Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωρε... πατριωτη και που θες να ξερουμε εμεις τι αμορτισερ να βαλεις;
Να μυρισουμε τα νυχια μας βραδιατικα ή να μασουλισουμε τιποτα μαντζουνια για να μαντεψουμε τις ανησυχιες σου!!!
Γινε πιο συγκεκριμενος αγορι μου..., γιατι θες να αλλαξεις τα μαμα M pack αμορτισερ.
Εχουν πολλα χλμ και εχουν φυσιολογικη φθορα;
Ειναι σε γενικες γραμμες λιγο μαλακά και θα ηθελες κατι ποιο σφιχτο;
Βλεπεις να μην συνεργαζονται καλα με τα κοντα ελατηρια;
Κατι αλλο που δεν εχει σχεση με τα ανωτερω;

Για πες μας και εδω ειμαστε να το συζητησουμε...
Αλέξη αισθάνομαι ποιο μαλακό το αμάξι πλέον, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος.
Θέλω κάτι εργοστασιακό πάλι και λίγο ποιο σφιχτό δεν θα με χαλούσε! !!!
Δεν θέλω να το κάνω κούτσουρο. .......

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
οταν ηταν να αλλαξω αμορτισερ κ εκατσα κ εψαξα, δεν ειδα για Ε9χ sachs advantage ή κοκκινα τεσπα...μαλιστα, αγγλια που το 70% των bmw που κυκλοφορουν ειναι m-sport edition (εκει πωλουνται σαν εκδοση οχι σαν πακετο) κ οχι ES, SE, SE business κλπ, και αυτα σε Ε9χ μιλαω παντα φορανε sachs super touring με το κλασικο μπλε ταμπελακι απλα εχουν αλλο κωδικο κ ειναι λιγο πιο κοντα κ λιγο πιο ακριβα...οπως κ στο σαιτ του κατασκευαστη δεν διατιθεται κοκκινο ταμπελακι για Ε9χ (τουλαχιστον και για τους 2 αξονες αποσο θυμαμαι).
επομενως, αν θες να εχεις παλι εργοστασιακη κυληση ανεση σκληροτητα αποσβεση κλπ πας για sachs super touring ΑΛΛΑ τα μ-σπορ
Κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου.......αύριο θα ερευνήσω.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Βάλε μαμα Μ3 και μετατροπη σε coilover
Το αποτέλεσμα ειναι σούπερ ....
Μήτσο ποιος τα κάνει αυτά? ???? Αν και δεν το κόβω να φτάνω ως εκεί.