αν ειναι να μπεις στο κοπο εγω θα κοιτουσα με αυτη τη σειρα
318ις
318ι μ10
318ι
316ι
με τα δυο πρωτα να εχουν καδενα αρα δεν αλλαζεις ιμαντες
και οπωσδηποτε κλιματισμο!
αν ειναι να μπεις στο κοπο εγω θα κοιτουσα με αυτη τη σειρα
318ις
318ι μ10
318ι
316ι
με τα δυο πρωτα να εχουν καδενα αρα δεν αλλαζεις ιμαντες
και οπωσδηποτε κλιματισμο!
Μ10?
θα ελεγα οχι, καροτσα με αρκετες διαφορες τοσο σε εμφανιση οσο και σε
πρακτικοτητα σε σχεση με τα Facelift Ε30 , δεν βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα
+ καταναλωση στο θεο λογο παλαιας τεχνολογιας μοτερ κ.α
, φιλος εχει 318 Μ10 και καιει το ιδιο με το δικο μου 2,5 λιτρο Μ50
(σε νορμαλ ρυθμους) μεσα στην αθηνα 11 με 12 λιτρα δλδ
+ οτι δεν παει βημα, οχι οτι ενα Μ40 βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα
πχ τα 10ps και 2-2,5 κιλα ροπη διαφορα αναμεσα σε 318 Μ10 και 318 Μ40 φαινονται στο δρομο!
dark knight (13-07-14), Vassilis ///M (13-07-14)
και ομως, δεν ειναι μονο αυτα
αλλα πισω φτερα με ποιο χαμηλους θολους
, αλλες ποδιες μπροστα και πισω , αλλα φαναρια μπροστα, διαφορετικη (μικρη ομως) μασκα μπροστα ,καλυτερη αντισκωριακη προστασια,
διαφορετικα trim σε πορτες και παρμπριζ μπρος-πισω , διαφορετικα υφασματα στο εσωτερικο, διαφορετικα τζαμια τα facelift ειναι ολα με φιλτρα UV
αλλη παλετα μοτερ διαφορετικα ηλεκτρικα, αλλες τρομπες βενζινης
.......και στανταρ καποια μου διαφευγουν
Vassilis ///M (14-07-14)
στην ελλαδα καλος ή κακος τα facelift Ε30 τα λενε Μ40 και οχι Ε30
οταν σε οοοοοολο τον υπολοιπο κοσμο ΕΝΑ ειναι το Ε30
με τις ποιο εμφανη διαφορες να ειναι
στα pre-facelift με τους νικελ προφυλακτηρες
και τα μικρα φαναρια πισω και τα facelift με τους πλαστικους
προφυλακτηρες και μεγαλα φαναρια πισω
panose30 (14-07-14)