Καλως μας ηρθες φιλαρακι κ γω ειμαι τις αποψεις αφου διαθετεις 7.5 χιλιαρικα γιατι δεν πας σε ενα 46.εκτος αν εισαι κολλημενος με τ 30 που ναι μεν εναι καροτσαρα αλλα απο την αλλη παλιο
Καλως μας ηρθες φιλαρακι κ γω ειμαι τις αποψεις αφου διαθετεις 7.5 χιλιαρικα γιατι δεν πας σε ενα 46.εκτος αν εισαι κολλημενος με τ 30 που ναι μεν εναι καροτσαρα αλλα απο την αλλη παλιο
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα καλωσορισματα και για τις απόψεις σας. Η αλήθεια είναι πως έχω κόλλημα μεγάλο με την e30. Όσον αφορά για το e36 είναι μεν παλιό και όμορφο(που αυτό ψάχνω) αλλά δεν είναι παλιό αρκετά και κυκλοφορεί πολύ ακόμα για να θεωρηθεί κλασικό(κάτι το οποίο ζητάω). Επίσης ε36 βρίσκεις δύσκολα μαμά πιστεύω... Επίσης για το ε46 το έψαξα κι εγώ αλλά ρε μάγκες δεν μου κάθεται ωραίο 18 χρονών πιτσιρικάς να οδηγάει τέτοιο αυτοκίνητο και μάλιστα κάμπριο.... Τέλος πάντων, και μήπως ξέρετε κανέναν καλό μάστορα να κάνει ανακατασκευες???
Θα καείς πρόσεχε. Λίγα καλά ε30 υπάρχουν και για αυτό θες υπομονή για να βρεις ένα καλό.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5322626/
Ένα παράδειγμα φοράει ζάντες όμορφες και φρένα τούμπανο για ε30.
Πάλι πολλά για ε30 αλλά είναι 'έτοιμο' συν ότι πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις την οποιαδήποτε βλάβη. Δεν ξέρω γιατί λείπει ο δεύτερος υαλοκαθαριστήρας και σίγουρα θέλει ένα τιμονάκι γνήσιο πεμβέ.
dionisisM3 (28-09-14), nikos1400 (29-09-14), panose30 (29-09-14)
Απο τα πιο όμορφα που έχω δει , είχα σκεφτεί περισυ να το πάρω αυτό , μόλις είχα δώσει το δικό μου ε30 που κράταγα στο γκαράζ και είχα ξενέρωσει που το πούλησα . Αλλά όταν έκανα βόλτα μετά απο καιρό πάλι ε30 ..και έπεσα στην πρώτη λακκούβα ..... Αποφάσισα ότι σε ε30 δεν ξαναμπαινω
Πάντως το συγκεκριμένο αξίζει πιστεύω σαν αμάξι
nikos1400 (29-09-14)
δεν ψαχνω πλεον Ε30 και δεν πολυπαρακολουθω
πολυ ωραιο το συγκεκριμενο που ποσταρει ο Μιχαλης. πενταμπουλωνο ετοιμο (πιθανον απο Μ3Ε30 -ακριβα-) τα ακρα. φρενα, εσωτερικο καλο, τιμονακι Schnitzer φαινεται γνησιο, ντυμενο. το "κακο" ειναι οτι ειναι χαμηλωμενο και με ζαντες μεγαλες και λαστιχα χαμηλου προφιλ (για Ε30) και πρεπει να δωσεις βαση στον ελεγχο αμαξωματος (οπως σε οποιδηποτε Ε30 αλλωστε/καταπονηση απο καταχτυπι) , m-pack2, καθρεπτες Schnitzer...
Αξεσουαρ φαινονται μεσα μαλλον γνησια οπως η κασετοθηκη στην κονσολα χειροφρενου.
Πιθανον να ΜΗΝ ειναι 1600, που ειναι καλο αλλα και κακο, αν με πιανεις...
κανε search, υπαρχει πολυ πραμα σχετικα με το θεμα Ε30,
δες και τα ποστς του m-power_lunatic. ειναι καθηγητης στο θεμα.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
tokiko (29-09-14), Vassilis ///M (29-09-14)
φιλε, οπως σου ειπανε τα παιδια παραπανω πρεπει να εχεις κολλημα με το Ε30 για να συζησεις μαζι του.
για καθημερινο το κυριοτερο ειναι οπως επισημαινει ο Διονυσης...το καταχτυπι.
αλλιως πρεπει να το εχεις σε μαμα υψος. οχι το καλυτερο οπτικα/οδηγικα![]()
κατα τα αλλα, εγω το βρισκω ακρως ευχαριστο στην καθημερινη οδηγηση.
περα απο αυτα, για να μπλεξεις με συνεργεια, που ΘΑ μπλεξεις με Ε30, ειτε για ανακατασκευη αρχικη, ειτε για οτι προκυπτει στην πορεια,
πρεπει να εισαι λιγο "μεσα" στα πραματα, και να εχεις ριξει μελετη στα θεματα Ε30 και συνεργεια.
καλο ειναι αμα δεν εχεις ηδη, να υπολογιζεις και κανα χιλιαρικο σε κανενα παπακι ως εναλλακτικο μεσο μετακινησης.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Ptboul (29-09-14)