-
Και εγώ Γιώργο προτιμώ τα φτηνά εισιτήρια, αλλά μιά στο τόσο έτσι για τη κ@υλα θα ήταν ωραίο και κάνα μικρό γρήγορο.
Νομίζω στις τελευταίες του πτήσεις το Concorde είχε 4200 λίρες Λονδινο-Ν.Υορκη one-way.
Αυτό για τη συντήρηση δεν το ήξερα. Εντυπωσιακό.
Αυτό που έχω διαβάσει είναι ότι οι χειριστές ήταν λιγότεροι από αυτούς των Space Shuttles.
-
The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:
BILL007 (10-05-14), pilot (10-05-14)
-
Ισχυει αυτο για τους χειριστες! Το αεροπλανο ηταν πολυ μπροστα για την εποχη του και να σκεφτεις οτι σχεδιαστηκε ουσιαστικα στο ''χερι''! δεν υπηρχαν τοτε CAD, CAM κλπ καλουδια!
Οι Αμερικανοι ακομα προσπαθουν για SST(SuperSonic Transporter).
Και για την ιστορια, το αεροσκαφος οταν πετουσε υπερηχητικα ανεπτυσε,οπως ειναι φυσικο, πολυ μεγαλη θερμοκρασια στην ατρακτο. Η ατρακτος λοιπον κυριολεκτικα μεγαλωνε κατα πολλα cm! Και ειδικοτερα στο panel του Ιπταμενου Μηχανικου αφηνε ενα κενο οπου χωρουσε μια παλαμη! Στην τελευταια πτηση του καθε αεροσκαφους, λοιπον, οι Ιπταμενοι Μηχανικοι αφηναν εκει τα υπηρεσιακα καπελα τους ουτως ωστε μετα την προσγειωση να μεινουν για παντα εκει!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 10-05-14 στις 19:57
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.

-
The Following 18 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
A8hnaios (10-05-14), Alex_ (10-05-14), aristent (10-05-14), Bazil Van Sinner (10-05-14), BILL007 (10-05-14), bill_m3 (11-05-14), doctore (10-05-14), gant (10-05-14), Konstantinos E60 (10-05-14), kostas 325 (12-05-14), Kostas_1 (10-05-14), Leonidas_E39 (10-05-14), nikos1400 (10-05-14), ntinos (11-05-14), Panos 316T (20-05-14), Ptboul (13-05-14), tokiko (10-05-14), vagmag (10-05-14)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP