Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: DTM

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-09-10
    Περιοχή
    Δράμα
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    310
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κοιτάξτε τι γινόταν στην παρουσίαση μέσα στο εργοστάσιο......
    ///M-POWER

  2. The Following 3 Users Say Thank You to KalpasM3 For This Useful Post:

    BILL007 (01-06-14), gant (01-06-14), katsaraios (01-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1-3 οι BMW
    Attached Images Attached Images

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Samaro (03-06-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ένα και δύο και τρία και τέσσερα ....BMW

    Σε έναν αγώνα όπου η βαυαρική μάρκα έκανε το 1-2-3-4, ο Marco Wittmann πανηγύρισε τη νίκη που τον φέρνει κοντά στον τίτλο του πρωταθλητή.

    Μπορεί μαθηματικά όλα να είναι ανοιχτά και να έχουμε μπροστά μας άλλους τέσσερις αγώνες σε Νίρμπουργκρινγκ, Λάουζιτς, Ζάντβοορτ και Χόκενχαϊμ αλλά ο Γερμανός απέκτησε νικώντας στον 6ο γύρο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτου Τουρισμού, βαθμολογικό προβάδισμα της τάξης των 39 πόντων!

    Η τρίτη φετινή του 24χρονου ήρθε αναπάντεχα αφού μέχρι τον 20ο γύρο τίποτα δεν προμήνυε την ευτυχή για εκείνον κατάληξη. Ο κάτοχος της pole position, Robert Wickens, διατηρούσε επί 20 γύρους τα ηνία, παίζοντας συνεχώς άμυνα στις επιθέσεις των BMW και κυρίως του Augusto Farfus. Μάλιστα, είχε δημιουργηθεί ένα εντυπωσιακό τρενάκι όπου μόλις 4 δευτερόλεπτα χώριζαν τους οκτώ πρώτους.

    Όμως στα pit stop άλλαξαν όλα. Ο Jamie Green μπήκε πιο αργά από τους υπόλοιπους και επέστρεψε στην πίστα πρώτος, όμως κρίθηκε πως μπήκε για αλλαγή ελαστικών πιο αργά απΆ ότι έπρεπε καθώς οι οδηγοί που εκκινούν με τη μαλακή γόμα, πρέπει να την αλλάζουν πριν το μέσο του αγώνα. Έτσι, ο οδηγός της Audi έλαβε ποινή διέλευσης από τα pit που τον έριξε στις πιο πίσω θέσεις.

    Κι αν εδώ οι κανονισμοί είναι σαφείς, στη Mercedes ακόμα αναρωτιούνται τι συνέβη στην περίπτωση του Wickens. Ο Καναδός κρατήθηκε οριακά μπροστά από τον Timo Glock στο pit stop αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν πως δεν ήταν ασφαλής ο τρόπος/χρόνος που οι μηχανικοί του έδωσαν το οκ να βγει από το box της ομάδας, δίνοντάς του ποινή διέλευσης από τα pit.


    Ταύρος εν υαλοπωλείο ο Wickens!

    Την ίδια ώρα, μερικά μέτρα πιο πίσω, ο Pascal Wehrlein, όχι απλά έκανε το ίδιο, προκαλούσε και σύγκρουση, χωρίς όμως να τιμωρηθεί! Ενώ λοιπόν κυκλοφορούσε η φήμη πως οι αγωνοδίκες μπορεί να τιμώρησαν… λάθος οδηγό, ο Wickens προφανώς εκνευρισμένος, συνέχισε 6 γύρους τέρμα γκάζι, με επιθετική οδήγηση και προσπεράσεις, χωρίς να δείχνει καμία πρόθεση να εκτίσει την ποινή του. Τότε έλαβε μαύρη σημεία, που τον έθετε εκτός αγώνα. Ποινή με την οποία συμμορφώθηκε, στον 34ο γύρο.

    Με γνώμονα το… ομαδικό καλό, οι Glock και Farfus δεν αμύνθηκαν ιδιαίτερα όταν βρέθηκε πίσω τους ο Wittmann που έτσι έφτασε σε μία ενδεχομένως καθοριστική νίκη στη μάχη του τίτλου. Για τη BMW ήταν μία επανάληψη του περυσινού σκηνικού στην Αυστρία, όπου και πάλι οι οδηγοί της είχαν κάνει κατάληψη στο βάθρο.

    Το καρέ των M4 συμπλήρωσε ο πρώην πρωταθλητής Martin Tomczyk, μπροστά από δύο οδηγούς της Audi που έκαναν εντυπωσιακές ανακάμψεις σήμερα. Ο Timo Scheider εκκίνησε 15ος και τερμάτισε 5ος ενώ ο Adrien Tambay από την 20η θέση του grid, βρέθηκε στην 6η.

    Πρώτος ανάμεσα στους οδηγούς που εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα και έβδομος γενικής, ήταν ο Mattias Ekstrom. Ο έμπειρος Σουηδός δεν κατάφερε να επαναλάβει προηγούμενα αποτελέσματα και παρότι παραμένει δεύτερος, έχασε πολύ έδαφος έναντι του Wittmann. Πρώτη Mercedes, ήταν αυτή του ένατου στην Αυστρία, Christian Vietoris.


    Τρίτη νίκη σε έξι αγώνες για τον Wittmann

    Η τελική κατάταξη μετά από 47 γύρους:

    1. Marco Wittmann RMG BMW 1h08m23.185s
    2. Augusto Farfus RBM BMW +3.298s
    3. Timo Glock MTEK BMW +5.391s
    4. Martin Tomczyk Schnitzer BMW +6.237s
    5. Timo Scheider Phoenix Audi +6.666s
    6. Adrien Tambay Abt Audi +12.213s
    7. Mattias Ekstrom Abt Audi +14.046s
    8. Jamie Green Rosberg Audi +14.456s
    9. Christian Vietoris HWA Mercedes +15.224s
    10. Bruno Spengler Schnitzer BMW +15.782s
    11. Miguel Molina Abt Audi +16.192s
    12. Joey Hand RBM BMW +16.214s
    13. Mike Rockenfeller Phoenix Audi +17.717s
    14. Maxime Martin RMG BMW +30.235s
    15. Daniel Juncadella Mucke Mercedes +34.836s
    16. Edoardo Mortara Abt Audi +35.420s
    17. Gary Paffett HWA Mercedes +40.852s
    18. Paul di Resta HWA Mercedes +44.107s
    19. Nico Muller Rosberg Audi +45.827s
    20. Vitaly Petrov Mucke Mercedes +45.971s

    Δείτε ξανά τον αγώνα του Red Bull Ring, πατώντας εδώ!https://www.newsauto.gr/?p=55683

    Επόμενος γύρος του DTM, στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στις 17 Αυγούστου. Όπως πάντα, LIVE και αποκλειστικά στο NewsAuto.gr!

    Απο το καλό https://www.newsauto.gr

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Bitz (04-08-14), gant (03-08-14), VanVIC (03-08-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP