Στον καθένα μπορεί να τύχει και κάτι διαφορετικό όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο. Ο κινητήρας του 335 Ν54 είναι διπλοτούρμπινος και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο χειριστής. Δηλαδή το αυτοκίνητο πρέπει αυστηρά να ανεβάσει θερμοκρασία λαδιού και μετά να ξεκινήσεις, όποιος το έχει καταλάβει και το εφαρμόζει αυτό καλώς. Γι'αυτό βάζεις μπρος και άμα βιάζεσαι ξεκινάς χωρίς απότομα γκάζια αυτός είναι και ο λόγος που κάτω από από το στροφόμετρο δείχνει θερμοκρασία λαδιού και όχι νερού (από το λάδι λιπαίνονται και τα τούρμπο).
Εφόσον είσαι στη Γερμανία μη βιάζεσαι και βρες ένα με λιγότερα χλμ να δεις και άλλους ανθρώπους μικρούς μεγάλους τι είναι ο καθένας. Εφόσον θες να κάνεις μια τέτοια αγορά (να θυμάσαι ότι το 335 κάνει 60-70κ καινούργιο) θα πρέπει να είσαι έτοιμος να πληρώσεις και τα ακριβά ανταλλακτικά του.

.
Αυτό όμως μέχρι ένα σημείο μια φορά αλλάζεται η αντλία μια οι πολλαπλασιαστές αν τύχει κιόλας.