turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.
Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.
turbo-petrol μικρού κυβισμού
turbo-diesel μεσαίου κυβισμού
turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.
Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.
120ie87 (08-10-14), Ptboul (15-09-14), Stunt Mike (14-09-14)
Φυσικά! Νο.1 πρόβλημα στην Ελλάδα! που να δείτε φίλτρα πετρελαίου σε τρακτέρ και αγροτικά! Ειδικά αυτή π@παριά το βιοντίζελ γίνεται κυριολεκτικά ζελέ μέσα στο κάρτερ και τα φίλτρα!
Με τους σύγχρονους κινητήρες, θεωρώ πως έως τα 1600 κυβικά δεν αξίζει το πετρέλαιο..στα μεγάλα ναι, αλλά για μικρο αμάξι όχι.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
doctore (15-09-14), Leonidas_E39 (15-09-14), mark e92 (15-09-14), Tsakirakos (04-10-14)
Alex_ (15-09-14), Bazil Van Sinner (15-09-14), mitsos_chania (15-09-14), nikos1400 (18-09-14)

Ερωτηση....!
ακομα και για εντος πολης ( 10-12Κ τη χρονια) το diesel δεν συμφερει....?
Απο οτι βλεπω γυρω στα 2 ltr/ 100km λιγοτερη καταναλωση εχει το diesel (ακομα και το 1.6D), μειον 25% και η τιμη του diesel ανα λιτρο!
Γιατι λοιπον να παρει gasoline....?
Bazil Van Sinner (15-09-14), Christopherk (04-10-14), mitsos_chania (15-09-14)
