Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: βελτιωση Μ54Β22

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.
    η λύση της εισαγωγής δουλεύει πολύ καλά σε όλα τα Μ52TU μοτέρ γιατί είναι φιμωμένα. εσύ έχεις Μ54 2,2 με απόδοση όση και ο 2,5TU.
    κάπου έχω σώσει κι ένα θρεντ από εξωτερικό με πειράματα όλων των διαθέσιμων εισαγωγών στον Μ54. πενιχρά αποτελέσματα. ελπίζω να το βρω να το ανεβάσω.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (23-05-14), Vassilis ///M (31-12-23)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP