Εγώ πιστεύω ότι κακώς τα συγκρίνετε...
Είναι καινούργια μοντέλα και οι πωλήσεις σε Ελλάδα έχουν μειωθεί αρκετά, οπότε δεν ξέρουμε ακόμα αν όντως έχει πιο ακριβό ή πιο φτηνό σέρβις, δεν ξέρουμε αν έχει ή θα παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, καμιά αντλία κανένας πολλαπλασιαστής κάνα τρισιμπιντέρ κάνα ζιγκλέρ...
Το να κάνεις σέρβις σε ένα 1600κ.εκ κινητήρα δεν κοστίζει κάτι παραπάνω στα καινούργια, πάνω κάτω την ίδια χωρητικότητα λαδιού έχουνε. Άντε το φίλτρο καμπίνας ή το αέρος να είναι λίγο πιο ακριβό.