Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 122

Θέμα: Αγορά 335 Ε92

  1. #71
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    I_MNL μιας και φαίνεται να έχεις μια συμπάθεια, προς τα αλπίνα, μας εξηγείς λιγάκι
    τις διαφορές, του αντιστοιχου αλπίνα, με το 335 ?? να μάθουμε όσοι δεν γνωρίζουμε
    πόσο μάλλον ο Χρήστος που θέλει να αγοράσει ?

  2. #72
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Nα προσπαθήσω

    1) Έχει διαφορετικά πιστόνια και μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης (αν το λέω καλά)
    2) επιπλέον oil cooler
    3) 360 ίππους και 500Nm ροπή το "απλό" B3, 400 ίππους και 540Nm ροπή το B3s
    4) Βγαίνει και σε έκδοση Allrad (μόνο τα αριστεροτίμονα)
    5) Τελική ταχύτητα 285χλμ/ ώρα το RWD, 280χλμ/ώρα το AWD πάντα για το "απλό" B3 . Υπόψην, η ALPINA ΔΕΝ περιορίζει την τελική ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα. Ό,τι πρέπει δηλαδή για Γερμανία και ακόμα και τα Porsche θα παραμερίζουν!!! Sorry.... ;-)
    6) 0-100 χλμ/ώρα 4,8δλ το RWD και 4,9δλ το AWD
    7) Δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο: μόνο Switchtronic (τύπος αυτόματου) με κουμπιά πίσω από το τιμόνι (όχι paddleshift, αλλά μάλλον buttonshift)
    8) 4 εξατμίσεις (διαφέρουν απο την Μ3) custom ALPINA, νομίζω Acrapovic
    9) Διαφορετική ανάρτηση
    9) Οχι run flat ελαστικά
    10) Στο εσωτερικό πλακέττα με το νούμερο παραγωγής του αυτοκινήτου

    Αυτά μου έρχονται στο νου.
    Παρακαλώ όπως stef και ALPINAKIAS διορθώσουν, προσθέσουν ό,τι ξέχασα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη I_MNL : 11-06-14 στις 16:50
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  3. The Following 6 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    A8hnaios (11-06-14), chrisgiapz3 (11-06-14), ghost-rider (11-06-14), NikosE92 (11-06-14), Panos 316T (11-06-14), pilot (11-06-14)

  4. #73
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και ειδικά για τον Χρήστο, η Στουτγκάρδη δεν είναι μακριά πολύ από το Buchloe!
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  5. #74
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ChristosKDE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συζήτηση κάνουμε, δεν μου χαλάτε κανένα θέμα, ίσα ίσα γι αυτό πόσταρα για να ξέρω τι προβλήματα βγάζει. Όμως τα έβαλα κάτω τα ζύγισα και βλέπω ότι τα υπέρ είναι περισσότερα απο τα κατά. Αντλίες, σωληνάκια και τέτοια θέματα δεν με πειράζουν.... Όταν ξέρω το μοτόρι θα μου βγάζει γούστα (και κυρία και τατάνα ταυτόχρονα) δεν μασάω θα την παλέψω την δουλειά.
    Υπ΄οψιν οτι τα προβλήματα αυτά σε ένα μτχ μπορεί να τα έχει αντιμετωπίσει ο 1 ιδιοκτήτης και μετά να μην ξαναεμφανιστούν ...
    Για το διαγνωστικό νομίζω οτι αν έχει σβηστεί η βλάβη δεν μπορείς να την δεις .
    Το βασικό για σένα είναι να μην έχει φάει καμία στούκα και να το βρείς όπως το θέλεις .

  6. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    ChristosKDE (11-06-14)

  7. #75
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα προσπαθήσω

    1) Έχει διαφορετικά πιστόνια και μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης (αν το λέω καλά)
    2) επιπλέον oil cooler
    3) 360 ίππους και 500Nm ροπή το "απλό" B3, 400 ίππους και 540Nm ροπή το B3s
    4) Βγαίνει και σε έκδοση Allrad (μόνο τα αριστεροτίμονα)
    5) Τελική ταχύτητα 285χλμ/ ώρα το RWD, 280χλμ/ώρα το AWD πάντα για το "απλό" B3 . Υπόψην, η ALPINA ΔΕΝ περιορίζει την τελική ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα. Ό,τι πρέπει δηλαδή για Γερμανία και ακόμα και τα Porsche θα παραμερίζουν!!! Sorry.... ;-)
    6) 0-100 χλμ/ώρα 4,8δλ το RWD και 4,9δλ το AWD
    7) Δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο: μόνο Switchtronic (τύπος αυτόματου) με κουμπιά πίσω από το τιμόνι (όχι paddleshift, αλλά μάλλον buttonshift)
    8) 4 εξατμίσεις (διαφέρουν απο την Μ3) custom ALPINA, νομίζω Acrapovic
    9) Διαφορετική ανάρτηση
    9) Οχι run flat ελαστικά
    10) Στο εσωτερικό πλακέττα με το νούμερο παραγωγής του αυτοκινήτου

    Αυτά μου έρχονται στο νου.
    Παρακαλώ όπως stef και ALPINAKIAS διορθώσουν, προσθέσουν ό,τι ξέχασα!
    Πολύ light η βελτίωση δηλ.

  8. #76
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα προσπαθήσω

    1) Έχει διαφορετικά πιστόνια και μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης (αν το λέω καλά)
    2) επιπλέον oil cooler
    3) 360 ίππους και 500Nm ροπή το "απλό" B3, 400 ίππους και 540Nm ροπή το B3s
    4) Βγαίνει και σε έκδοση Allrad (μόνο τα αριστεροτίμονα)
    5) Τελική ταχύτητα 285χλμ/ ώρα το RWD, 280χλμ/ώρα το AWD πάντα για το "απλό" B3 . Υπόψην, η ALPINA ΔΕΝ περιορίζει την τελική ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα. Ό,τι πρέπει δηλαδή για Γερμανία και ακόμα και τα Porsche θα παραμερίζουν!!! Sorry.... ;-)6) 0-100 χλμ/ώρα 4,8δλ το RWD και 4,9δλ το AWD
    7) Δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο: μόνο Switchtronic (τύπος αυτόματου) με κουμπιά πίσω από το τιμόνι (όχι paddleshift, αλλά μάλλον buttonshift)
    8) 4 εξατμίσεις (διαφέρουν απο την Μ3) custom ALPINA, νομίζω Acrapovic
    9) Διαφορετική ανάρτηση
    9) Οχι run flat ελαστικά
    10) Στο εσωτερικό πλακέττα με το νούμερο παραγωγής του αυτοκινήτου

    Αυτά μου έρχονται στο νου.
    Παρακαλώ όπως stef και ALPINAKIAS διορθώσουν, προσθέσουν ό,τι ξέχασα!
    εχ βρε Μαρι-Νοελ, εχ βρε Μαρι-Νοελ...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (12-06-14), giannis_compact (12-06-14)

  10. #77
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Mα ναι στην Γερμανία, μου είχε πει ένας Γερμανός φίλος, όταν πήγα να τον επισκεφθώ με το αυτοκίνητο (ήταν το Jaguar με τα χειμερινά λάστιχα...) , είναι παράδοση , όταν έρχεται Porsche, να παραμερίζουν και να το αφήνουν να περάσει... μάλλον γιατί ούτως ή άλλως πάει πιο γρήγορα! Δεν ξέρω...είναι αλήθεια;

    Από την πολλή ταχύτητα, ζαλίστηκα και η προηγούμενη πρόταση βγήκε σαν μεθυσμένη!

    ξέρω...
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (12-06-14), pilot (11-06-14)

  12. #78
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πόσο κορόιδα πρέπει να νιώθουν οι Ευρωπαίοι

    Απίστευτες διαφορές .... Πριν γράψεις περίμενα να δω μικροπράγματα
    Αν ήμουν Γερμανία με κλειστά μάτια θα πήγαινα για Alpina

  13. #79
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα προσπαθήσω

    1) Έχει διαφορετικά πιστόνια και μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης (αν το λέω καλά)
    2) επιπλέον oil cooler
    3) 360 ίππους και 500Nm ροπή το "απλό" B3, 400 ίππους και 540Nm ροπή το B3s
    4) Βγαίνει και σε έκδοση Allrad (μόνο τα αριστεροτίμονα)
    5) Τελική ταχύτητα 285χλμ/ ώρα το RWD, 280χλμ/ώρα το AWD πάντα για το "απλό" B3 . Υπόψην, η ALPINA ΔΕΝ περιορίζει την τελική ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα. Ό,τι πρέπει δηλαδή για Γερμανία και ακόμα και τα Porsche θα παραμερίζουν!!! Sorry.... ;-)
    6) 0-100 χλμ/ώρα 4,8δλ το RWD και 4,9δλ το AWD
    7) Δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο: μόνο Switchtronic (τύπος αυτόματου) με κουμπιά πίσω από το τιμόνι (όχι paddleshift, αλλά μάλλον buttonshift)
    8) 4 εξατμίσεις (διαφέρουν απο την Μ3) custom ALPINA, νομίζω Acrapovic
    9) Διαφορετική ανάρτηση
    9) Οχι run flat ελαστικά
    10) Στο εσωτερικό πλακέττα με το νούμερο παραγωγής του αυτοκινήτου

    Αυτά μου έρχονται στο νου.
    Παρακαλώ όπως stef και ALPINAKIAS διορθώσουν, προσθέσουν ό,τι ξέχασα!
    Να προσθέσουμε στα παραπάνω : μπλοκέ διαφορικό αναλόγως απαίτησης πελάτη, το ειδικό nappa δερμάτινο σαλόνι όπως επίσης και τα ιδιαίτερα φρένα αναλόγως παραγγελίας
    Τέλος η Alpina είναι κατασκευάστρια εταιρία και όχι απλός βελτιωτής με συμμετοχή της BMW στη διεύθυνση και το R&D της
    Detailing Madness

  14. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    NikosE92 (11-06-14), tokiko (11-06-14)

  15. #80
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πόσο κορόιδα πρέπει να νιώθουν οι Ευρωπαίοι

    Απίστευτες διαφορές .... Πριν γράψεις περίμενα να δω μικροπράγματα
    Αν ήμουν Γερμανία με κλειστά μάτια θα πήγαινα για Alpina
    Alpina ή Μ μόνο!
    Τα απλά BMW δεν υπάρχουν!!
    Detailing Madness

Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP