παιδια
μην συγκρινουμε τα Μ6 με αλλα απλουστερα αυτοκινητα οπως π.χ. Μ3Ε46 κλπ.
Απο τα V10 και μετα, η siemens εγκαινιασε νεες γενιες εγκεφαλων, με επεξεργαστες βασει μαθηματικων συναρτησεων με ατελειωτες προσαρμογες.
Οταν καταλαβουμε την μαθηματικη εννοια της συναρτησης θα μπορεσουμε να φανταστουμε τι συμβαινει μεσα στον εγκεφαλο με την συνεχη αλλαγη παραμετρων, ιδιαιτερα την ωρα που γκαζωνει στο δυναμομετρο χωρις σωστη παροχη αερα.
Δηλ το κοντερ εκεινη τη στιγμη στα Μ6 εγραφε π.χ. 220χλμ/ω και ο εγκεφαλος του αυτοκινητου καταλαβαινε οτι τα airflowmeters μετραγαν εισαγωγη αερα, μονο 1/2ton/h !
Δεν θα προσαρμοστει? Αμεσως! και μαλλιστα τρελλαθηκε!
Και του Κου Δημητριαδη το δυναμομετρο τι ειναι? Πιο καλο και πιο φιλικο προς το αυτι του καθε bmw ιδιοκτητη?
Οχι δα.
Μπορει να δειξει και λιγοτερα εκει! Και ναναι κι αυτο σωστο!
Το θεμα ειναι τι θελουμε.
Να μας γαργαλανε τ αυτια με ψεμματα και να πινουμε διαρκως ''τσαι'' στο δρομο, η, να ειμαστε προσγειωμενοι, να λεμε λιγα και να ''παταμε'' πολλα γιαπωνεζικα αλογα που χλιμιντριζουν σαν ποννυ?
Το maha καλα τα ειπε, και ο Σ εχει την καλλιτερη ιδεα!
Να κανει συγκριση αναμεσα στα δυναμομετρα, ποσο διαφορετικα μας τα λενε!
Μετραω εδω και πολλα χρονια.
Εχω μετρησει σε Bosch, Maha, Dynojet, Dynopack, Mustang, και στο πιο εξυπνο και πολυπλοκο απο ολα, το Γαλλικο Rotronics....
Το δυναμομετρο ειναι λυση για τον βελτιωτη που τοχει και πειραματιζεται συνεχως εκει μεσα.
Τους ιδιωτες τους μπερδευει γιατι
1. θελουν να βλεπουν ολο κατι παραπανω και νευριαζουν με την πραγματικοτητα.
2. ξεκινανε τον φαυλο κυκλο να μετρηθουν κι απο δω κι απο κει, και στο τελος δεν βγαινει ακρη ουσιας αλλα φιλολογιας.
Εγω το αμαξι το βλεπω ''ποσο γραφει'' τα 100-200 και ποσα sec κανει το 1/4mile.
Βαλτε μια καμερα στο προσκεφαλο του συνοδηγου, πατειστε το play, και γραψτε τις δοκιμες σας.
Μετα αραχτε στο βιντεο και κοιτατε σε ποσα δευτερολεπτα τα μετρα που καλυψατε, η το κοντερ σας.
Απλη λυση, γιατι υπαρχουν και τα i-phone, καθως και τα vbox.
Ολα τα αλλα ειναι περιττα.
και τι θα δειξει αυτο ρε σταματη?
Στην κεντρικη ιδεα και στο αποτελεσμα, θα συμφωνησω μαζι σου! Στο πως ,το γιατι και στην εξηγηση θα διαφωνησω λιγο
Ολες οι ecu διεπονται απο εξισωσεις και συναρτησεις! Αναλογα το ποσο εξελιγμενη ειναι η ecu χρησιμοποιει συναρτησεις πολλων μεταβλητων και εννιοτε πεπλεγμενες!
Ο νουμερο ενα παραγοντας που ενα S85 μπορει να δειξει μειωμενη ισχυ είναι το αβανς.Με 12/1 συμπιεση, δεν αφηνει και πολλα περιθωρια για σκαρτες βενζινες...Αρα ο εγκεφαλος θα ριξει ακαριαια το επιθετικο του αβανς!
Ο δευτερος λογος που αναφερεις σχετικα με την παροχη...Ναι οκ ειναι μικροτερη...Δεν μπορει να επιφερει τετοια μειωση ομως! Ουτε αυτο επηρεαζει τον εγκεφαλο να κανει το adaptation του! Δηλαδη οταν τρεχεις με 100χλμ/Ω Αλλα με ευνοικο ανεμο 10 beaufort ,περιπου 95 χλμ/Ω .Ο εγκεφαλος λες να διαβασει την παροχη ,η οποια θα ειναι σαν να ειναι σταματημενο και να κομπλεξαριστει? Δεν νομιζω ....Αν ηταν ετσι αναλογως του πως φυσαει θα τραβαγε και το αμαξι μας... Μοναδικο (-) ειναι η οποια υπερπιεση (ram air) δημιουργει το αυτοκινητο στα ''πολλα'' την οποια δεν μπορουμε να την δουμε σε dyno!
Οσο για τον siemens ms s65 Δεν κολλαει πουθενα και δεν τρελενεται απο κανενα adaptation! Με 3 32abitous επεξεργαστες εχει υπολογιστικη ισχυ πανω απο 200.000.000 πραξεις το δευτερολεπτο... Με αναγνωση 14 ψηφιακων και 44 αναλογικων σηματων , καθως και 62 καναλιων εξοδου και αλλων 10 σειριακων ...Δεν νομιζω να τρελενεται ουτε να την ακουει σε κανενα περιβαλλον!!! ΜΑλλον προσαρμοζεται πριν καν εμεις το καταλαβουμε!
Για την ιστορια ειναι 8 φορες γρηγοροτερος απο το Μ3 ε46 που εφταμε μολις(!) 25.000.000 πραξεις το δευτερολεπτο!
Kostas_1 (26-04-10)
Νομιζω δεν αναφερεται στο ramair, αλλα δτο οτι ο εγκεφαλος παιρνει τιμες στατικου αυτοκινητου ενω εχει 200χλμ.
Δεν ειμαι καθολου σχετικος με αυτα, αλλα οταν εχεις μια αναπνοη μεσα απο σωληνα το φαινομενο πρεπει να ισχυει.
αυτο εννοει σταματη.
το αυτοκινητο επιασε 252 χ.α.ω. και η παροχη αερα δεν αντιστοιχουσε στα χιλιομετρα.
εκει η ecu παρεμβαινει.
επειτα οταν τρεχουμε με 100 με ευνοϊκό ανεμο 10 μποφόρ δεν σημαινει οτι μηδενιζεται η εισαγωγη εισερχομενου αερα...
για πολλους λογους.
καταρχήν υπάρχει η δυνατότητα να δυναμομετρούνται τέτοιου είδους αυτοκίνητα ; και τι εννοώ:
π.χ. έμαθα περιστατικό όπου κάτοχος Μ3 (με τα 400+) το πήγε σε δυναμόμετρο και έδειξε αν θυμάμαι καλά 280 αλογάκια.
Ο λόγος ήταν ότι, αφορούσε τους μπροστινούς τροχούς οι οποίοι ήταν ακίνητοι κατά την δυναμομέτρηση και για να γράψει όλα τα άλογα πρέπει να υπάρχει κύληση των μπροστά τροχών!
απ’ ότι μου ανέφεραν τα χουν ρυθμίσει έτσι από το εργοστάσιο (μάλλον για τις τρελίτσες).
μήπως ισχύει κάτι τέτοιο και δω;
υγ: ο πασίγνωστος του χώρου της δυναμομέτρησης του είπε να το γυρίσει στην αντιπροσωπεία και να απαιτήσει άλλο!
τούρμπο και πράσινα άλογα