Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: bmw 318/2000/e46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lazos07 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρχικα εχω τα εξης προβληματα:
    1) οταν το αναβεις το αμαξι αντι οι στροφες να ειναι σταθερες, παιζουν λιγο με το κλιματιστικο κλειστο. σαν να υπαρχει καποιο προβλημα. οταν οδηγεις και με υψηλες στροφες δεν υπαρχει κανενα θεμα. ξερετε τι μπορει να φταιει;
    2) Λογικα ο συμπλεκτης θελει αλλαγμα, καθως οταν το παταω ακουγεται πολλες φορες σαν τιτιβισμα, σωστα? ξερουμε τιμες;
    3) το κλιματιστικο, πρεπει να λειπει καποια βαλβιδα... οταν πατας να βγαλει αερα ή μονο κατω ή μονο πανω, βγαζει παντα απ τη μεση και δεν απομωνωνει. τι μπορει να φταιει;;;
    4) το καθισμα του οδηγου εχει φθαρει, εχετε να προτεινετε καποια οικονομικη λυση;
    & 5) λογω ενος ατυχηματος αλλαξαμε πισω προφυλακτηρα και μπηκε με αισθητητες. για να συνδεθει ολο το συστημα parktronic τι τιμες παιζουν;
    Καλημέρα φίλε μου και καλωσήρθες στην παρέα μας! Το αμάξι που ήρθε στα χέρια σου πίστεψε με είναι πραγματικό διαμάντι και θα το χαρείς οσο δεν πάει σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο 1600 ή 1800 της ίδιας χρονολογίας. Μπορεί τα 118 (max) ταπεινά άλογα να φαίνονται λίγα αλλά αν ξέρεις να τα πάς θα δεις ότι είναι καλά, ειδικά για μέσα στην πόλη και ταξιδάκια

    Καταρχήν να σου επισημάνω το γεγονός ότι η τηλεδιάγνωση δεν είναι 100% αποτελεσματική. Εικασίες είναι αυτά που λέμε, βάσει του τι έχουμε δει τόσα χρόνια απο το συγκεκριμένο μοντέλο. Πάμε λοιπόν 1 προς 1:

    1) Αστάθεια στο ρελαντί που αναφέρεις πρέπει πρώτα να δείς αν ρουφάει απο πουθενά αέρα η εισαγωγή (σκισμένο κολλάρο πολύ γνωστό θέμα). Επίσης μετά να κάνεις και ένα καθαρισμό στη βαλβίδα του ρελαντί. Απο το 2000 μοντέλο φαντάζομαι ότι έχεις το Μ43 μοτέρ. Όταν ο κλιματισμός είναι ανοιχτός, επειδή ανεβάζει στροφές κρύβει το πρόβλημα Το χειρότερο σενάριο είναι να υπάρχει θέμα με το luft (αισθητήρα μάζας αέρα) οπότε εκεί θα πληρώσεις 200άρι το λιγότερο για bosch.

    2) Ένα σετ δίσκοπλατό όχι σε αντιπροσωπεία, κάνει γύρω στα 150-200 ευρώ και υπολόγιζε και κανα 100άρικο εργατικά, χοντρά χοντρά 250-300 ευρώ

    3) Τώρα γι'αυτό ή παίζει το σενάριο που είπε ο Γιάννης παραπάνω (τρελαμένος και αυτός με το Ε46 όπως και εγώ) ή άλλο ένα κλασσικό πρόβλημα είναι οι βαλβίδες καλοριφέρ να έχουν κολλήσει, που εδώ πάλι πας για κανα 200αρικο στο ανταλλακτικό (δυστυχώς πολύ ακριβό και αυτό όπως και το λουφτ)

    4) Δερμάτινο είναι ή υφασμάτινο? ή δοκιμάζεις σε ταπετσέρη όπως είπε ο Βαγγέλης παραπάνω ή ψάχνεις σε μάντρα με μεταχειρισμένα και βρίσκεις το ίδιο (ειδικά αν είναι υφασμάτινο δεν θα δυσκολευτείς καθόλου) με κόστος περίπου στο 50άρικο-100άρικο max

    5) Θέλεις module και καλωδιώσεις.Αυτά σε μεταχειρισμένα απο ebay ή απο αλλού πρέπει να τα υπολογίζεις σε κανα 50άρικο συν τα περαστικά άλλο ένα 50άρικο, εκτιμώ ότι με ενα 100άρικο είσαι κομπλέ.

    Να σου επισημάνω ότι όπως είδες γρήγορα γρήγορα με αυτά που είπες, βγάζεις κουστούμι γύρω στο 500άρικο στην καλύτερη. Πολλοί κάνουν το λάθος και λένε φτηνό ένα αυτοκίνητο στην αγορά ας το πάρουμε, χωρίς να γνωρίζουν τα κόστη συντήρησης και έτσι καταλήγει ένα αυτοκίνητο κακοσυντηρημένο.
    Επειδή τα ρωτάς καταλαβαίνω ότι μάλλον το γουστάρεις το αμαξάκι και το θέλεις καλοσυντηρημένο για να σου δώσει απίστευτες ώρες απολαυστικής οδήγησης. Οπότε ξεκίνα σιγά σιγά και θα δεις ότι αξίζει και με το παραπάνω
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 18-05-14 στις 12:08



  2. The Following 5 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (19-05-14), Dimimav (18-05-14), giannis_compact (18-05-14), PANOS-E60 (18-05-14), Ptboul (20-10-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP