Προσωπικα θεωρω πως σε εγδαρε.
Και εκτιμω οτι πρεπει να τον προσεξεις..
Παρε μια εικονα τιμων.
https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvol...se=motul+75-90
Προσωπικα θεωρω πως σε εγδαρε.
Και εκτιμω οτι πρεπει να τον προσεξεις..
Παρε μια εικονα τιμων.
https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvol...se=motul+75-90
sfilintas (15-09-14)
καμιά γνώμη για το τι να κάνω παρακάτω έχει κανείς που να πάω να δώ τι πρέπει να κάνω να τελειώνω με αυτό το θέμα.......
Εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ύστερα απο 15 χρόνια κυκλοφορίας του Ε46, ότι και αυτό μάλλον αποτελεί ένα απο τα κουσούρια του... Το κιβώτιο έχει χαιρετίσει σε ουκ ολίγους...
Φίλε μου δυστυχώς μιλάμε για βλάβη στο κιβώτιο κατα 99%. Άλλαξε λάδια στο κιβώτιο (οχι οτι θα σου λύσουν το πρόβλημα) και κάνε λίγο υπομονή να το κρατήσεις μέχρι να αγοράσεις άλλο. Η επισκευή είναι ασύμφορη. Βρες με 200 ευρώ ένα μεταχειρισμένο και ρίχτο πάνω με καινούργια λάδια και όσο σε βγάλει...Δεν αξίζει πραγματικά τίποτε άλλο εκτός και αν μιλάμε για ειδικές περιπτώσεις π.χ SMG...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 15-09-14 στις 21:39
sfilintas (15-09-14), Vassilis ///M (16-09-14)
και εγώ αυτό έχω καταλάβει και ο μηχανικός που πήγα μου είπε πως δεν βγάζουν ζημιά στο σασμάν τα E46.......
Eγω για το τελευταίο προσωπικά αμφιβάλλω ύστερα απο τόσα που έχω ακούσει και δει...
Ισως ο κακός δαίμονας τους είναι τα "lifetime" λάδια...Αν αλλάζει κάποιος κάθε 50.000 νομίζω ότι θα του κρατήσει. Επειδή όμως το 99% των περιπτώσεων έχουν ισα με 100.000+ και δεν έχουν κάνει ποτέ αλλαγή, βάζουν υποψηφιότητα για να γίνει η ζημιά...
Και μιας και που το έφερε και η κουβέντα και τα διαφορικά δεν είναι έξω απο το παιχνίδι... Στον ίδιο παρανομαστή βρίσκονται...
Οπότε αν δεν έχεις αλλάξει, κάνε και εκεί μια αλλαγή για να έχεις το κεφάλι σου όσο το δυνατό πιο ήσυχο...![]()
sfilintas (15-09-14)
ενταξει, οχι κ στα 50κ χλμ αλλαγη..δεν ειναι κ λαδια κινητηρα. εδω εχουν φτασει τα λαδια να αλλαζονται στα 30κ χλμ (γαλλικα μοντελα) ενω και στο δικο μου βγαινει αλλαγη λαδιων στα 45κ χλμ!!! (Ε90, Ν46) εννοειται δεν τα αφηνεις πανω απο χρονο / 10κ χλμ..
παντως σιγουρα μια αλλαγη με σωστες βαλβολινες μονο καλο θα κανει στο κιβωτιο αλλα οχι κ καθε 50κ..
προσωπικα τις αλλαξα στα 74κ χλμ κ μπορω να πω οτι ηταν μια χαρα αρκετα καθαρες με το χρωματακι τους. επισης αλλαξα κ στο διαφορικο που δεν εχει καν ταπα αφαιρεσης βαλβολινων και πρεπει να τις αντλησεις εσυ (ενω στο κιβωτιο υπαρχουν 2 ταπες πληρωσης και αφαιρεσης) κ εκει το χρωμα ηταν τελειως καθαρο.
σιγουρα η κακη χρηση παιζει σπουδαιο ρολο στα κιβωτια.
ελπιζουμε ο φιλος να ξεμπερδεψει οσον το δυνατον πιο ανωδυνα-οικονομικα.
φιλικα,
λευτερης
E90 N46B20 montego blue
BILL007 (16-09-14), diosak (17-09-14), sfilintas (16-09-14), Vassilis ///M (17-09-14)
Καλησπέρα σας.
Ακούω γνώμες....... Πήγα σήμερα σε άλλο συνεργείο BMW εξουσιοδοτημένο και μου είπε ο τύπος να σημειώσω το έκανε βόλτα το τέσταρε το ζόρισε και κατέληξε : δεν έχει λέει πρόβλημα το σασμάν (συγχρόνιζε -γρανάζια κτλ ) αν αλλάξουμε βαλβολήνες με πιο λεπτές και βάλουμε ένα συνθετικό λυπαντικό θα είναι κομπλέ. Τιμή για αυτά 28,00Ε βαλβολ. + 37,00 ε λιπαντικό = 65,00euro
βέβαια μου είπες πως αν ντε και καλά θέλω να το αλλάξω επειδή έχω καεί μου το αλλάζει.
για πείτε τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου?????
![]()