Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ τάσομαι υπέρ του TIG με αδρανές αέριο για πολλούς λόγους. Και κτρίως για θερμοκρασιακούς που είναι χαμηλότερες απο το MIG.

    Επίσης η Lotus χρησιμοποιεί επωξικές κόλλες προφανώς για λόγους οικονομίας. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες γιατί κάνουν ηλεκτροσυγκόλληση και ηλεκτροπότνες και δεν χρησιμοποιούν κόλλα?

    Οι κόλλες είναι καλές και χρήσιμες για πολύ δύσκολες κατασκευές που απετείται στεγναοποίηση και κυρίως στις οικοδομικές εργασίες. Όπου υπάρχει μέταλλο γίνεται ηλεκτροσυγκόλληση. Επιμένω και γίνομαι φορτικός να μην χρησιμοποιηθεί κόλλα για την συγκεκριμμένη εργασία
    Στράτο στο Ε60 στο μπροστινό μέρος (από τον κλωβό και μπρος) δεν υπάρχει η παραμικρή κόλληση μετάλλου στο αμάξωμα... αποτελείται όλο από μέρη αλουμινίου που είναι κολλημένα μεταξύ τους, αλλά και πάνω στο χαλύβδινο κλωβό με εποξική κόλλα και από πάνω καρφωμένα με ειδικά πριτσίνια.... πίστεψέ με, η ακαμψία του δεν παίζεται....


  2. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    stratos (26-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP