δεν θελουν τιποτα για να μπουν, μπαινουν κατευθειαν στο μπλοκ του M43.
Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
Του Μ47TU θελει πατεντα για να παρει την μπροστινη τροχαλια του Μ43, αλλα αυτο το φτιαχνει ενα καλο μηχανουργειο σε 10 λεπτακια.
δεν θελουν τιποτα για να μπουν, μπαινουν κατευθειαν στο μπλοκ του M43.
Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
Του Μ47TU θελει πατεντα για να παρει την μπροστινη τροχαλια του Μ43, αλλα αυτο το φτιαχνει ενα καλο μηχανουργειο σε 10 λεπτακια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 15-05-14 στις 21:10
BILL007 (15-05-14)
Εδώ κάνεις λάθος φίλε μου. Όχι μόνο άσσος αλλά και 5άρι και 3άρι και Χ το φόρεσαν και ήταν το M47TU2D20 έτσι για την ιστορία
Γενικά μεταχειρισμένοι στρόφαλοι παίζουν γύρω στα 300 ευρώ απ'οτι έχω δει κατά καιρούς, αλλά δεν το προχώρησα ποτέ γιατί δεν είμαι σίγουρος για τη διαφορά που ανέφερα πριν με την ύπαρξη δυο κωδικών...M47TU2D20
The engine was updated again in 2004 as the M47TU2D20. Still at 1995 cc, it produced more power across the range.
Applications:
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 15-05-14 στις 22:20