A8hnaios (29-08-14)
A8hnaios (29-08-14), BILL007 (29-08-14), ghost-rider (29-08-14), nikos valvetronic (02-09-14), Vassilis ///M (30-08-14)
Αυτο μου ειπε κι εμενα το παιδι μονο η ρεμαργιερα δεν ταιριαζει....
Η τελευταια μου ερωτηση παιδια και δεν θα σας ζαλισω αλλο.. Αξιζει να βαλω το 2.8 με 3200 και θα μου μεινει το μοτερ μου και το υπολοιπο αμαξι που κατι θα πουλησω και θα μειωσω την τιμη (συν οτι το μοτερ ειναι φορεμενο και μπορω να το ελεγξω), η να βαλω το 3.0 με τα 3500 αλλα να μην ξερω τι εχω επανω? Να σημειωσω οτι στην τιμη αυτη το 2.8 εχει σχεδον καινουρια λουρια, μπουζι, βολαν και θα μπουν και δισκο-πλατο... Απλα σκεφτομαι μηπως αργοτερα το μετανοιωσω που δεν εβαλα το τριαρι και θελω κι αλλα αλογα.......
Και με το 3,0 μπορεί να θες M μετά. Δεν τελειώνει ποτέ αυτή η ιστορία με τα άλογα όλο θέλουμε και παραπάνω.
Created and sent from my Galaxy Siii
A8hnaios (30-08-14), Bazil Van Sinner (30-08-14), VanVIC (30-08-14), zaharias (30-08-14)
Παιδια τελικα το αμαξι θα το κρατησω! Σημερα πηγα και του εβαλα ενα προγραμματακι και φιλτρο με δυναμομετρηση πριν και μετα και πηρα 15 αλογα.. Δεν εχει καμια τρελη διαφορα, αλλα οντως παει πολυ καλυτερα...
A8hnaios (02-09-14), BILL007 (03-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), Christopherk (03-09-14), compactM3 (02-09-14), fanisk (02-09-14), Moufas E46 (03-09-14)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!