Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsik.D. Εμφάνιση μηνυμάτων
για το Ε36 4κυλιδρος κινητηρας ειναι ο is M44 και Μ42.. εσυ θες τον Μ44 που ειναι πιο φρεσκος. αποδιδει στα 143 αλογατα αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κανεις κατι τετοιο μιας και οικονομικα ανεβαινεις παραπανω αλογα με μια μετατροπη και δεν θα εχεις και προβληματα.. εχει ξανασυζητηθει το θεμα νομιζω..
Δε μιλάμε για μετατροπη σε is και να βάλω μοτερ Μ44 μιλάμε για υπερκυβισμό στο υπάρχον!


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......

Μπράβο αυτό θυμόμουν!στρόφαλο απο πετρέλαιο,από ποιο όμως το N47D20 να φανταστώ;Nα μας κάνει και απο κανένα άλλο ο στρόφαλος;Mπιέλες απο το is είναι πενέφκολο να βρεθούνε και πολύ φτηνά.Στο Μ43 που είχα τουρμπίσει εγώ του είχα βάλει πιστόνια απο Νιssan 200SX σφυρίλατα όμως της Accralite.Oπότε με πιστόνια υπάρχουν επιλογές...



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλαματενια λογια στο μαντηλι,που λεει και το τραγουδι!!Το κοστος ομως γι'αυτο που εγραψες παραπανω,ειναι τουλαχιστον αποθαρρυντικο.....Ακομη και να γουσταρε να ριξει 5000 ευρω σ'ενα Μ43,το τουρμπισμα ειναι σαφως πιο value for money κινηση σε τετοια περιπτωση.....

Δε θέλω να φτιάξω κανα κτήνος με τετραπετάλουδα και δε συμαζεύεται,απλά πράγματακια με οσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα,υπερκυβισμο ροικη στο καπάκι λίγο ανέβασμα συμπίεση τέτοια πράγματα και όσο φτάσει 130-140 άλογα.Αλλιώς το τούρμπισμα είναι η καλύτερη επίλογή αν οχι μονόδρομος.Εχω φτιάξει Μ43 τουρμπάτο παλιότερα και εχω δει τα αστρονομικα νούμερα που έφτασε (κόστος) μέχρι να το τελειώσω + οτι δε τελείωνε ποτε γιατί αν υπάρχει το μικρόβιο ολο και το τσιγκλάς...