαζω απαντηση (συντομη-εξηγησα παραπανω το λογο) στα πολλα ερωτηματα σου...

  12. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    paganis (01-05-10)

  13. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε bomer σε ευχαριστώ για το αναλυτικό post σου. όμως από ότι διαβάζω σε ξένα forums η ess έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στα Μ3. Αλλιώς τόσοι χρήστες είναι εκεί θα τον βρίσκανε και θα τον καίγανε το αφεντικό της ESS. αν κάτι πήγαινε συνέχεια λάθος. Σωστά; Και μιας που είσαι και οπαδός της ατμόσφαιρας για πιο λόγο η βελτίωση έχει αυτή την τόσο ακριβή τιμή;

    Φιλικά
    Γιώργος

  14. #30
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελλαδα! , οτι προαγεται σ αυτην την χωρα σαν ''χρυσος'' τελικα αποδεικνυεται ''ανθρακας"'.
    Πειτε μου τι παραγει η ελλαδα απο τεχνολογια. Ουτε μπουζι δεν μπορει να φτιαξει!
    Εδω ειναι να τραβας τα μαλλια σου με τις απιστευτες καγκουριες και τις ζημιες σε αυτοκινητα supercars, και μου λετε μη μιλησω γιατι ετσι κανω δυσφημιση?
    Ο ess κι ο gpower καλα κανουν και "κοροιδευουν" τον κοσμο.
    Εγω προσπαθω να βοηθησω κι εσεις μπερδευετε το θεμα πιο πολυ χωρις να εχετε καν γνωση!
    Βλεπε καταντια της χωρας.
    Αυτο συμβαινει γιατι ο καθενας κανει του ''κεφαλιου'' του και παρασυρει κι αλλους!

    Στην γερμανια λοιπον που παραγει τεχνολογια και αυτοκινητα ενω εδω αποφασιζετε για την τυχη τους, επειδη δεν ξερουν να σκεφτονται εξυπνα, παρακαλω βοηθειστε να το κανουν.
    Απαντειστε μου λοιπον.

    Ερωτηση 1.
    βλεποντας βιντεακια -χωρις να ξερετε τι stage ειναι ακριβως το καθε αμαξι, και με ποιο κινητρο τα ανεβασαν,

    Γιατι τα m3v8 μετα τον αυξ αριθμο παραγωγης (απο ποιον και πανω?), αποδιδουν 365-370 ιππους???
    Απαιτω, εξηγηση δημοσιως, και με μηχανολογικα τεκμηρια παρακαλω.
    Γιατι ενα αυτοκινητο που ο κοσμος πληρωσε για 420 ιππ. αποδιδει 370?

    Ερωτηση 2.
    Γνωριζετε αν οι εταιρειες μετατροπων bmw-Μ σε kompressor, δινουν γραπτη εγγυηση για την Ομαλη λειτουργια, το ΚΤΕΟ (ΤUV), και κατ επεκταση γενικη καλυψη-εγγυηση το μοτερ μου V10, η m3v8 που τους εμπιστευομαι να κομπρεσσαρουν? (και το σανζμαν μου)
    (σημ. την ερωτηση αυτη την εχω κανει προσωπικα στον ess μου απαντησε ξερα ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, και το μεηλ τοχω κοινοποιησει στον administrator.)

    Ερωτηση 3.
    Τι αντοχη σε ροπες εχει το σανζμαν smg, και τι το dct για να δουλευει ρολοι! και να μου κανει τις αλλαγες, μετα την μετατροπη κομπρεσσορ, τοσο γρηγορα οσο, γι αυτο που το πληρωσα?

    Ερωτηση 4.
    Ποιος στην Ελλαδα, (και Αμερικη),εχει οδηγησει ποτε τερμα για 3,4,5 , ωρες σερι?

    Φερτε μου ενα m3-kompressor να σας πω το ποιημα.

    πληροφορια 1)

    Η γερμανικη εταιρεια που μεταβαλει τα V10 σε κομπρεσσορ, πριν ενα μηνα με πηρε τηλ -μιλαω για το αφεντικο -τον STOEBER- και μου ζητησε= τι του προτεινω, για τα σανζμαν SMG διοτι ολα σπανε.
    Το ιδιο γινεται και με τα DCT των M3V8 kompressor.

    Ως γνωστον, ειμαι αντιπροσωπος των www.getriebe.tv και kuf-tuning noellemotors.
    Εχω ηδη σημερα που μιλαμε, τεσσερα 4 V10 SMG στον παγκο λυμενα και βλεπω οτι....
    Σωτηρια για τα κομπρεσσορ δεν υπαρχει.

    πληροφορια 2)
    Η Abudahbi motors που ηταν το ''θυμα'' αυτης της ιστοριας με τα v10 kompressor, καλεσε πριν ενα 2μηνο τον σοβαροτερο προγραμματιστη bmw της γερμανιας, μπας λεω μπας, και κανει τα αμαξια να δουλευουν κανονικα χωρις προβληματα.
    Αυτο εγινε παρα τις απεγνωσμενες προσπαθειες που κανει η g-power τοσα χρονια να διορθωσει το software.

