Μ52TUB25.
Το συγκεκριμενο ειναι dual vanos και εμφανησιακα δυσκολα ξεχωριζει απο ενα Μ54.
Κυριως το φιλτροκουτι εισαγωγης ειναι αυτο που θα τον δωσει με μια γρηγορα ματια.
Mπηκε στο Ε46 στην εκδοση 323.
Τωρα τι μπορει να επαθε, δεν το γνωριζω.
Αν θυμάμαι καλά του Προεδρα φορούσε tu28αρη
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
BILL007 (01-07-14), Kostas_1 (01-07-14), nikos valvetronic (04-07-14)
Γενικα ειναι παρα πολλα τα 46αρια με M52...
Κατ αρχην ολα τα διλιτρα με τα 150 ειναι M52ΤUB20.
Tα 323 με Μ52TUB25 (αυτο δεν ειναι τοσο συνηθες μοντελο. Παρεπιμπτοντως νομιζω οτι αυτο το μοτερ ειχε του Προεδρα. Αν μιλαμε για το μπλε σενταν παντα).
Τα 328 με Μ52ΤUB28. Και αυτο κυκλοφορησε αρκετα.
Και εγιναν και πολλες μετατροπες σε 28αρι.
Αλλα ειδικα τα διλιτρα ειναι ενα σωρο.
Οταν σταματησε ο Μ52 βγηκαν τα 320(2,2), 325 και 330 με τους Μ54.
Bazil Van Sinner (03-07-14), BILL007 (02-07-14), Vassilis ///M (01-07-14), wheelman (01-07-14), zaharias (18-09-14)
Kαι το σεναριο συνεχιζεται ....με το ρελαντι να συνεχιζει να σπαει τα νευρα!
Εβγαλα ενα βιντεο να μου πειτε την αποψη σας!
Οταν βαζω μπρος μετα την μιζια το ρελαντι κανει μια βουτια και ανεβαινει σχεδον στα κανονικα. Το τρεμουλο περναει μεσα!
Κανει μικρα σκαμπανεβασματα ομως......
Το παραξενο: Οταν αναβω φωτα και γενικα τραβαω ρευματα χοντα ( πχ προβολια /μεγαλη σκαλα) το ρελαντι βουταει και μετα επανερχεται!
Τι μπορει να ειναι?
Επιτελους πιστευω πως ελυσα αυτη την βλακεια με το ρελαντι που με ειχε γ@...σει
Το προβλημα απο οτι εβγαλα πορισμα μαζι με το μηχανικο προηλθε αρχικα απο την ελευθερη εξατμιση που εριξε την υποπιεση του κινητηρα! Ωστοσο δεν ηταν σημαντικη η πτωση στροφων ωστε να γινει ευκολα αντιληπτο αρχικα!
Το προβλημα λοιπον διορθωθηκε κατα 70% με την αλλαγη μπουζι ( τα οποια δεν βγηκαν και στην καλυτερη δυνατη κατασταση) που αργησα κακως να αλλαξω!
Οι στροφες ωστοσο κριθηκαν χαμηλες στο ρελαντι και τις σηκωσαμε στις 750 κατι περιπου μεσω Gt1 !
Το αμαξι ηρεμησε πλεον και πολες φορες με κλειστα παραθυρα κοιταγα να δω αν ειναι αναμενο ή οχι !
Πιστευω οντως αυτο να ηταν η λυση του προβληματος και να μην ξανα εχω θεμα!
Ευχαριστω βεβαια και ολους οσους επρηξα αυτο τον καιρο με το προβλημα αυτο και κυριως τον Τασο (Tasos.kamv) και τον Βασιλη ( BILL007)!
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dermatis : 04-07-14 στις 14:24
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.
andreas_R (04-07-14), BILL007 (04-07-14), chrisgiapz3 (05-07-14), isou (04-07-14), ssaliaris (04-07-14), tasos.kamv (04-07-14), Vassilis ///M (04-07-14), wheelman (04-07-14), zaharias (18-09-14)
Mπραβο πολυ χρησιμη πληροφορια
Dermatis (04-07-14)
Πάρη καθόλου δεν με έπρηξες, ίσα ίσα που είναι χαρά μου, όπου μπορώ να βοηθάω!
Οι 750rpm είναι πολλές... 710 & 720 δοκιμάσατε??
Γιατί τόσο "ψηλό" ρελαντί???![]()
Eπειδη δεν το εχω αναφερει πουθενα
τον εχω πρηξει και εγω τον Τασο!
χαχαχα
Dermatis (04-07-14)
A8hnaios (07-07-14), andreas_R (04-07-14), BILL007 (04-07-14), Dermatis (04-07-14), isou (04-07-14), nikos valvetronic (04-07-14), panos320 (04-07-14), Vassilis ///M (04-07-14), wheelman (04-07-14)