Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 56

Θέμα: βελτιωση Μ54Β22

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
    Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
    Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
    Θελει boring.
    Μπλεκει λιγο η δουλεια.
    Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
    Ξεφευγει λιγο.
    Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
    Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


    Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!

  2. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (24-05-14), BILL007 (24-05-14), dark knight (24-05-14), stefm5 (24-05-14)

  3. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
    Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
    Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
    Θελει boring.
    Μπλεκει λιγο η δουλεια.
    Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
    Ξεφευγει λιγο.
    Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
    Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


    Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!
    no pain no gain...

    κι εγώ ψάχτηκα ατμοσφαιρικά με τον τρίλιτρο αλλά υπάρχει ταβάνι αν δε θες να ξοδέψεις μια περιουσία.
    σκεφτόμουν για υπερκυβισμό σε 3,3.
    για s62 δεν πληρώνω τα νταβατζιλίκια στο κράτος.

    το αυγουλάκι δεν το άντεχα, οπότε χταποδάκι ξυδάκι εκκεντροφοράκι και κομπρεσσοράκι.

  4. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (24-05-14)

  5. #33
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικα προς το παρον με βλεπω με light βηματα.

    Eκκεντροφοροι ας πουμε.
    Αληθεια, πανω στο ζητημα των εκκεντροφορων...
    Εχετε αποψη για το reprofile που κανει o Bαλασοπουλος(boubis cams)?
    Εχει κανει κανεις?
    Εντυπωσεις?

  6. #34
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η λέξη κλειδί είναι 'πρόγραμμα'.
    έλληνας να προγραμματίσει Μ54 για τούρμπο,κομπρέσσορα αμφιβάλλω αν υπάρχει.

    Διαφωνω, τα honda τελευταιας γενιας που εχουν μεταβλητο και εξαγωγης και εισαγωγης και σε πολυ μεγαλο φασμα μια χαρα προγραμματιζονται και πανε κιολας.

  7. #35
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
    Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
    Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
    Θελει boring.
    Μπλεκει λιγο η δουλεια.
    Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
    Ξεφευγει λιγο.
    Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
    Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


    Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!
    Αυτο για το 25αρη τι αλλο αλλαζεις?
    με mpek maf kai remap εγκεφαλου ειναι σωστο μετα?
    Ας πει καποιος εαν ξερει γιατι ενδιαφερει ενα φιλο μου

  8. The Following User Says Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    zaharias (24-05-14)

  9. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαφωνω, τα honda τελευταιας γενιας που εχουν μεταβλητο και εξαγωγης και εισαγωγης και σε πολυ μεγαλο φασμα μια χαρα προγραμματιζονται και πανε κιολας.
    δε μίλησα για honda.
    τα honda είναι πολλά, της μόδας, και έχουν πολύ ψωμί οπότε μεγάλο κίνητρο για να ασχοληθούν και να ψαχτούν οι έλληνες προγραμματιστές.
    μίλησα για Μ54. όπως και Ν52. ούτε να τα ακουμπάνε δε θέλουν. κι όσοι τα ακουμπάνε τα κάνουν κ@λο.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (24-05-14), toubas (29-05-14)

  11. #37
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο για το 25αρη τι αλλο αλλαζεις?
    με mpek maf kai remap εγκεφαλου ειναι σωστο μετα?
    Ας πει καποιος εαν ξερει γιατι ενδιαφερει ενα φιλο μου
    βάλε και μια εισαγωγή από Β30 και είσαι έτοιμος.
    επίσης απλώς φλασάρεις το πρόγραμμα του Β30.

  12. The Following 5 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    A8hnaios (24-05-14), andreas_R (24-05-14), BILL007 (24-05-14), dark knight (24-05-14), ghost-rider (24-05-14)

  13. #38
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικα προς το παρον με βλεπω με light βηματα.

    Eκκεντροφοροι ας πουμε.
    Αληθεια, πανω στο ζητημα των εκκεντροφορων...
    Εχετε αποψη για το reprofile που κανει o Bαλασοπουλος(boubis cams)?
    Εχει κανει κανεις?
    Εντυπωσεις?
    δεν εχω κανει. αλλα εχω ακουσει από ατομα που εχουν κανει, καλα λογια για την δουλεια του. οι δικοι μας εκκεντροφόροι (φοραμε τους ιδιους με το 25αρι)μπορουν με reprofile να γινουν στα προτυπα του schrick πρωτου σταδιου που μπαινουν σε 330 και 325 Μ54( σε 2,5 αρι το εχουν κανει αρκετοι στο αμερικανικο φανατικς και εχουν δει βελτιωση, τοποθετοντας τους γνησιους schrick)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 29-09-14 στις 11:34

  14. The Following 2 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    BILL007 (03-10-14), ghost-rider (29-09-14)

  15. #39
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σημερα πηρα το αυτοκινητο από το συνεργειο με τοποθετημένες τις ελαφρωμένες τροχαλιες. αυτο που μου αρεσε είναι το γεγονος ότι το μοτερ ανεβαζει πιο γρηγορα στροφες σε σχεση με πριν .η διαφορα είναι αισθητη και την καταλαβε και ο συνεπιβάτης που μπαινει συχνα στο αυτοκινητο. οσον αφορα την παραπανω ισχυ που υπόσχονται ότι καταληγει στους τροχους λογω μειωσης των παρασιτικων απωλειών,αυτο δεν μπορω να το διαπιστωσω.σιγουρα το αυτοκινητο είναι πιο<ζωντανο> αλλα ισως να οφείλεται στην προθυμια του για πιο γρηγορο στροφαρισμα.

  16. The Following 11 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    A8hnaios (12-02-15), Bazil Van Sinner (12-02-15), BILL007 (14-02-15), ghost-rider (12-02-15), isou (12-02-15), nikos valvetronic (12-02-15), Panos 316T (13-02-15), tasos.kamv (13-02-15), Vassilis ///M (13-02-15), wheelman (12-02-15), zaharias (12-02-15)

  17. #40
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο "άσε" του γκαζιού είδες διαφορά?
    Αδειάζει πιο εύκολα τώρα?

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP