Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 31

Θέμα: κομπρεσσορας μολις μπηκε.......

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικα η καλυτερη ψυξη του εισερχομενου αερα στον χωρο καυσης
    αυξανει και την διαρκεια της αποδοσης και την ιπποδυναμη.

    Ας πουμε ενα αμαξι με κουλερ και ενα χωρις μετα απο δυο τρια πατηματα
    η πτωση της αποδοσης συγκριτικα ειναι εμφανεστατη ειτε δουλευει 0.4 ειτε 1.4
    Υπάρχει και η λύση του ψεκασμού μεθανόλης στην εισαγωγή που έχουμε δεί οτι δουλεύει (ραπτομηχανή γαρ...) σε κομπρεσαρισμένο (με ESS) εξακύλινδρο ξεσκέπαστο BMW.

  2. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Kostas Maras (17-07-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ξερεις τι μπορει να γινει σε πιθανη διαρροη μεθανολης πανω σε κατι καφτο?

    Προσωπικα μου αρεσουν οι μετατροπες καθημερινοτητας αν μπορουν αυτα να συνυπαρξουν.

    Κουλερακι αγνο παρθενο.
    Ουτε 15 σωληνακια ουτε ανακατεμα με μεθανολες ουτε προγραμμα με μεθανολες και χωρις κτλ κτλ.

    Αποψη μου παντα και βαση της χρηστικοτητας που θελω να εχει το αμαξι μου.

    Και τελοσπαντων τα μουτρα με κουλερ εχουν αλλη χαρη!!!! χαχαχαχα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη andreas_R : 17-07-14 στις 15:41

  4. #23
    Εγγραφή
    28-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    59
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και λίγο off topic, πως ξεχωρίζουμε τον Μ52 απο τον Μ54 εμφανισιακά;Έχουν εμφανείς διαφορές;Και πάλι sorry για το off topic.

  5. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H θερμοκρασια στο υπερτροφοδοτουμενο ανεβαινει για δυο λογους.
    1) λογω της αδιαβατικης συμπιεσης εχουμε αυξηση της θερμοκρασιας του αεριου.
    Αυτο στα 0,4 bar ειναι ανυπαρκτο.
    2) Λογω της θερμοκρασιας που εχει ο ιδιος ο συμπιεστης.
    Αυτος ειναι κ ο κυριος λογος εκτιναξης της θερμοκρασιας εισαγωγης απο το τουρμπο που πυρωνει απο τα καυσαερια.
    Ο μηχανικος υπερσυμπιεστης αντιθετα δουλευει σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες.

    Συνεπως θεωρητικα ειτε ενα ειτε 50 πατηματα το ιντερουλερ σε κομπρεσσορατο με 0,4 μπαρ δεν μπορει να προσφερει πολλα.
    Αν ανεβουν οι πιεσεις θα προσφερει μειονοντας τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται λογω των αδιαβατικων συμπιεσεων, αλλα και παλι δεν θα κανει τη νυχτα μερα, οπως συμβαινει με το τουρμπο.
    Γιατι δεν υπαρχουν αυτες οι εξωπραγματικες θερμοκρασιες για να τις μειωσει.


    Αφηνοντας τις θεωρητικουρες, επειδη στο παρελθον εχω κομπρεσσαρει αυτοκινητο σε παραπλησια πιεση (0,45bar) και στην αρχη δεν ειχα ιντερκουλερ ενω μετα εβαλα...

    Τα μονα καταφερα ηταν να πεταξω τα λεφτα μου και να αποκτησω lag που πριν δεν ειχα.
    Στεναχαρηθηκα, ψαχτηκα και εμαθα με τον ακριβο τροπο.
    Τες πα.

    Ενα επιχειρημα ακομα?
    Εκει στην ess γιατι λετε δε βαζουν?

    Αυτα. Σορρυ αν κουρασα.

  6. The Following 5 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (18-07-14), katsaraios (18-07-14), Vassilis ///M (18-07-14), wheelman (17-07-14), zaharias (17-07-14)

  7. #25
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos320 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και λίγο off topic, πως ξεχωρίζουμε τον Μ52 απο τον Μ54 εμφανισιακά;Έχουν εμφανείς διαφορές;Και πάλι sorry για το off topic.
    Οπτικά ειναι ακριβώς ίδιοι.. Ο 54αρης εχει μόνο ποιο μεγάλο φιλτροκούτι..



