Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να ανεβεί λίγο η ψυχολογία....

    Βρίσκω τα Pilot Sport 3 830 ευρώ.

    Γνωρίζει κανείς αυτά λάστιχα ;;

    Κάποιο παιδί από το φόρουμ ασχολούνταν με λάστιχα ...

  2. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και για επόμενο μπάξιμο....
    Έχει περάσει η ιδέα από το μυαλό για αλλαγή διαφορικού.

    Νομίζω έχει καβούκι 210mm αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει διαφορικό από Μ3 Ε46. Κάπου διάβασα ότι δεν ταιριάζει ακριβώς, και μάλλον πιο εύκολο βάλε-βγάλε είναι από E60 Μ5.
    Το διαφορικό του Ε39 είναι μπλοκέ 25% , το οποίο ενώ στην πίστα στον Ασπρόπυργο μου φάνηκε καλό, στο δρόμο μου φάνηκε ότι σπινάρει πολύ ο εσωτερικός τροχός για να δώσει απέναντι.
    Του Μ3 το διαφορικό που το ξέρω είναι αρκετά καλό και είναι μεταβαλλόμενης εμπλοκής με τα θετικά και αρνητικά που αυτό έχει.

    Δεν με βλέπω για δισκάτα και γραναζωτά μιάς και δε θέλω να δώσω πολλά χρήματα.

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και για επόμενο μπάξιμο....
    Έχει περάσει η ιδέα από το μυαλό για αλλαγή διαφορικού.

    Νομίζω έχει καβούκι 210mm αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει διαφορικό από Μ3 Ε46. Κάπου διάβασα ότι δεν ταιριάζει ακριβώς, και μάλλον πιο εύκολο βάλε-βγάλε είναι από E60 Μ5.
    Το διαφορικό του Ε39 είναι μπλοκέ 25% , το οποίο ενώ στην πίστα στον Ασπρόπυργο μου φάνηκε καλό, στο δρόμο μου φάνηκε ότι σπινάρει πολύ ο εσωτερικός τροχός για να δώσει απέναντι.
    Του Μ3 το διαφορικό που το ξέρω είναι αρκετά καλό και είναι μεταβαλλόμενης εμπλοκής με τα θετικά και αρνητικά που αυτό έχει.

    Δεν με βλέπω για δισκάτα και γραναζωτά μιάς και δε θέλω να δώσω πολλά χρήματα.
    Και μου είχε εκφράσει ο Pilot τις ανησυχίες του για το μπλοκέ...

    Θα το οδηγήσω βέβαια με τα νέα λάστιχα και θα αποφασίσω μετά.

  4. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και για επόμενο μπάξιμο....
    Έχει περάσει η ιδέα από το μυαλό για αλλαγή διαφορικού.

    Νομίζω έχει καβούκι 210mm αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει διαφορικό από Μ3 Ε46. Κάπου διάβασα ότι δεν ταιριάζει ακριβώς, και μάλλον πιο εύκολο βάλε-βγάλε είναι από E60 Μ5.
    Το διαφορικό του Ε39 είναι μπλοκέ 25% , το οποίο ενώ στην πίστα στον Ασπρόπυργο μου φάνηκε καλό, στο δρόμο μου φάνηκε ότι σπινάρει πολύ ο εσωτερικός τροχός για να δώσει απέναντι.
    Του Μ3 το διαφορικό που το ξέρω είναι αρκετά καλό και είναι μεταβαλλόμενης εμπλοκής με τα θετικά και αρνητικά που αυτό έχει.

    Δεν με βλέπω για δισκάτα και γραναζωτά μιάς και δε θέλω να δώσω πολλά χρήματα.

    Αν αλλαξεις κορωνοπηνιο Βαγγελη?
    Τι καβουκι φοραει το Μ5 Ε39?
    ΧΙΟΣ-CHIOS


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP