Ααααα... Αμα καπνιζει σιγουρα καιει το κατιτις του...
Το λοιπον... Μπακαλιστικα τωρα...
Περιπτωση 1. Το αφηνεις ρελαντι να δουλεψει λιγο. Φευγοντας γκαζωνεις και αφηνει ντουμανι. Μετα απο λιγο δεν βγαζει τπτ.
Νταξει ολοι το κοιτανε περιεργα αλλα εισαι σε καλο δρομο.
Ειναι απο βαλβιδες.
Οσο η μηχανη γουργουριζει στο ρελαντι, το λαδι απο τις βαλβιδες εισαγωγης συγκεντρωνεται και ειναι ετοιμο να κανει ντου μεσα στον κυλινδρο με το που θα δωσεις γκαζι.
Κοιτας οδηγους - τσιμουχακια.
Περιπτωση 2. Με το παραπανω τεστ (καμποση ωρα ρελαντι και μετα εκκινηση) δεν αυξανεται το καπνισμα αλλα...
Αλλα εχεις παρατηρησει (απο καποιο αλλο αυτοκινητο) οτι το καπνισμα αυξανεται σε υψηλο φασμα περιστροφης και σε φορτιο γενικα...
Bad news... μπιστονι ελατηριο προβλημα.
Ξαναλεω οτι ειναι μπακαλιστικα τα τεστ και σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να ισοσταθμισουν μια ματια εμπειρου μηχανικου.










Απάντηση με παράθεση