τελικα εχανε απο μια φλατζα εκει μεσα στη μπαταρια διπλα/μεσα, και εσταζε (μαλλον πανω στην εξατμιση).
φτηνα τη βγαλαμε![]()
τελικα εχανε απο μια φλατζα εκει μεσα στη μπαταρια διπλα/μεσα, και εσταζε (μαλλον πανω στην εξατμιση).
φτηνα τη βγαλαμε![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
BILL007 (08-10-14), nikos valvetronic (09-10-14)
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...t=12150&page=2
Εγώ πάντως Νικόλα από τότε που το πήρα δεν θυμάμαι να ησύχασα ποτέ από νεράΜια αυτό το πλαστικό μια το παγούρι διαστολής μια από τον αισθητήρα θερμοκρασίας
.Έχω nippon παρελθόν και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ μα ποτέ με το θέμα ,μόνο λάδια κοίταγα και αυτό έτσι για να ανοίξω καπώ,μ'αυτήν την αλλανιάρα ελέγχω τρεις την ώρα
![]()
nikos1400 (10-10-14)
Χρόνια πολλα σε εσάς και τις οικογένειες σας και πάντα με υγεία.Δυστηχως άλλο ενα πρόβλημα στο κύκλωμα ψύξης...Βάζοντας μπροστά σημερα μου ανάβει ένδειξη για τα νερά.Ανοίγω την τάπα του ψυγείου για να συμπληρώσω παραφλου και το κύκλωμα ειχε κρατήσει πίεση με αέρα.Το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο 2-3 μέρες και δεν είχε σηκώσει ακομα θερμοκρασία.Συμπληρώνω και φεύγω για δουλειά(ειμαι από τους άτυχους που εργάζονται και τέτοιες μέρες)μιας και είχα ψιλοαργησει.Κατά της 21:00 που βρηκα ευκαιρίαπάω στο αυτοκίνητο να κάνω μια εξαερωση μπας και αλλάξει κάτι.Κρύο το αυτοκίνητο από της 14:00 που πήγα για δουλειά,ανοίγω την τάπα,παλι αέρας.Κάνω εξαερωση και στης 22:00 σχολαω και φεύγω.Μόλις σήκωσε την θερμοκρασία στην μέση,εκει που δουλεύει δηλαδη,σταματώ,ανοίγω την τάπα και μου φουσκώνει τα νερά,ενώ πριν την ανοίξω τσεκάρω τα κολαρα τα οποία είναι ζεστά αλλα κούτσουρα.Θερμοκρασία δεν έχει ανεβάσει καθόλου,ενω τρόμπα άλλαξα πριν 20000 χλμ και ψυγείο πριν 40000....Τι μπορεί να φταίει;;;;
Υπάρχει περίπτωση να φταίει η τάπα του δοχείου του ψυγείου;
Γιαννης Ε39 (26-12-14)
Γιατί φτάνοντας σπίτι,έπιασα τα κολαρα και ήταν κούτσουρο.Είπα να σπάσω λίγο την πίεση για να μην σπάσει κάνα ψυγείο.Οσες φορές το άνοιξα σε αμάξια που είχα στο παρελθόν,ακόμα και σε αυτο κάποια στιγμή πριν αλλάξω το ψυγείο,που συμπλήρωνα νερο,με τον κινητήρα σε λειτουργία και σε κανονική θερμοκρασία, ποτέ δεν έβγαλε νερά κανένα.Μόνο λίγους υδρατμούς και τέλος.
Ετσι ειναι τα κολαρα σηκωνουν πολυ πιεση ,δεν σπανε τα ψυγεια ...μαλλον μια χαρα ειναι το αμαξι ,εκτος αν παρατηρησεις σε πορεια τον δεικτη να φευγει προς τα δεξια ...
Αν χανεις παραφλου πανω στο παγουρι αλλαζεις την ταπα ..
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Γιαννης Ε39 (26-12-14)
Δηλαδη είναι λογικό μετά από 2 μέρες ακινησίας τα κολαρα να είναι κούτσουρα και μόλις ανοίξω την τάπα χωρίς καν να έχω βάλει μπροστά το αυτοκίνητο,να βγάζει αέρα τόση ώρα;Πριν δεν έκανε ετσι.Άνοιγα την τάπα έκανε ενα τσαφ και τέλος,άσε που και τα κολαρα ήταν μαλακά και πιεζοντουσαν.Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.