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  8. #26
    Εγγραφή
    26-08-12
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    198
    Thanked
    143
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενημερωτικά πόσο πάει το μαλλί για την μετατροπή? Η κατανάλωση πόσο έχει αυξηθεί? Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι για πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...
    H ζωη ειναι μικρη......
    Driftare περισσοτερο!!!

  9. The Following User Says Thank You to harris For This Useful Post:

    DENNIS E46 CABRIO (18-07-14)

  10. #27
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Ενα επιχειρημα ακομα?
    Εκει στην ess γιατι λετε δε βαζουν?
    ...
    Στην ESS μόνο στο TS1 δεν βάζουν cooler.
    Απο TS2 και πάνω τα δίνουν με cooler, έτσι τα έχουμε κι εμείς στα Ζ3 και πιστεύω οτι είναι και το πιο σωστό για κλίματα όπως της Ελλάδας.

  11. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    andreas_R (18-07-14)

  12. #28
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    H θερμοκρασια στο υπερτροφοδοτουμενο ανεβαινει για δυο λογους.
    1) λογω της αδιαβατικης συμπιεσης εχουμε αυξηση της θερμοκρασιας του αεριου.
    Αυτο στα 0,4 bar ειναι ανυπαρκτο.
    2) Λογω της θερμοκρασιας που εχει ο ιδιος ο συμπιεστης.
    Αυτος ειναι κ ο κυριος λογος εκτιναξης της θερμοκρασιας εισαγωγης απο το τουρμπο που πυρωνει απο τα καυσαερια.
    Ο μηχανικος υπερσυμπιεστης αντιθετα δουλευει σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες.

    Συνεπως θεωρητικα ειτε ενα ειτε 50 πατηματα το ιντερουλερ σε κομπρεσσορατο με 0,4 μπαρ δεν μπορει να προσφερει πολλα.
    Αν ανεβουν οι πιεσεις θα προσφερει μειονοντας τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται λογω των αδιαβατικων συμπιεσεων, αλλα και παλι δεν θα κανει τη νυχτα μερα, οπως συμβαινει με το τουρμπο.
    Γιατι δεν υπαρχουν αυτες οι εξωπραγματικες θερμοκρασιες για να τις μειωσει.


    Αφηνοντας τις θεωρητικουρες, επειδη στο παρελθον εχω κομπρεσσαρει αυτοκινητο σε παραπλησια πιεση (0,45bar) και στην αρχη δεν ειχα ιντερκουλερ ενω μετα εβαλα...

    Τα μονα καταφερα ηταν να πεταξω τα λεφτα μου και να αποκτησω lag που πριν δεν ειχα.
    Στεναχαρηθηκα, ψαχτηκα και εμαθα με τον ακριβο τροπο.
    Τες πα.

    Ενα επιχειρημα ακομα?
    Εκει στην ess γιατι λετε δε βαζουν?

    Αυτα. Σορρυ αν κουρασα.
    Φιλε καλα τα λες και φαινεσαι και σπουδαγμενος.
    Απλα εχε στο μυαλο σου οτι μπορει καποιος να γραφει εδω
    και να εχει αποψη και να εχει πονεσει η τσεπη του στο παρελθον.

    Οποτε ασε τις θεωρητικουρες κατα μερους. Δεν αντηχει ωραια.
    Αν μη τι αλλο γραφω σχετικα σπανια και πολυ περισσοτερο προσεχω πολυ πριν
    γραψω.


    Επισης εχει να κανει και με το πως αντιλαμβανεται καποιος τα πραγματα.

    Εσυ μπορει με 35 βαθμους στην Ελλαδα να εβαζες 3ο σταδιο ess χωρις κουλερ, εγω θα εβαζα και κουλερ και ψυγειο λαδιου ας πουμε.

  13. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...θα εβαζα ... και ψυγειο λαδιου
    Σωστός !

  14. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    andreas_R (18-07-14)

  15. #30
    Εγγραφή
    26-09-12
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    110
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εσυ μπορει με 35 βαθμους στην Ελλαδα να εβαζες 3ο σταδιο ess χωρις κουλερ, εγω θα εβαζα και κουλερ και ψυγειο λαδιου ας πουμε.
    +10000
    Δεν νοειται στην Ελλαδα υπερτροφοδοτουμενο αμαξι χωρις cooler. Υπαρχουν και αερος νερου αν δε θελετε σωληνωσεις μεγαλες με lag.

    To heat soak ειναι πολυ κοντα σε απανωτα πατηματα ακομα και με χαμηλες πιεσεις λαμβανοντας υποψην και τις θερμοκρασιες της Ελλαδας



    Στάλθηκε από το GT-I9506 μου

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP