Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: ΕΠΕΙΓΟΝ !!! -> Πρόβλημα 3ος - 4ος Κύλινδος. Σχέση με κεφαλάρι ?

  1. #1

    Angry ΕΠΕΙΓΟΝ !!! -> Πρόβλημα 3ος - 4ος Κύλινδος. Σχέση με κεφαλάρι ?

    Καλησπέρα σε όλους.
    Έχω ένα BMW E46 2004 μοντέλο Valvetronic (116ps).
    Έχει 270.000 χιλιόμετρα.
    Πριν 3 μέρες, στα καλά καθούμενα άρχισε το αμάξι να ψιλοτρέμει. Άναβόσβησε λαμπάκι μηχανης όπου μέσα σε 1-2 λεπτά σταθεροποιήθηκε.
    Μέχρι 4000 πήγαινε το αμάξι, παραπάνω έκοβε ή έτρεμε περισσότερο.
    Ήμουν πολύ κοντά στο συνεργείο οπότε το άφησα εκεί.
    Ο εγκέφαλος έδειξε πρόβλημα στον 3ο και 4ο κύλινδρο.

    Ο μηχανικός μου είπε ότι άλλαξε πολλαπλασιαστές κλπ και το πρόβλημα συνεχίζει.
    Μου είπε ότι τσέκαρε τα πάντα (valvetronic κλπ) και ότι όλα ειναι οκ.
    Πιθανή διάγνωση κάποιο πρόβλημα στο "κεφαλάρι".
    Και ρωτάω εγώ...
    1. Μπορεί να έχει σχέση αυτό?
    2. Επίσης μου είπε ότι το κεφαλάρι ΔΕΝ επισκευάζεται και ότι θα πρέπει να βρούμε μεταχειρισμένο το οποίο είναι ψιλο-σπάνιο και ακριβό (πόσο έχει δηλαδή?)
    3. Είπε ότι ακόμα δεν άνοιξε να πάει στο κεφαλάρι και θα λύσει ΜΟΝΟ αν βρεθεί γιατί μετά για να κλείσει πρέπει να αλλαχτούν πολλά τα οποία κοστίζουν αρκετά.
    4. Σε διαφορετική περίπτωση θα πάμε σε άλλη μηχανή. Τι κόστος έχει?
    5. Συμφέρει να πάω πάλι σε 1600 ή να πάω σε 2000cc? Αν πάω σε 2000 θα πρέπει να δηλωθεί ? Φαίνεται ?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

  2. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κατ' αρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ.
    Να σταθώ στο τελευταίο ερώτημα σου, σε ένα δημόσιο φόρουμ όπου μπορεί να μπει και να διαβάσει ο καθένας, δεν μπορεί να απαντηθεί.
    Απλά τα πάντα μπορούν να φανούν και πολύ εύκολα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    Dermatis (02-09-14), tasos.kamv (02-09-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φίλε μας μπερδεύεις...
    Δεν υπάρχει σε Ε46 1.6 μοτέρ με valvetronic... ή θα είναι 1.8 ή 2.0lt, τέλος.
    Αν σου λέει και το συνεργείο ότι είναι valvetronic πάρε πόδι αστραπή!
    Τα γερμανικά 316 fl είναι 1.8 με valvetronic και 122hp.
    Στο θέμα μας....
    αν έχεις 1.8 μοτέρ με valvetronic το μυαλό μου πάει σε αισθητήρα ή μοτέρ valvetronic,
    part #9 και part #7 αντίστοιχα.
    Το έβαλε σε γνήσιο διαγνωστικό ο μάστορας που το πήγες?? Το κατέχει το "σπορ" ή......????
    Δώσε μας παραπάνω ακριβή στοιχεία για τον τύπο του μοτέρ σου για να σε βοηθήσουμε.

  5. The Following 7 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    BILL007 (03-09-14), dark knight (03-09-14), Dermatis (02-09-14), gant (02-09-14), Nino (03-09-14), Ptboul (03-09-14), Vassilis ///M (03-09-14)

  6. #4

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα φίλε μου.
    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
    Είναι 1600 valvetronic. με 116 άλογα. Αγορασμένο καινούριο από Ελλάδα. Το 2004 βγήκε και αμέσως μετά βγήκε το νέο μοντέλο.

