Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 48

Θέμα: [E36] ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΜΟΣ Μ43

  1. #11
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι μονοι στροφαλοι που ταιριαζουν στο Μ43 ειναι απο Μ42/44 και απο Ν47/Ν47TU.
    Στην περιπτωση του N47 η διαδρομη ειναι 90 και στο Ν47TU ειναι 91. Του Ν47TU ομως θελει μια μικρη πατεντα για να μπει και ειναι πολυ σπανιος και ακριβος να τον βρεις.
    Οσο για τα πιστονια 86mm με πειρο 21mm, οι επιλογες ειναι περιορισμενες σε αυτα τα λεφτα.
    Αν θες 130-140 αλογα, ναι, μπορεις να το κανεις φτηνα και ευκολα. Εγω σου λεω οτι με αυτα που ειπες και ενα καλο προγραμμα, θα πας ανετα κοντα στο 160 αλογα.
    Το μονο που θα επιμεινω ειναι ο εκκεντροφορος κοντα στις 272 μοιρες και ισως μεγαλυτερες βαλβιδες (μεχρι 1mm παιρνει ετσι κι αλλιως) και εισαι κομπλε.
    Αρα το ιδανικό είναι να βρεθεί στρόφαλος απο Μ47 με 90αρα διαδρομη,θα βρεθεί στα παλιατζίδικα τέτοιος ή σπανίζει κ σε τι τιμή...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απαπαπαπαπαπαπ.........
    δεν βγαινω με αγνωστους απο το ιντερνετι...

    για ποιον με περασες ?
    (πες μου, που θα με πας ?)
    χαχαχα

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τα χρηματα που θα φτασεις το Μ43 στα 130hp,βαζεις εναν σαφως καλυτερο Μ44 με φπε στα 150+hp...δεν υπαρχει λογος ν'ασχοληθεις με το 1600αρι σου εκτος αν εχεις χομπι να πετας τα χρηματα σου στον κουβα...Η bmw ευτυχως εχει πολλες επιλογες για καθε βαλαντιο....
    Αυτό είναι το χόμπι μου που το κατάλαβες;και όλων εκείνων που ρίχνουν χρήματα στα αυτοκινητά τους γιατί ως γνωστόν είναι πεταμένα λεφτά!

  2. #12
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω παλι θα σε παραπεμψω στην υπογραφη σου....

  3. #13
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρα το ιδανικό είναι να βρεθεί στρόφαλος απο Μ47 με 90αρα διαδρομη,θα βρεθεί στα παλιατζίδικα τέτοιος ή σπανίζει κ σε τι τιμή...

    λογικα, τωρα πια, θα υπαρχουν στα παλιατζιδικα.
    εγω θα κοιτουσα Ebay πρωτα.
    Εγω απο ebay τον ειχα παρει κανουριο ομως απο παλιο στοκ.

  4. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (15-05-14)

  5. #14
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

  6. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (15-05-14)

  7. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
    Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
    Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
    Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
    Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
    Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
    α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
    β) το airflow
    γ) το προγραμμα.
    Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
    Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΟΓΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ....

    ΘΕΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΑΠΟ Μ47 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν47.

    Ακριβώς όπως τα είπε ο φίλος απο πάνω!

    Ωστόσο για το M47 το στρόφαλο δεν είμαι τόσο σίγουρος ποιος κάνει 100%, γιατί υπάρχει απο το Μ47 του Ε46 και ο κωδικός απο τον άσσο.

    Λογικά αυτός του Ε46 θα είναι αυτός που θέλει την λιγότερη μόντα για να μπεί (θέλει φάγωμα για να κάτσει)



  8. #16
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν θελουν τιποτα για να μπουν, μπαινουν κατευθειαν στο μπλοκ του M43.
    Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
    Του Μ47TU θελει πατεντα για να παρει την μπροστινη τροχαλια του Μ43, αλλα αυτο το φτιαχνει ενα καλο μηχανουργειο σε 10 λεπτακια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 15-05-14 στις 21:10

  9. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (15-05-14)

  10. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
    Εδώ κάνεις λάθος φίλε μου. Όχι μόνο άσσος αλλά και 5άρι και 3άρι και Χ το φόρεσαν και ήταν το M47TU2D20 έτσι για την ιστορία


    M47TU2D20

    The engine was updated again in 2004 as the M47TU2D20. Still at 1995 cc, it produced more power across the range.
    Applications:

    Γενικά μεταχειρισμένοι στρόφαλοι παίζουν γύρω στα 300 ευρώ απ'οτι έχω δει κατά καιρούς, αλλά δεν το προχώρησα ποτέ γιατί δεν είμαι σίγουρος για τη διαφορά που ανέφερα πριν με την ύπαρξη δυο κωδικών...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 15-05-14 στις 22:20



  11. #18
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Libanner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό είναι το χόμπι μου που το κατάλαβες;και όλων εκείνων που ρίχνουν χρήματα στα αυτοκινητά τους γιατί ως γνωστόν είναι πεταμένα λεφτά!
    Δεν με καταλαβες...Θεωρω πεταμενα λεφτα να βελτιωσεις με τετοιο τροπο ενα 316 για να παρεις 130 ψωραλογα,τη στιγμη που το εργοστασιο με λιγοτερα χρηματα,σου'χει ετοιμη λυση ενα Μ44.....Το ιδιο ακριβως θα'λεγα,αν σκοπευες να τουρμπισεις το 316 για να πας 200hp,τη στιγμη που ενα 328 θα πηγαινε πολυ καλυτερα κι αξιοπιστα(περαν του προβληματος του αδηλωτου φυσικα)...Οποτε μην μπλεκεις την μετατροπη εν γενει,με τα πεταμενα λεφτα σε λαθος σκοπο....Κι εγω Ε36 325 Turbo εχω,αν δεν το ξερεις...
    Φυσικα δικη σου η τσεπη οποτε πετα τα σε οποιον κουβα επιθυμεις...Φιλικα παντα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. #19
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι ο φτιαγμένος Μ43 θα ρίχνει ξύλο στον Μ44.

  13. #20
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι ο φτιαγμένος Μ43 θα ρίχνει ξύλο στον Μ44.
    ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ !


  14. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (17-05-14)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP