ευχαριστω για τις πληροφοριες σας.

οχι δεν ηταν η πρωτη φορα για λαδια.

λαδια δεν αφηνω ξανα 2 χρονια απο εδω και περα.ανα χρονο οπως ξερω μεχρι τωρα.

αυτο που εγραφε το αναλυτικο χαρτι του σερβις το παρεθεσα πιο πανω.τωρα επειδη ειστε πιο εμπειροι σαυτα τα θεματα θα γραψω τι ακριβως εγραφε το κλειδι.

πλαισιο σερβις- κατασταση σερβις- μετρητης σερβις-ληξιπροθεσμο-προτιμουμενη τιμη


χ τυποποιημενων- κενο - 0 - αγνωστες - n.a km
εργασιων


χ ελεγχος - ληξιπροθεσμο - 1 - 4.2014/37.000 - 2.000 km
οχηματος

υγρο φρενων - συμβουλη - 2 - 7.2014 - 70 ημερες

λαδι κινητηρα - κενο - 2 - 7.2014 - 2.000 km

εμπρος φρενα - κενο - 2 -37.000 km - 2.000 km

πισω φρενα - κενο - 2 - 42.000 km - 2.000 km

επιθεωρηση - κενο - κενο - 7.2015 - 70 ημερες
οχηματος

στοιχειο
φιλτρου αερα - σε συνδυασμο
με λαδι κινητηρα - 0 - 7.2014/10.000 km - κενο


μπουζι - σε συνδυασμο - 0 - 7.2014/10.000 km - κενο
με λαδι κινητηρα


μικροφιλτρο -σε συνδυασμο - 0 - 7.2014/10.000 km - κενο
με λαδι κινητηρα
(προσεξτε τυχον
περαιτερω
προσθετες
εργασιες)


ναι για τα υγρα φρενων ετσι ειναι το διαβασα και εγω στο βιβλιο.με τα μπουζι ομως τι εγινε? στο χαρτι σερβις ελεγε ποσοτητα 5 ,τιμη μοναδος 8 μειον την εκπτωση.