Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 64

Θέμα: Βλάβη Ελαστικών...!

  1. #11
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βαλε τις αναλογες συνιστωμενες πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης για το αυτοκινητο και τα ζαντολαστιχα που εχεις και στη συνεχεια ακολουθησε τη διαδικασια για reset.

    Αφου κανεις τα παραπανω, αν σου αναψει παλι το λαμπακι για την πιεση των ελαστικων, ελεγξε πάλι τις πιέσεις των ελαστικων σου.
    Αν καποιο λαστιχο εχει μικροτερη πιεση, πηγαινε σε βουλκανιζατερ και μπαλωσε το ή αλλαξε το. Αν οι πιεσεις ειναι κανονικες οπως ακριβως οταν εκανες reset και αναψε η ενδειξη για πιεση ελαστικων, ελεγξε τους αισθητηρες σε εξειδικευμενο ή εξουσιοδοτημενο συνεργειο.

    Απλα πραγματα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 17-08-14 στις 13:12

  2. #12
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαλε τις αναλογες συνιστωμενες πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης για το αυτοκινητο και τα ζαντολαστιχα που εχεις και στη συνεχεια ακολουθησε τη διαδικασια για reset.

    Αφου κανεις τα παραπανω, αν σου αναψει παλι το λαμπακι για την πιεση των ελαστικων, ελεγξε πάλι τις πιέσεις των ελαστικων σου.
    Αν καποιο λαστιχο εχει μικροτερη πιεση, πηγαινε σε βουλκανιζατερ και μπαλωσε το ή αλλαξε το. Αν οι πιεσεις ειναι κανονικες οπως ακριβως οταν εκανες reset και αναψε η ενδειξη για πιεση ελαστικων, ελεγξε τους αισθητηρες σε εξειδικευμενο ή εξουσιοδοτημενο συνεργειο.

    Απλα πραγματα.
    Μπάλωμα σε R/F?????
    Με δικό του ρίσκο και μην μου πείς"και αυτά φτιάχνονται...' ο κατασκευαστής είναι κάθετος ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ...

  3. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    Eleni (18-08-14)

  4. #13
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zeovani Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......
    Πώς μπορώ να βάλω Ρεζέρβα στο συγκεκριμένο αμάξι?

    Να δημιουργήσω δηλαδή χώρο στο κέντρο του πορτ μπαγκαζ για να μπει Ρεζέρβα...
    ....
    τα μοντελα Μ εχουν ρεζερβα αρα εκτιμω οτι μπορεις να βαλεις κ σε εμας στο διαθεσιμο χωρο...ποιος ειναι αυτος ο χωρος; νομιζω οταν ανασηκωνεις την πτυσσομενη μοκετα του πορτ-παγκαζ, βλεπεις ενα πλαστικο χωρο αποθηκευσης σε σχημα ροδας, οποτε ισως εκει να μπορεις να τοποθετησεις μια ρεζερβα. δες το, προσωπικα δεν το εχω ψαξει αλλα οπως το ειχα δει νομιζω την παιρνει.
    E90 N46B20 montego blue

  5. #14
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπάλωμα σε R/F?????
    Με δικό του ρίσκο και μην μου πείς"και αυτά φτιάχνονται...' ο κατασκευαστής είναι κάθετος ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ...
    τα RF εχουν ενισχυμενα πλαϊνα σε σχεση με τα κοινα ελαστικα.
    σε κανενα ελαστικο ΔΕΝ επιτρεπεται μπαλωμα σε πλαϊνο του (ελαστικου) .
    δεν μπορω ομως να καταλαβω γτ να μην κανεις καποιος μπαλωμα στο πελμα του ελαστικου ειται ειναι RF ειτε κανονικα ελαστικο.
    E90 N46B20 montego blue

  6. #15
    Εγγραφή
    25-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    uploadfromtaptalk1408286426981.jpguploadfromtaptalk1408286439128.jpguploadfromtaptalk1408286449996.jpg

    Τελικώς διαπίστωσα ότι το δεξί μπροστά λάστιχο ήταν στο 1.5, πλήρωσα αέρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές (στα πλαϊνά του οδηγού 2 μπροστα_2.3 πισω), ακολούθησα στις οδηγίες περί αρχικοποίησης όπως φαίνονται στο επισυναπτόμενο αλλά πουθενά δεν είδα όσες φορές και αν κουνησα τον αριστερό λεβιέ τη λέξη INIT...

    Και το RESET δοκίμασα πηγαίνοντας στο σχετικό πεδίο και πατώντας το κουμπί αλλά μόλις έβαλα πάλι μπροστά το αμάξι η κόκκινη ένδειξη των ελαστικών δεν έφυγε...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zeovani : 17-08-14 στις 16:46

  7. The Following User Says Thank You to zeovani For This Useful Post:

    BILL007 (19-08-14)

  8. #16
    Εγγραφή
    25-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επιπλέον επειδή σήμερα δεν υπήρχε εύκαιρο Βουλκανιζατέρ με άζωτο συμπλήρωσα την πίεση που χρειαζόταν με αέρα...

  9. #17
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπάλωμα σε R/F?????
    Με δικό του ρίσκο και μην μου πείς"και αυτά φτιάχνονται...' ο κατασκευαστής είναι κάθετος ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ...

    Ελα ρε μαρκο μην τρελαινεσαι ρε.... ξεχασα οτι φοραει runflat


    (Προσωπικα εγω 2 φορες οδηγησα το αμαξι που ειχα με runflat και τις δυο τα αλλαξα αμεσα...)
    και σε ενα 116fl που ετυχε να οδηγω καιρο με καινουργια continental runflat, παλι χαλια ηταν...



    Υ.Γ να δει ο φιλος αν η ζαντα απο το λαστιχο που χανει εχει κανενα στραβωμα, ιδιαιτερα απο την εσωτερικη πλευρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 17-08-14 στις 18:00

  10. #18
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zeovani Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Τελικώς διαπίστωσα ότι το δεξί μπροστά λάστιχο ήταν στο 1.5, πλήρωσα αέρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές (στα πλαϊνά του οδηγού 2 μπροστα_2.3 πισω), ακολούθησα στις οδηγίες περί αρχικοποίησης όπως φαίνονται στο επισυναπτόμενο αλλά πουθενά δεν είδα όσες φορές και αν κουνησα τον αριστερό λεβιέ τη λέξη INIT...

    Και το RESET δοκίμασα πηγαίνοντας στο σχετικό πεδίο και πατώντας το κουμπί αλλά μόλις έβαλα πάλι μπροστά το αμάξι η κόκκινη ένδειξη των ελαστικών δεν έφυγε...

    κ εγω δεν εχω δει πουθενα το INIT κ ομολογω οτι πρωτη φορα το βλεπω απο εσενα, ισως ειναι για το initialization που μπορεις να πεις οτι παρομοιο ειναι κ το reset...
    στο δικο μου βγαινει το reset και το owner's manual για reset μιλαει (6/2007)
    παντως ακολουθεις ακριβως το ιδιο σκεπτικο που αναφερεται στις συνημμενες σου φωτογραφιες..δλδ με αναμμενη μηχανη χωρις να κινεισαι βρισκεις την ενδειξη του ελαστικου ξαναπατας να εμφανιστει η ενδειξη reset και τοτε κρατας πατημενο το κουμπι 5" εως οτου δεις διπλα απο το reset ενα κουτακι με ενα "τικ" συμπληρωμενο μεσα του που σημαινει οτι το εκανες reset...
    αυτο ακολουθησες κ εσυ? ειδες "τικ" μεσα στο κουτακι διπλα απο το reset;
    E90 N46B20 montego blue

  11. The Following User Says Thank You to Lefterisk For This Useful Post:

    BILL007 (19-08-14)

  12. #19
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αν δεν κάνω λάθος είναι θέμα χρονολογίας
    Στα 2005 λέει INIT
    Στα 2007 λέει RESET
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  13. The Following User Says Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    BILL007 (19-08-14)

  14. #20
    Εγγραφή
    25-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    κ εγω δεν εχω δει πουθενα το INIT κ ομολογω οτι πρωτη φορα το βλεπω απο εσενα, ισως ειναι για το initialization που μπορεις να πεις οτι παρομοιο ειναι κ το reset...
    στο δικο μου βγαινει το reset και το owner's manual για reset μιλαει (6/2007)
    παντως ακολουθεις ακριβως το ιδιο σκεπτικο που αναφερεται στις συνημμενες σου φωτογραφιες..δλδ με αναμμενη μηχανη χωρις να κινεισαι βρισκεις την ενδειξη του ελαστικου ξαναπατας να εμφανιστει η ενδειξη reset και τοτε κρατας πατημενο το κουμπι 5" εως οτου δεις διπλα απο το reset ενα κουτακι με ενα "τικ" συμπληρωμενο μεσα του που σημαινει οτι το εκανες reset...
    αυτο ακολουθησες κ εσυ? ειδες "τικ" μεσα στο κουτακι διπλα απο το reset;
    Πριν δω το μήνυμα σου πειραματίστηκα και με το παρατεταμένο πάτημα και τελικά έγινε το reset... Δεν μου επανεμφανίστηκε το μήνυμα του ελαστικού...
    Θα το αφήσω 2 ημέρες και αν δω πως χάνει ή γενικά υπάρχει στα λάστιχα απωλεια αέρα θα το πάω σε Βουλκανιζατέρ...

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP