Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: e46 υψηλη καταναλωση

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #39
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο harris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μοτερ έχει 178000 χλμ. Καπνίζει λιγάκι απο πίσω. Διαρροές δέν έχω. Πάντως απο σεπτέμβρη λέω να το πάω στο μάστορα για ένα extreme makeover... χαχαχαχα
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.
    Ααααα... Αμα καπνιζει σιγουρα καιει το κατιτις του...
    Το λοιπον... Μπακαλιστικα τωρα...

    Περιπτωση 1. Το αφηνεις ρελαντι να δουλεψει λιγο. Φευγοντας γκαζωνεις και αφηνει ντουμανι. Μετα απο λιγο δεν βγαζει τπτ.
    Νταξει ολοι το κοιτανε περιεργα αλλα εισαι σε καλο δρομο.
    Ειναι απο βαλβιδες.
    Οσο η μηχανη γουργουριζει στο ρελαντι, το λαδι απο τις βαλβιδες εισαγωγης συγκεντρωνεται και ειναι ετοιμο να κανει ντου μεσα στον κυλινδρο με το που θα δωσεις γκαζι.
    Κοιτας οδηγους - τσιμουχακια.

    Περιπτωση 2. Με το παραπανω τεστ (καμποση ωρα ρελαντι και μετα εκκινηση) δεν αυξανεται το καπνισμα αλλα...
    Αλλα εχεις παρατηρησει (απο καποιο αλλο αυτοκινητο) οτι το καπνισμα αυξανεται σε υψηλο φασμα περιστροφης και σε φορτιο γενικα...
    Bad news... μπιστονι ελατηριο προβλημα.

    Ξαναλεω οτι ειναι μπακαλιστικα τα τεστ και σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να ισοσταθμισουν μια ματια εμπειρου μηχανικου.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Kazakos Garage (26-06-14), zaharias (26-06-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP