Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
στα τριάντα δεν κάνεις,
στα σαράντα δεν έχεις,
τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.
Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?
A8hnaios (13-06-14), andreas_R (13-06-14), BILL007 (13-06-14), mark e92 (13-06-14), Panos 316T (14-06-14), steliosm46 (14-06-14)
Χαιρεσαι να διαβαζεις!!!
M4 dyno test by Sportauto 465PS (459hp)/577 NM
Θεωρητικά νούμερα:
Max. output in hp at 1/min
431 / 5,500-7,300 +28
Max. torque in Nm at 1/min
550 / 1,850-5,500 +27
Περισσότερη δύναμη από ότι θεωρητικά ανακοινώνει η ΒΜW, όπως και στην περίπτωση των Μ5/Μ6 που είναι επίσης +30/40 άλογα πάνω από τα 560 που ανακοινώνονται.
Μου φαίνεται όσα άλογα μας έκλεβε η BMW στα άτμο ///Μs, μας τα επιστρέφει τώρα σε μορφή υπερτροφοδοτούμενων (τα λεγόμενα και φθηνά άλογα....)
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 13-06-14 στις 21:54
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexk (13-06-14), aristent (14-06-14), BILL007 (13-06-14), bill_m3 (14-06-14), doctore (14-06-14), Panos 316T (14-06-14), pilot (14-06-14), stef (14-06-14), steliosm46 (14-06-14), vagmag (14-06-14)
Σωστος Νασο!
Τα αλογα πλεον ειναι στραγαλια με τους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες.Αλλωτε περισσευουν και αλλωτε σου λειπουν.
Στο αρθρο που επισυναψε ο Κων/νος Κ καπου λεει ο τυπος οτι με ανω των 98 οκτανιων καυσιμο δεν κερδιζεις δυναμη.Δεν ξερω αλλα κατι γινεται εδω.
τούρμπο και πράσινα άλογα
EVERGET (14-06-14)
Αν στα είκοσι δεν μάθεις,
στα τριάντα δεν κάνεις,
στα σαράντα δεν έχεις,
τότε στα πενήντα ούτε θα μάθεις, ούτε θα κάνεις, ούτε θα έχεις.
Τι γαρ ωφελείται άνθρωπος, αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή?
Υποθετω πως δεν εχουν τσιγκλισμενο timming οποτε στα 98 οκτανια δουλευουν με το αβανς του χαρτη.
Με λιγοτερα οκτανια εχουν επιστροφες απο τους νοκ σενσορς οποτε χανουν.
Απο τα 98 κ πανω δεν κερδιζουν γιατι πλεον δουλευουν με συγκεκριμενη τιμη.
Ισον με ενα προγραμμα κατοσταρα κ εξτρα αντικροτικο προσμεικτο θα κανουν παπαδες.
Τουμπανοκαταστασεις!!
nik200 (15-06-14), Panos 316T (14-06-14)
Καιρός ήταν! Μπορεί οι hardcore να γουστάρουν ατμο αλλά πολλοί είχαν "σηκώσει" κεφάλι τελευταία. Πίσω στα λαγούμια σας κουVAGακια!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
νασσο εγω γιατι πιστευω οτι ειναι εν μερει πολιτικη της εταιριας αυτο που περιγραφεις??δηλαδη..να μην ακουστουν τα παραπανω αλογα-παρα μονο οταν θα πας στο dyno..που με προγραμμα θα γινουν +100!!!πραγματικα +70(βλεπε 335!!!)...και στο κατω κατω στα δικα μας..ποτε δεν εβγαζαν αλογα στο dyno...γιατι πολυ απλα δεν δουλευαν τα ram air...ετσι ειναι ολα τα αγωνιστικα αμαξια να υπενθυμισω...
επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....
Χαμός θα γινει...το κουβαγκ ήδη άρχισε τις παραγγελίες για κολυβα...
Να'χεις και κάλο χέρι για να γουστάρεις τη ροπακλα παρέα με τη διαφορικαρα.
Εεεεε και αν σου κάτσει και κάνα κακομαθημένο, να ρτου δώσεις και κάνα τεμάχιο μέσα στην τρυπιδα του. Έτσι, να γουστάρει και λιγο...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
A8hnaios (16-06-14), Alex_ (15-06-14), chrisgiapz3 (16-06-14), doctore (15-06-14), imolarot (17-06-14), Leonidas_E39 (15-06-14), mark e92 (16-06-14), pilot (15-06-14), VanVIC (15-06-14), ΔημήτρηςΜ3 (15-06-14)