    πληροφορια 3)
    πριν απο 3χρονια κατα παραγγελια της Μ, ο Noelle σχεδιασε, και μονταρισε ενα V10 5.0λιτ που δουλευει 10.500 rpm αποδιδει 615PS/550NM και σανζμαν DKG.
    Το project αυτο υπαρχει μεσα στην Μ αλλα δεν χρηματοδοτηθηκε λογω κοστους.
    Οπως επισης και το 5.8λιτ το οποιο η Μ ειπε οτι καποια στιγμη θα το παραγει ως ''συλλεκτικο''.
    Αυτο δειχνει οτι η Μ κινηθηκε για τα V10, αλλα παντοτε σε ατμοσφαιρα.
    Επισης στα Μ3 απο τον πρωτο μηνα παραγωγης ειχαμε ετοιμο το 4.7λιτ και μαρτυς μου η μεγαλυτερη BMW της Ελλαδας που συζητησαμε να το φτιαξουμε.

    Οταν αποφασισαν οτι η αγορα θα κινηθει στην Υπερτροφοδοτηση, τοτε σχεδιασαν νεους κινητηρες V8-BITURBO, και αρχισαν να παραγουν.
    Γιατι δεν πηραν το M5E39 να το τουρμπισουν?

    επιμενετε στα 500+ αλογα του Μ3V8 και οτι ειναι αξιοπιστο οσο το 4.700cc?
    επειδη δεν εχω ετοιμο 4.700cc στην Ελλαδα
    Το Μ3V8 kompressor λοιπον,
    Με Porsche 997Turbo 3,6λιτ μονο με προγραμμα, (510PS) πρεπει ναναι μαζι.
    Ε.....?
    θα τα πατε?
    Να μου πειτε και μενα τα αποτελεσματα?
    Αυτα τα περι "Ελληνων" κτλ τα προσπερναω γρηγορα...Ας ασχοληθουν αλλοι που εχουν ορεξη...στο αυτοκινητιστικο μερος τωρα...
    Απαντηση 1
    Τα videakia ανεβαινουν κυριως απο ιδιωτες (αλλα και βελτιωτες ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ) με σκοπο την διαφημηση του εν λογω προιοντος. Τι πιο καλυτερο απο μια χειροπιαστη αποδειξη για την αποδοση του προιοντος. Το τι stage ειναι το καθε αυτοκινητο το αναφερουν. Δεν εχουν κανα λογο να λενε κατι διαφορετικο. Εκτος αν βλεπεις θεωριες συνομοσιας απεναντι στα κιτ της Noelle. Εγω παντως δεν βλεπω θεωριες συνομοσιας αλλα ΣΚΗΝΕΣ ΤΣΟΝΤΑΣ...

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΤΑ V8 ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 370 ΑΝΤΙ 420 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΒMW ΤΟ ΚΑΤΑΤΑΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 'ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?'

    Απαντηση 2
    https://www.esstuning.com/pages/Warranty-Info.html

    Εδω αλλα λεει. Αν φτιαξεις το μοτερ σου σε αυτους στο καλυπτουν και με δυο χρονια εγγυηση. Οπως και ο βελτιωτης σου δηλαδη. Η ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΕΝΑ STROKER ΚΙΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ? Κατι τετοιο βεβαια δεν παιζει οποτε η αναφορα σου στα περι εγγυησης ειναι στην γνωστη κατηγορια 'οτι να ναι'

    Απαντηση 3
    Ειναι σαν να μας ρωτας ποσο μεγαλη την εχει ο ESS και αν γαμαει καλα. ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ? Οι αμεσα εμπλεκομενοι το γνωριζουν. Εμεις κρινουμε απο τα αποτελεσματα που απο οτι φαινεται ειναι αρκετα καλα.

    Απαντηση 4
    Φερε μας εσυ ενα stroker να το οδηγησουμε 3-4 ωρες τερμα για να δεις και εσυ τα αποτελεσματα του. Μην ξεχασεις να φερεις και κρανος ε?

    Για τα project noelle...60 χιλιαρικακια για ενα Μ6 που με το ζορι περναει ενα stock Z06 (που δεν συζηταμε τις ερωτικες σκηνες που θα εκτυλιχθουν αν γινει stage 1 με 5-10 χιλιαρικακια). Οσο για την hardcore σκηνη με το GTR η εικονα μιλαει απο μονη της
    Και το τελευταιο γιατι βαριεμαι να γραφω αλλο...ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ PORSCHE ME THN ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ? Ειναι σιγουρα καλυτερο αυτοκινητο(αποψη μου) απο ενα SC M3 E92. Αλλα ομως ειναι και ακριβοτερο. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΕΦΥΓΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΡΟΚΕΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ. ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ. ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΕΣΥ ΕΝΑ ΣΤΡΟΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΕΓΩ ΠΟΡΣΑΚΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ KAI NA KRINOYME EK TOY ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕ ΚΡΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ. ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ

  15. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    paganis (01-05-10)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP