Bazil Van Sinner (09-05-14), vagmag (09-05-14)
Alex_ (09-05-14), Bazil Van Sinner (09-05-14), pilot (10-05-14)
Για τον Μιχαλη330 οι παρακάτω, μαζι με χαιρετισμούς απο την ραδα της Σιγκαπουρης 5 τα χαράματα...
ImageUploadedByTapatalk1399671083.955281.jpgImageUploadedByTapatalk1399671109.890159.jpgImageUploadedByTapatalk1399671133.538503.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 10-05-14 στις 06:41
A8hnaios (10-05-14), Alex_ (10-05-14), anisos (11-05-14), aristent (10-05-14), Bazil Van Sinner (09-05-14), BILL007 (10-05-14), bill_m3 (11-05-14), Bitz (10-05-14), Eleni (10-05-14), gant (10-05-14), HLIAS - E36 (10-05-14), katsaraios (09-05-14), konstantinaM3 (30-05-14), Konstantinos E60 (10-05-14), Leonidas_E39 (09-05-14), nikos1400 (09-05-14), Panos 316T (20-05-14), pilot (10-05-14), Ptboul (10-05-14), scania124 (11-05-14), tasos.kamv (11-05-14), Vassilis ///M (10-05-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (10-05-14)
Laggispower (10-05-14)
Nτινο,αυτο το μηχανοστασιο,καθως και ολο το πλοιο φαινεται σαν καινουργιο!!!
ετσι ειναι???....γιατι αν δεν ειναι ετσι....:
![]()
![]()
![]()
Ειναι του 2011 (αυτές του μηχανοστασίου)
Η τρίτη φωτο ειναι απο άλλο πλοίο διπλα, δεν ξερω του ποτε ειναι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 10-05-14 στις 07:29
aristent (10-05-14)
vagmag (10-05-14)
Γιατρε μου δεν μπορουν ολοι να πληρωνουν 2000+ για ενα εισιτηριο! Τα Jumbo Jet εκαναν το αεροπορικο ταξιδη προσιτο..εξ'αλλου το Concorde,μιας και το ανεφερες, δεν ηταν μονο πανακριβο σαν τιμη εισιτηριου αλλα ειχε πανακριβη συντηρηση. Για 1 ωρα πτησης χρειαζοταν 3 man-hours maintenance!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Και εγώ Γιώργο προτιμώ τα φτηνά εισιτήρια, αλλά μιά στο τόσο έτσι για τη κ@υλα θα ήταν ωραίο και κάνα μικρό γρήγορο.
Νομίζω στις τελευταίες του πτήσεις το Concorde είχε 4200 λίρες Λονδινο-Ν.Υορκη one-way.
Αυτό για τη συντήρηση δεν το ήξερα. Εντυπωσιακό.
Αυτό που έχω διαβάσει είναι ότι οι χειριστές ήταν λιγότεροι από αυτούς των Space Shuttles.
Ισχυει αυτο για τους χειριστες! Το αεροπλανο ηταν πολυ μπροστα για την εποχη του και να σκεφτεις οτι σχεδιαστηκε ουσιαστικα στο ''χερι''! δεν υπηρχαν τοτε CAD, CAM κλπ καλουδια!
Οι Αμερικανοι ακομα προσπαθουν για SST(SuperSonic Transporter).
Και για την ιστορια, το αεροσκαφος οταν πετουσε υπερηχητικα ανεπτυσε,οπως ειναι φυσικο, πολυ μεγαλη θερμοκρασια στην ατρακτο. Η ατρακτος λοιπον κυριολεκτικα μεγαλωνε κατα πολλα cm! Και ειδικοτερα στο panel του Ιπταμενου Μηχανικου αφηνε ενα κενο οπου χωρουσε μια παλαμη! Στην τελευταια πτηση του καθε αεροσκαφους, λοιπον, οι Ιπταμενοι Μηχανικοι αφηναν εκει τα υπηρεσιακα καπελα τους ουτως ωστε μετα την προσγειωση να μεινουν για παντα εκει!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 10-05-14 στις 19:57
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (10-05-14), Alex_ (10-05-14), aristent (10-05-14), Bazil Van Sinner (10-05-14), BILL007 (10-05-14), bill_m3 (11-05-14), doctore (10-05-14), gant (10-05-14), Konstantinos E60 (10-05-14), kostas 325 (12-05-14), Kostas_1 (10-05-14), Leonidas_E39 (10-05-14), nikos1400 (10-05-14), ntinos (11-05-14), Panos 316T (20-05-14), Ptboul (13-05-14), tokiko (10-05-14), vagmag (10-05-14)