Dr. Yamastura (27-04-14), stefm5 (27-04-14)
Dr. Yamastura (27-04-14), stefm5 (27-04-14)
Το παλιο μου setup με το 1,9 μοτερ Μ43, Rotrex SP30-94, πιεση στον κοφτη 1,6 bar, φλατζα για συμπιεση 8,5/1 και αγραφο της Adaptronic με προβολη λειτουργιων σε οθονη.
Η εισαγωγη ειναι με αυλους για καρμπυρατερ του dbilas και τροποποιηση ενος απο τα δυο υδροψυκτα intercooler απο Range Rover V8 supercharger.
Αποτελεσμα 230 αλογα στις 6200 και 29 κιλα ροπη στις 5300.
Το εβγαλα ολοκληρο για να το κανω S50B32 και να μπλεξω με το υπουργειο και την BMW Hellas .....
Καθεται κουκουλομενο σε μια γωνια του συνεργειου....
![]()
A8hnaios (27-04-14), Bassakos (28-04-14), Bazil Van Sinner (27-04-14), BILL007 (27-04-14), chrisgiapz3 (28-04-14), dark knight (27-04-14), Dr. Yamastura (27-04-14), Leonidas_E39 (27-04-14), paganis (27-04-14), Panos 316T (27-04-14), stefm5 (27-04-14), Stunt Mike (27-04-14), Vasilis M3 (28-04-14), Vassilis ///M (27-04-14), zaharias (27-04-14)
ατοφιο εχει μεινει το dbilas. Αν προσεξεις, οι αυλοι στο chargecooler ειναι φτιαχτοι σε τορνο και κολλημενοι. Η πολλαπλη του dbilas εχει μεινει ανεπαφη.
Η συνδεση ειναι με ασορτι πλακακια και τεφλον φλατζες στην μεση για να μην περναει η θερμοκρασια απο το καπακι στο chargecooler.
Η διαδικασία αλλαγής μοτέρ θέλει ενα χαρτί απο οποιονδήποτε Μηχανολόγο η bmw τι σχέση εχει ;
Εκτός αν μιλάμε για βεβαίωση πως το μοντέλο βγαίνει και με το μοτέρ που θα γίνει η αντικατάσταση.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
compactM3 (28-04-14), Dr. Yamastura (27-04-14)
Όταν ένα μοτέρ είναι ατμοσφαρικό από το εργοστάσιο, είναι 100% νόμιμο αν του βάλει κάποιος τούρμπο ή κομπρέσορα ?