εκατσα και προσπαθησα απο πανω να δω αν εχει λαδια και εβγαλα και μερικες φωτος
εκατσα και προσπαθησα απο πανω να δω αν εχει λαδια και εβγαλα και μερικες φωτος
600-700ml σε 200 κμ εαν τα εκαιγες ,καθε φορα που θα παταγες γκαζι
ΔΕΝ θα εβλεπες ΤΙΠΟΤΑ απο πισω σου + οτι θα ρεταριζε το μοτερ
λογο οτι τα μπουζι θα ηταν μες στα λαδια
οποτε κατα 90% καπου εχεις διαρροη
εαν θυμαμαι καλα εχεις πλαστικη ποδια απο κατω
οποτε υπαρχει περιπτωση να τα κραταει αυτη και να μην δεις τιποτα
οταν ειναι παρκαρισμενο
πηγαινε στο μηχανικο σου να σου βγαλει την ποδια και να ριξει μια ματια
τι γινεται, ή απο το καρτερ τα χανεις ή απο φιλτρο λαδιου το οποιο ισως
ξεβιδωσε
andreas_R (25-05-14), BILL007 (22-05-14), Vassilis ///M (22-05-14)
Αν ειναι τοσο μεγαλη η διαρροη, το λαδι θα τρεχει και κατω απο την ποδια. Ασε που ειναι πολυ πιθανο να δεις και κατω απο την ταπα αποστραγγισης (στο μεταλικο καλλυμα).
Συνεπως, δεν χανεις τιποτα να σκυψεις και να τσεκαρεις τι παιζει απο κατω. Λογικα θα φανει κατι...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Κώδικας:Η ιστορία του μπεκρή
Bassakos (23-05-14)
δοκιμασα δε χωραω απο κατω....
την κυριακη θα το βαλω σε ραμπα να δω μονος τι παιζει και μετα θα παω σε μηχανικο....
εβγαλα την ποδια και ειδα την πλημμηρα
Πολύ πιθανό τόσο μεγάλη διαρροή να προέρχεται από τη φλάντζα του Κάρτερ. Πιθανόν να χάνει και από τον αισθητήρα στάθμης.
ναι γιαννη και εγω αυτο πιστευω
ξερουμε κοστος πανω κατω με τα εργατικα για φλαντζα?
εαν καταλαβα καλα απο τις φωτο η διαρροη ειναι στην ενωση σασμαν με μοτερ?
μαλλον χανεις απο τσιμουχα στροφαλου
αλλα διαγνωση απο το Pc δεν γινεται σωστη, ουτε μηχανικοι ειμαστε
(τουλαχιστον οχι ακομα) οποτε πας συνεργειο να το δει
κανονικα θελει πλυσιμο να καθαρισει και σε 1-2 μερες
θα φανει ακριβως απο που χανει ,ειτε ειναι απο τσιμουχα στροφαλου
ειτε απο φλατζα καρτερ ή οτιδηποτε αλλο
το βασικο ειναι οτι δεν εχει θεμα το μοτερ εσωτερικα![]()
andreas_R (25-05-14), ghost-rider (25-05-14), Vassilis ///M (25-05-14)