-
Τα bilstein, sachs, boge, κλπ σπορ και σπριντ, αμορτισερ δεν μπορουν να δουλεψουν περισσοτερο απο 2.5cm χαμηλωμα διοτι στην τερμα συμπιεση τους γινονται πολυ σκληροτερα λογω του αεριου, ενω στο καθημερινο δουλεμα, ειναι μαλακά και εκνευριστικα διοτι τα σκληρα ελατηρια χαμηλωματος, τα επαναφερουν (rebound) πιο γρηγορα.
Με την αναρτηση το θεμα μεσα στις πολεις φυσικα, ειναι υποκειμενικο, ο καθενας εχει τα γουστα του, αλλα οταν σφιγγουν τα λουρια και οι ταχυτητες σε στροφη με σαμαρια ξεπερνανε τα 200km/h εκει δεν εχει μα κ μου.
Εκει φαινονται οι καλες επιλογες, και οχι τι ''κραταει'' στην πλατεια της γειτονιας.
Σε ολα τα bmw που εβαλα κιτρινα ΚΟΝΙ με HR βγηκαν ποιημα για μεγαλες τελικες και για τερμα γκαζι σε καταρακτωδη βροχη .
Πριν τοποθετησουμε, ανοιγουμε τα κονι βγαζουμε αεριο και λαδια, επανατοποθετουμε λαδια 15αρια fork-oil Moto, και κλεινουμε τις βαλβιδες στα 3/4 εμπρος και 1/2 πισω.
Στο δικο μου (Ε60) εχω κανει 80.000χλμ με μια λλαγη λαδιου στα 70.000χλμ.
Αυτην την πατεντα την ''εκλεψα'' απο τα πρωτα KW του 2001....
βεβαια θα μου πειτε μιλαμε για 1,5 χιλιαρικο....
Ναι!
Η ζωη η δικη μας και των αλλων που οδηγανε διπλα μας ποσο αξιζει?
-
-
Φιλοι ξερετε τη αμοτισερ -ελατηρια φορανε τα Ε46 coupe M-pack..?
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP