
Αρχικό μήνυμα απο
compactM3
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
Μαλαματενια λογια στο μαντηλι,που λεει και το τραγουδι!!Το κοστος ομως γι'αυτο που εγραψες παραπανω,ειναι τουλαχιστον αποθαρρυντικο.....Ακομη και να γουσταρε να ριξει 5000 ευρω σ'ενα Μ43,το τουρμπισμα ειναι σαφως πιο value for money κινηση σε τετοια περιπτωση.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....