Της BOSCH πρέπει να είναι οκ. (κανα 70άρι κόστος)
Της BOSCH πρέπει να είναι οκ. (κανα 70άρι κόστος)
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Λοιπόν, ο κωδικός για τα μπεκ παίζει να είναι κλειδωμένος από την bmw* άρα μη διαθέσιμος σε aftermarket εταιρία. Θα ξέρω σε 45' - 60'.
*Λέει δηλ. στον προμηθευτή της, να μην διαθέσει το εξάρτημα στο κοινό για κάποια χρόνια (έτσι μου είπαν τουλ.)
και επειδή ο Θάνος έχει διδακτορικό στα 90άρια φοβάμαι μην έχει δίκιο.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
katsaraios (09-10-14), kerk (09-10-14), scania124 (09-10-14)
Και τα 92αρια τα ίδια φοράνε , ίδιο μοτέρ είναι ..
Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου!!
Μην του πω μπεκ και τρέχει Ρόδο ή όπου αλλού να βρει αντιπροσωπεία ο άνθρωπος !!
Υ.Γ Μόλις ανέβω με το αμάξι προς τα πάνω θα πάω να το τσεκάρω προληπτικά και εγώ αν και δεν έχω καμία ένδειξη σφάλματος! Όλοι μου λένε πως κάποια στιγμή θα βγάλει και μου έχει γίνει έμμονη ιδέα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andri : 09-10-14 στις 10:54
Άμεσου ψεκασμού δεν είναι το μοτέρ;
Αν ναι να ξέρετε ότι τα μπεκ θέλουν κωδικοποίηση.
Επίσης επειδή αλλάζουν κατά καιρούς τα part numbers με αναβαθμίσεις, η Bmw επισήμως λέει ότι δεν πρέπει να συνδυάζονται τα παλιά με τα νέα part numbers στον ίδιο κινητήρα.
Ανεπισήμως στην αμερική το κάκουν πάντως γιατί για να τα αλλάξεις όλα θέλει 1000ρικο.
Όπως και να έχει γνωρίζω ότι θέλουν παραμετροποίηση.