Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dionisisM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ζαχαρια ναι αυτο το κιτ το εδωσα στον πανο μετα και πηρε τον δρομο του. Ισως φταιει πιυ το αμαξι ηταν στεπτρονικ , αλλα δεν δουλεψε ποτε . Εφτασε 270 αλογα και το αποτελεσμα ηταν να πηγαινω λιγο καλυτερα απο 530 αλλα με ανασφαλεια , με διαρκη ρυθμισματα και και και . Πραγματικα μετανιωσα που δεν εδωσα τοτε 3000 ευρω να παρω ενα μοτερ που ειχε ο αλωνιστιωτης 3λιτρο με μηδεν χιλιομετρα και να ξαναεχω την χαρα να στρωνω κινητηρα
Το κιτ ηταν για 2,2?

Μηπως ηταν πολυ μεγαλος ο κομπρεσσορας για το 2,2?

Η αληθεια ειναι οτι γενικα τα διαφορα κιτ (τουρμπο-κομπρεσσερ σε αυτοματα Μ54 & S54 SMG) που διαβαζω σε ξενα φορουμ, εχουν θεματακια..

Εγω γουσταρω δοκιμασμενες λυσεις και οχι πολυ custom καταστασεις..