Σελίδα 32 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 22303132333442 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 311 έως 320 από 755

Θέμα: Airplane's photo

  1. #311
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό είναι ένα Imperial Valkyrie και ναι, o pilot "έπεσε μέσα".
    Ιδού η κανονική φωτό με ένα F-16
    Δηλαδής είναι μούφα εικόνα?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Experimental Αουντάρα!
    Κόψε κλατι έσυ

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    Azurius (04-04-14), VanVIC (05-06-14)

  3. #312
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_E39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για δυνατα Κ@καλα.

    The widdow maker! Lockheed F-104 Starfighter. Οχι απλα για δυνατα...για κ@καλα που σκαβουν οταν περπαταει ο αλλος!! Οι μισοι εχουν σκοτωθει με αυτο το πραμα..πολυ δυσκολο αεροπλανο..προσεξτε το εκπετασμα των πτερυγων! 2 μετρα η καθεμια που να παραξουν αντωση? Γιαυτο και ειχε εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες προσγειωσης/απογειωσης. Ειχε το παρατσουκλι ''ο επανδρωμενος πυραυλος'' και ηταν ακριβως αυτο! Ενας τεραστιος κινητηρας turbojet Pratt & Witney J-79και..λιγο αεροπλανο γυρω γυρω!!
    Τα πτητικα του χαρακτηριστικα ηταν δυσκολα και κυριολεκτικα δεν συγχωρουσε λαθη! Παρουσιαζε επισης και ενα σοβαρο προβλημα, ειχε πολυ συχνα flap assymetry, δηλαδη τα πτερυγια καμπυλοτητας χειλους εκφυγης(flaps) τα οποια χρησιμοποιουνται για να αυξησουν την αντωση της πτερυγας αυξανωντας την καμπυλοτητα και την επιφανεια της, αντι να εκτεινοντε παραλληλα, καμια φορα ειχαν διαφορετικη γωνια! Αυτο φυσικα προκαλουσε αποτομη κινηση κατα τον διαμηκη αξονα(roll) και αυτο αν γινοταν κοντα στο εδαφος(απο-προσγειωση) ηταν καταστροφικο!

    Ειχαμε εναν κυβερνητη στην εταιρεια ο οποιος προερχοταν απο την Π.Α. και ειχε πεταξει με αυτο το 104, μια μερα ενα stand by οργανο ειχε μια δυσλειτουργια και του λεω ''καπετανιε το RMI δεν δουλευει, ειναι γραμμενο στο βιβλιο.
    Δεν βαριεσαι, μου λεει, οι μηχανες να γυριζουν και ολα τα αλλα χεστα!!! χαχαχαχαχα....



    πολλα ειπα παλι ε? οταν ειναι για αεροπλανα και διαστημα σταματημο δεν εχω ρε πστ...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 16 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    atha (11-06-14), Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (05-04-14), bill_m3 (13-04-14), doctore (05-04-14), gant (11-06-14), joseph (12-06-14), katsaraios (06-06-14), Leonidas_E39 (05-04-14), mormon (05-04-14), PANOS-E60 (05-04-14), Skyline_IS (05-04-14), Thomelef (05-04-14), Vasilis M3 (12-04-14), Vassilis ///M (06-04-14), zizu (05-04-14)

  5. #313
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδή ο Γιώργος έγραψε απο πάνω για άντωση και μερικές άλλες έννοιες, όποιον ενδιαφέρει μια ωραία κατατοπιστική σελίδα στα ελληνικά https://www.sky.gr/tsoukas/book/aerodynamics.htm



  6. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Alex_ (13-04-14), Bazil Van Sinner (05-06-14), pilot (05-04-14)

  7. #314
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    The widdow maker! Lockheed F-104 Starfighter. Οχι απλα για δυνατα...για κ@καλα που σκαβουν οταν περπαταει ο αλλος!! Οι μισοι εχουν σκοτωθει με αυτο το πραμα..πολυ δυσκολο αεροπλανο..προσεξτε το εκπετασμα των πτερυγων! 2 μετρα η καθεμια που να παραξουν αντωση? Γιαυτο και ειχε εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες προσγειωσης/απογειωσης. Ειχε το παρατσουκλι ''ο επανδρωμενος πυραυλος'' και ηταν ακριβως αυτο! Ενας τεραστιος κινητηρας turbojet Pratt & Witney J-79και..λιγο αεροπλανο γυρω γυρω!!
    Τα πτητικα του χαρακτηριστικα ηταν δυσκολα και κυριολεκτικα δεν συγχωρουσε λαθη! Παρουσιαζε επισης και ενα σοβαρο προβλημα, ειχε πολυ συχνα flap assymetry, δηλαδη τα πτερυγια καμπυλοτητας χειλους εκφυγης(flaps) τα οποια χρησιμοποιουνται για να αυξησουν την αντωση της πτερυγας αυξανωντας την καμπυλοτητα και την επιφανεια της, αντι να εκτεινοντε παραλληλα, καμια φορα ειχαν διαφορετικη γωνια! Αυτο φυσικα προκαλουσε αποτομη κινηση κατα τον διαμηκη αξονα(roll) και αυτο αν γινοταν κοντα στο εδαφος(απο-προσγειωση) ηταν καταστροφικο!

    Ειχαμε εναν κυβερνητη στην εταιρεια ο οποιος προερχοταν απο την Π.Α. και ειχε πεταξει με αυτο το 104, μια μερα ενα stand by οργανο ειχε μια δυσλειτουργια και του λεω ''καπετανιε το RMI δεν δουλευει, ειναι γραμμενο στο βιβλιο.
    Δεν βαριεσαι, μου λεει, οι μηχανες να γυριζουν και ολα τα αλλα χεστα!!! χαχαχαχαχα....



    πολλα ειπα παλι ε? οταν ειναι για αεροπλανα και διαστημα σταματημο δεν εχω ρε πστ...
    Πράγματι Γιώργο το είχε πετάξει και ο παππούς μου για ένα διάστημα αυτό.Για τον ίδιο λόγο που αναφέρεις που είχε αποτέλεσμα τον θάνατο ενος καλού του φίλου τον Δεκέμβρη του 64' του Στυλιανού ήταν η χαριστική βολή που τον έκανε να άλλάξει τύπο...

    Αργότερα μπήκε στο F-4 "τα φαντάσματα" όπου ακόμα και σήμερα θεωρείτε μεγάλο σχολείο.Πολλές φορές τα phantom γυρνάγανε με σημάδια στην άτρακτο τους απο δέντρα που μπαίνανε καταλάθος στον δρόμο των φαντασμάτων.Κάποτε που μου το έλεγε,έλεγα "ε εντάξει υπερβολές.." αλλά βρήκα φωτογραφία που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά...τελικά η γενιά πιλότων του παππού μου είχε πολλά κιλά κοχόνεθθθθθ..

    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vasilis M3 : 12-04-14 στις 15:13
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  8. The Following 9 Users Say Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (14-04-14), bill_m3 (13-04-14), doctore (12-04-14), gant (11-06-14), katsaraios (06-06-14), Leonidas_E39 (14-04-14), pilot (12-04-14), Vassilis ///M (12-04-14)

  9. #315
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή


  10. The Following 6 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    A8hnaios (05-06-14), Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (05-06-14), pilot (05-06-14), Vasilis M3 (07-06-14), zizu (05-06-14)

  11. #316
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλή φάση και αυτή !!!!

    Ίκαρος!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  12. #317
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η ανεμοπορία είναι τεράστιο σχολείο!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  13. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (05-06-14), Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (05-06-14), doctore (05-06-14)

  14. #318
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  15. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-14)

  16. #319
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σορρυ για το οφφτοπικ άλλα αξίζει να δείτε
    το νέο σκάλωμα που έφαγα!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=Aswl...ature=youtu.be


    Doc + pilot με κάψατε τα μυαλά βραδυάτικα!!!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    BILL007 (07-06-14), doctore (06-06-14), pilot (06-06-14)

  18. #320
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Είναι τρομερό όντως! Υπάρχουν ανεμόπτερα να σου φύγει το καφάσι!! Μπορούν να μείνουν επάνω πρακτικά για ώρες! Και όπως είπα είναι μεγάλο σχολείο για έναν χειριστή, μαθαίνεις να εκμεταλλεύεσαι κάθε χιλιοστό της πτέρυγας και των ανοδικών για άντωση..Παράδειγμα? Στις 24/08/01 ένα Α330 της Air Transat λόγω διαρροής έμεινε απο καύσιμα στην μέση του Ατλαντικού. Κι'όμως οι χειριστές κατάφεραν να φτάσουν ανεμοπορόντας σε μια βάση των Αμερικανών. Ο κυβερνήτης ήταν και ανεμοπόρος! Τυχαίο?

    https://www.youtube.com/watch?v=g_JD2NjUXjo
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  19. The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (06-06-14), BILL007 (07-06-14), doctore (06-06-14), gant (11-06-14), katsaraios (06-06-14)

Σελίδα 32 από 76 ΠρώτηΠρώτη ... 22303132333442 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP