-
Το Subaru που έβαλες αγγελία ειναι η έκδοση turbo, που δεν ηταν απο την Ιαπωνία, αλλα πατέντα της εδω αντιπροσωπείας και του καλφακακου ( συνεργείο - μετατροπές) . Ούτε τα άλογα αυτα βγάζει το αυτοκινητο και το βασικότερο εχει πολλα προβλήματα αξιοπιστίας . Καίει σαν διλιτρο+ Και παει σαν 1400 ... ( σε κόντρα με τον αδερφό μου που ειχε megane 1400 με προσπερνούσε). Μακριά μακριά.
Η ατμοσφαιρική έκδοση αυτού του αυτοκινητου ειναι πολυ τίμια . Δεν ειναι γρήγορο αλλα ειναι απροβλημάτιστα .
Σε Subaru για σκάφος θα σου πρότεινα το forester το ατμοσφαιρικό. Εχει κοντα και ειναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκινητο.
Το tiguan δεν κάνει για αυτη τη δουλεια. Μόνο ατού τα κυβικά , αλλα σε καύσιμο καίει περισσότερο και απο διλιτρο συνήθως . Αδύναμος συμπλέκτης .
Το vitara εχει και καλη τετρακινηση (το 5θυρο ) , και η έκδοση diesel ειναι σχετικά οικονομική σε σχέση με τα βενζινοκίνητα . Πολλα τα 15000 ευρω ομως . Εχει ομως αργά που για το σκάφος ειναι οτι πρέπει. Εχει βγάλει καποια προβλήματακια το μοτέρ κ το κιβώτιο.
Σε τετρακίνητο SUV , πριν τρία χρόνια κατέληξα στο xtrail πετρελαιο 2008 με τα 173 άλογα. Δεν εχει κοντα. Εχει ομως τετρακινηση που κλειδώνει , εστω κ ηλεκτρονικά . Ειναι πιο οικονομικό σε καύσιμο απο το vitara diesel αρκετα , και πολυ πιο γρήγορο και άνετο. Δεν εχω σκάφος να σου πω εμπειρίες. Αυτη τη στιγμή πρέπει να εχω 165000 χιλιόμετρα και ειναι απροβλημάτιστα, εύκολοδηγητο , με μεγάλη ήλιοροφη . Αν το έδινα σημερα θα ηταν απλα για ενα μικρο , μιας και μεγάλο οικογενειακο υπαρχει και άλλο αυτη τη στιγμή και δε θα ζητούσα πάνω απο 10000-11000 ευρω με τίποτα . Ειναι βέβαια διλιτρο , αλλα και τα 5000 ευρω σε σχέση με τι vitara ειναι αρκετή διαφορα !
Αν πας σε vitara πιο αξιόπιστη λύση ειναι διλιτρο ατμοσφαιρικό 5θυρο και ας ειναι αέριο για οικονομία . Σου κοστίζει λιγότερο σε αγορα , λιγότερο σε ευρω ανά λίτρο , αλλα ειναι διλιτρο. Αν τα γλύτωνεις στην αγορα ομως τα χρηματα μη σε τρομάζουν τα τελη και ο φορος . Τα περισσοτερα σε 2-3 χρόνια απαλλάσσονται απο το φόρο πολυτελείας .
-
The Following 5 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:
-
Ο συνονόματος από πάνω έχει δίκιο.
Προτείνω forester ατμοσφαιρα και μάλιστα αυτόματο για να μην έχεις θέματα συμπλέκτη.
Απο το 1600 subaru ΑΛΑΡΓΑ !!!!
-
The Following User Says Thank You to engelo For This Useful Post:
-
Δεν θελω να ξαναμπω στη ταλαιπωρια του διλιτρου τα θεωρω πεταμενα λεφτα σ αυτο το κωλοκρατος.660+400-500=1100 διαφορα με τα τελη του ντιζελ 800 ευρω.αρα σε 4 χρονια κανει αποσβεση διαφορας.ασε που δεν ξερεις τι σου ξημερωνει στην ελλαδα.Μπορει να ξυπνησει στραβα ο εκαστοτε φωστηρας υπουργος και να αυξησουν τα τελη ή τον ειδικο φορο.

Σε Mitsubishi δεν σκεφτομαι καθολου καθως υπαρχει μονο το πινιν που δεν μου πολυαρεσει.
Κλινω προς βιταρα αλλα δεν υπαρχει κατι καλο αυτη τη στιγμη και κατα περιοδους που εμφανιζεται κατι οι ιδιοκτητες τα κτυπανε.
Η χρηση που θα του κανω δεν θα ειναι συχνη οποτε δεν με καιει τοσο πολυ η καταναλωση. Με ενα αυτοκινητο στα 10-12 πιστευω οτι ανταπεξερχομαι ευκολα.Ενταξει απο κει και πανω νομιζω ειναι μαλακια να παω.
-
The Following User Says Thank You to trifonas For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP