Έχουμε και λέμε,
λάδια ,φίλτρα και καθάρισμός της εισαγωγής φρέσκου αέρα στην καμπίνα.
Αλλάξαμε το δεξί ψαλίδι,καθώς και τα δυό σινεμπλόκ.
αλλάξαμε τις ντίζες,τον ιμάντα δυναμο,βάσεις πίσω ανατήσεων και την μεσαία τρίβη,που την είχε ακούσει
![]()
Έχουμε και λέμε,
λάδια ,φίλτρα και καθάρισμός της εισαγωγής φρέσκου αέρα στην καμπίνα.
Αλλάξαμε το δεξί ψαλίδι,καθώς και τα δυό σινεμπλόκ.
αλλάξαμε τις ντίζες,τον ιμάντα δυναμο,βάσεις πίσω ανατήσεων και την μεσαία τρίβη,που την είχε ακούσει
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 01-05-14 στις 20:42 Αιτία: "συγχρονιστικό" εξαρτημα και ο δυναμος.....χεχεχεχεχ
aristent (01-05-14), BILL007 (01-05-14), bill_m3 (02-05-14), chrisgiapz3 (01-05-14), dark knight (01-05-14), doctore (01-05-14), giannis_compact (01-05-14), JimE36 (01-05-14), Kazakos Garage (01-05-14), Leonidas_E39 (01-05-14), nikos valvetronic (05-05-14), nikos1400 (02-05-14), Panos 316T (01-05-14), Vassilis ///M (02-05-14), zaharias (01-05-14)