Bazil Van Sinner (10-07-14)
Leonidas_E39 (14-07-14)
Πολύ ιδιαίτερο και πολύ σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα. Ακόμη πιο απίστευτο το ότι είναι (απ΄ότι λέει) ελληνικής αντιπροσωπίας! Το 2004 στην Ελλάδα δεν ξέρανε τι θα πει Μ3 Ε46, εάν τους έλεγες individual νομίζανε πως μιλάς για learjet....
Eίναι τόσο εκκεντρικό μέσα-έξω που πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος και με ψαγμένο ακομπλεξάριστο γούστο ώστε να το πάρεις. Το έπαιρνα άνετα και θα έβγαζα μόνο τα φρύδια....η αυθεντική clubsport αεροτομή δε με χαλάει καθόλου.
Το τιμόνι φαίνεται φθαρμένο πάνω στο κίτρινο γιατί όσο χλμ και να κουβαλάει (μπορεί 58k μπορεί και 258k), κουβαλάει επίσης και μία δεκαετία στο δρόμο. Για μένα το να έχει φθορά μετά από 10 χρόνια ένα κομμάτι υπερευαίσθητου κίτρινου νάπα δέρματος (πολύ πιο ευαίσθητο από το αρκετά σκληρότερο μαύρο κλασικό δέρμα των τιμονιών BMW) είναι απόλυτα φυσιολογικό και δεν μαρτυρά πολλά χλμ.
Dakar Gelb II Rules: Όταν έχουμε φθάσει στο σημείο να βλέπουμε μαύρο/γκρί/ασημί Μ3 και να μην μας κάνει καμία αίσθηση, το να έχεις ένα individual και πολύ ιδιαίτερο χρωματικά ///Μ είναι από μόνο του ικανή συνθήκη για να μετατραπεί το αμάξι σου απροσδόκητα γρήγορα σε future classic....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
A8hnaios (10-07-14), BILL007 (10-07-14), E60_Arkadia (10-07-14), PANOS-E60 (10-07-14)