  7. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατ' αρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ.
    Να σταθώ στο τελευταίο ερώτημα σου, σε ένα δημόσιο φόρουμ όπου μπορεί να μπει και να διαβάσει ο καθένας, δεν μπορεί να απαντηθεί.
    Απλά τα πάντα μπορούν να φανούν και πολύ εύκολα.
    Φιλε μου έχεις δίκιο. Συγνώμη. Άκυρο το 5.

    Ευχαριστώ

  8. #6
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπερα φιλε μου!
    Καταρχην ελπιζω να βγαλεις γρηγορα ακρη στο προβλημα σου και να ξαναχαρεις το οχημα σου!

    Οσον αφορα τον κινητηρα σου: αν οπως λες εχει στον Valvetronic με τα 116 αλογατα τοτε εχεις 1800 και οχι 1600 ! Εχεις στον n42b18a!

    Οντως το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι οι πολλαπλασιαστες! Αλλα ειπες οτι αλλαχτηκαν!
    Δεν ξερω τι μπορει να φταιει! Γνωμη μου ειναι να παρεις και δευτερη και τριτη γνωμη και αν υπαρχει σοβαρο προβλημα να αλλαξεις κινητηρα γιατι ειναι φορτωμενος με πολλα χιλιομετρα!
    Αν μιλαμε για τον N42 θα βρεις μεταχειρο σχετικα οικονομικα!
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Dermatis For This Useful Post:

    BILL007 (03-09-14), gant (02-09-14), tasos.kamv (02-09-14)

  10. #7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dermatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα φιλε μου!
    Καταρχην ελπιζω να βγαλεις γρηγορα ακρη στο προβλημα σου και να ξαναχαρεις το οχημα σου!

    Οσον αφορα τον κινητηρα σου: αν οπως λες εχει στον Valvetronic με τα 116 αλογατα τοτε εχεις 1800 και οχι 1600 ! Εχεις στον n42b18a!

    Οντως το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι οι πολλαπλασιαστες! Αλλα ειπες οτι αλλαχτηκαν!
    Δεν ξερω τι μπορει να φταιει! Γνωμη μου ειναι να παρεις και δευτερη και τριτη γνωμη και αν υπαρχει σοβαρο προβλημα να αλλαξεις κινητηρα γιατι ειναι φορτωμενος με πολλα χιλιομετρα!
    Αν μιλαμε για τον N42 θα βρεις μεταχειρο σχετικα οικονομικα!


    Περίπου τι τιμή το βλέπεις για Μοτερ και εγκατάσταση ? θα προτειμούσα 2.000 cc

    Ευχαριστώ

  11. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τον μηχανικο τον ξερεις ή ειναι ο πρωτος που βρηκες? Δοκιμασε και αλλου τους πολλαπλασιαστες γιατι με τοσα λαμογια εξω δεν ειναι δυσκολο να σου βρει χοντρες ανυπαρκτες ζημιες για να παρει εργασια. Τσεκαρε ολα τα σωληνακια σου. Τσεκαρε τις βαλβιδες σου ισως με 270.000 χλμ οι βαλβιδες του 3ου και 4ου να μη πατανε σωστα.

    Οσο για το δηλωμα, ναι φαινεται για καποιον που γνωριζει και ναι να το δηλωσεις γιατι θα τρεχεις και δεν θα φτανεις!

  12. The Following 2 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    Dermatis (02-09-14), tasos.kamv (02-09-14)

  13. #9

    Προεπιλογή

    Τον μηχανικό τον ξέρω και είναι έμπειστος. Πολλά χρόνια έχει βρει ζημιές (και στα άλλα μου αυτοκινητα παλιότερα) που άλλοι δεν τις έβρισκαν. απλά με έβαλε σε αμφιβολίες ο αδερφός μου που είπε ότι οι κύλινδροι μέ το κεφαλάρι ΔΕΝ έχουν σχέση... εγώ δεν ξέρω πολλά..

  14. #10
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενδεικτικα https://www.car.gr/parts/view/4764654/
    Τα περαστικα ειναι στο χερι του συνεργειου!


    Αλλα πρωτα δες οπως ειπαν και οι υπολοιποι τι ακριβως εχεις? Αλλαξε μηχανικο αν δεν τον ξερεις ! παρε και αλλες γνωμες!
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  15. The Following User Says Thank You to Dermatis For This Useful Post:

    BILL007 (03-09-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP