Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται το layer του powerball. Στο κεντρικό παράθυρο φαίνεται η πορεία που θα ακολουθήσει στον χρόνο (να βγεί, να ανηψωθεί και να ξαναμπεί στο χέρι μου) και στο αριστερό πάνελ φαίνονται οι ρυθμίσεις του fractal noise... και δεν είναι και πολλές όπως θα δούμε παρακάτω. Επίσης, υπάρχουν καιτα ανάλογα set points όπου δίνονται τα σημεία για το πόσο διαφανές θα είναι το orb, πόσο φωτεινό, πόσο δυναμικό θα είναι το φαινόμενο και άλλα κουλά
Στην δεύτερη εικόνα φαίνονται οι ρυθμίσεις για μια εκ των δύο κεραυνών. Σκόπιμα δείχνω στο κεντρικό παράθυρο τα σημεία αγκύστρωσης του κεραυνού μεταξύ σφαίρας και δάκτυλου και στο αμέσως κάτω πάνελ με κίτρινους ρόμβους φαίνονται τα setpoints των σημείων αγκύστρωσης. Στο αριστερό πάνελ φαίνονται οι ρυθμίσεις του εφέ του κεραυνού που είναι πάαααρα πολλές και θέλει πολύ πειραματισμό για να φτάσεις σε ένα μέτριο αποτέλεσμα σαν το δικό μου.
![]()