ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΦΑΝΟΥΡΙ!!!!!!!
Πω πω και σου ειχα βγαλει και γλωσσα....τωρα μοκο![]()
fanisk (29-04-10)
Φιλε μου καλοταξιδο αν και λιγο ατυχος...
Oπως ανεφεραν οι προλαλησαντες ειναι μαλλον καμμενος πολλαπλασιαστης (βλαβη που συμβαινει συχνα σε διαφορα BMW).
Η κεντρικη ECU του αυτοκινητου συνεργαζεται και με το εγκεφαλακι του SMG και εχει την δυνατοτητα να μπαινει σε διαφορετικα safe modes (απο το να μην σε αφηνει να βαλεις καποια ταχυτητα μεχρι και την πληρη ακινητοποιηση). Και εφοσον δεν σου εχει αναψει ταυτοχρονα και το λαμπακι του SMG (το γραναζακι) δειχνει οτι μαλλον το προβλημα δεν ειναι απο εκει.
Μονο το GT1 θα σε βοηθησει να εντοπισεις την βλαβη. Και εφοσον παιρνει και την 2α πηγαινε το με αυτην, μην το ταλαιπωρεις με 1η. Δεν υπαρχει καποιο προβλημα να ξεκιναει με δευτερα (Τα SMG II στα Μ3 στο πρωτο προγραμμα λειτουργιας ξεκινουν μονο με δευτερα (snow mode)
Good Luck!
fanisk (29-04-10)
Τουρμποσκυλε μου, ξεχνω και το ονομα σου (μηπως Δημητρης?), εβγαλα τον πολο οπως ειπε ο Στρατος (δεν ξερω αν οντως βοηθησε αυτο τελικα) και βγηκα μια βολτα να δω αν αλλαζω ταχυτητες. Τωρα μπορω.. κανονικα μεχρι και 6η. Τι σκαλωμα εφαγε πριν δεν ξερω..
Παντως ακομα ακουγεται το τρελο misfiring, κατι απο dodge θυμιζει αλλα μου λειπουν κατι χιλιαδες κυβικα
Αυριο το πρωι θα παω μαλλον με 3η ή αντε το πολυ 4η να μη το κουραζω πολυ με τις αλλαγες (αληθεια, κανουν ζημια οι συνεχεις αλλαγες ή αρκετες rpm οταν υπαρχει misfiring? Να μαθω και κατι!)
Σορρυ παιδες για τα πολλαπλα post, τον πανικο με τις ερωτησεις και ολα αυτα, αλλα ειναι σαν να παιρνω αμαξι για πρωτη φορα, καμια σχεση με το προηγουμενο, πολλα πραγματα που παλαιοτερα δεν με απασχολουσαν/ενοιαζαν αλλα τωρα ψοφαω να μαθω![]()