Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 88

Θέμα: Αισθηση οδηγησης V10 M5/M6?

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδιά προσοχή γιατί του Αλέξη το Μ5 είναι ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα που είναι Vmax εργοστασιακό... Για όσους δεν γνωρίζουν έχει μεγάλη διαδικασία για να παραλάβεις ένα Μ5 χωρίς περιοριστή χιλιομέτρων από το εργοστάσιο... 330αρες λοιπόν με τις ευλoγίες της ΒΜW.....

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αν ειναι εργοστασιακο ειναι 305 χ.α.ω. αν δεν με απατα η μνημη μου...

  3. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειναι εργοστασιακο ειναι 305 χ.α.ω. αν δεν με απατα η μνημη μου...
    ε, βάλε και τι κλέβει το ρολόι ....330 μια χαρά είναι

    σε μένα που έχει κόφτη 250 ...έχω δει και 270+ (σε κατηφόρα πάντα)

  4. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειναι εργοστασιακο ειναι 305 χ.α.ω. αν δεν με απατα η μνημη μου...
    Εργοστασιακο ειναι σταθη και δεν σε απατα η μνημη σου για τα 305.
    Εχω δει το head up 323 χ.α.ω. μια φορα (και τελευταια)και μαλλον ειναι αισιοδοξο οπως λεει ο νικος.

  5. #15
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Monsta;48296]Πάντως εγώ ως συνοδηγός αρκετές φορές σε Μ5, έχω να θυμάμαι εκτός από την ατελείωτη επιτάχυνση, τα δυνατά & βίαια γκαπ-γκουπ του κιβωτίου. Κάθε φορά που πάω βόλτα, μου κάνει εντύπωση πως σε πετάει πίσω η κάθε αλλαγή, ενώ ο ήχος από κιβώτιο & κινητήρα είναι σκέτη απόλαυση.[/QUOTΕ]

    Καλα τα λεει ο Κωστας,ο V10 κινητηρας των 5 λιτρων σε συνδυασμο με το 7 σχεσεων σειριακο κιβωτιο SMG κανει τις επιδοσεις να ειναι φοβερες.Το SMG Drivelogic δινει την δυνατοτητα να κανεις 11 προεπιλογες προγραμματων στο πως θα γινονται οι αλλαγες των σχεσεων του κιβωτιου!

    Παντως αυτο το τιναγμα που κανει οταν πατας το Μ κουμπι ειναι φανταστικο,και νιωθεις τη δυναμη του.Εφτασα τα 317 μια φορα (με προσοχη παντα) και ειχε κι'αλλο να δωσει.Με το Μ6 τα βιωματα που μαζευεις είναι απιστευτα και μοναδικα.Υπερευχαριστημεν ς

  6. The Following User Says Thank You to GM6 For This Useful Post:

    NickE60 (23-04-10)

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φτανεις ποτε στο σημειο να "συνηθισεις" το γκαζι του και να πεις "ΟΚ καλο αλλα και λιιιιγο ακομα θα ηταν ακομα καλυτερο"???
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  8. #17
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φτανεις ποτε στο σημειο να "συνηθισεις" το γκαζι του και να πεις "ΟΚ καλο αλλα και λιιιιγο ακομα θα ηταν ακομα καλυτερο"???
    Οχι δεν εχω φτασει σ'αυτο το σημειο,θεωρω το γκαζι του αρκετο,εξαλλου ποτε θα πιασεις 330,μια η ποτε....Θα το ελεγα αν ειχα οδηγησει Bugatti Veyron

  9. #18
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δε λεω μονο απο αποψη τελικης αλλα και απο το γενικοτερο "τραβηγμα"
    το εχεις νιωσει ποτε οτι ειναι λιγο για σενα?
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  10. #19
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχι,ειμαι πολυ ευχαριστημενος

  11. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά προσοχή γιατί του Αλέξη το Μ5 είναι ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα που είναι Vmax εργοστασιακό... Για όσους δεν γνωρίζουν έχει μεγάλη διαδικασία για να παραλάβεις ένα Μ5 χωρίς περιοριστή χιλιομέτρων από το εργοστάσιο... 330αρες λοιπόν με τις ευλoγίες της ΒΜW.....
    Το Μ5 το αγορασα μεταχειρισμενο απο ΙΤΑΛΙΑ, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε παρακουλουθησει τα bmw fahrer training στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ και μαλιστα μου ειπε οτι οτι παρακουλουθησε τρια προγραματα γιατι η bmw για να σε βαλει στο φουλ Μ προγραμμα πρεπει να εχεις περασει απο το πρωτο-δευτερο,δεν θυμαμαι το ακριβες ποσο που ειχε ξοδεψει για τα μαθηματα αλλα για το 2005 ηταν αρκετα σεβαστο.
    Με τον αριθμο μελους που ειχε πλεον παρηγγειλε το Μ5 με κωδικο p κατι (δεν θυμαμαι ακριβως) v max τελος παντων μεσω της BMW ITALIA αλλα αργησαν χρονικα να του το παραδωσουν.
    Το συγκεκριμενο M5 δεν ειχε κανει ποτε αναβαθμιση απο την ημερομηνια κατασκευης του (7-2005) και αυτο φανηκε οταν του εκανα εγω πριν απο 3 ημερες στην bmw.
    Μετα την αναβαθμιση εχω αρκετες αλλαγες βελτιωσης στο i drive(χρωματα-ταχυτητα)στην TV στο τηλεφωνο στο αυτοματο ανοιγμα των φωτων και στις φωνητικες εντολες οπου αλλαξαμε την Ιταλικη version με αγγλικη.
    Δεν ξερω τι προφορα αγγλικων πρεπει να εχω για να μπορεσω να συνεννοηθω, γιατι προς το παρον δυσκολευομαι.
    Στην BMW μου ειπαν οτι μετα την αναβαθμιση μπορει να διαγραφηκε το V MAX, παντος εμενα δεν θα μου λειψει καθολου!!!!!γιατι οπως προανεφερα μια φορα το χρησιμοποιησα και ηταν και η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

  12. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    GM6 (24-04-10)

Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP